Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koen kaikki negatiiviset kommentit positiivisenä ja positiiviset negatiivisenä.

Vierailija
15.08.2014 |

Kysy minulta mitä haluat!

Eli jos sanot minulle ruma, hyi vittu, huora tai läski, otan sen vain kehuna. Uskon että henkilö on oikeasti kateellinen ulkomuodostani.

Mutta jos sanot minua kauniiksi tai että olen hyvä jossakin, otan sen negatiivisenä, epäilen että henkilö piilovittuilee minulle.

Olen käynyt lääkärissä ja minulla on kaikki kohdallaan. Olen vain syntynyt tälläiseksi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan fiksua mielestäni. Olen kai itsekin ajatellut näin asioita. Tuntemattomilta tulevat negatiiviset kommentit esimerkiksi eivät voi olla muutakuin juurikin kateutta. ( tai oman pahan olon purkamista, mutta kohde on useimmiten sellainen jota kohtaan on kateutta). Miehiltä tulevat negatiiviset kommentit ulkonäöstä taasen usein liittyvät siihen, että tietävät etteivät voi minua saada.( tai sitten ovat saaneet monet pakit, ja purkavat pahaa oloaan kaikkiin naisiin). Että kyllä näin on. Toisaalta positiiviset kommentit voivat oikeasti olla myös tarkoitettu positiivisiksi.

Vierailija
2/2 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä, jos joku ihmettelee kirjoitustaitojasi, otat sen vain merkkinä siitä, että kirjoitat todella hyvin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla