Nainen! Nautitko yhdynnästä ilman minkäänlaista esileikkiä?
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:36"]Nautin siitä, että mennään suoraan asiaan ja mies ottaa minut. Kondomit.
[/quote]
Vastaan vaimoni puolesta: hän haluaa joka kerta näin, ei esileikkejä vaan muna kuivaan pilluun. Tuntuu kuulemma taivaalliselta, puolittain raiskaukselta. Pillerit meillä.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:49"]
Kyllä. Varsinkin jos olen kiimassa, niin en halua mitään esileikkejä. Toinen asia on sitten, jos itsellä ei ole moodi päällä, niin sitten pitää lämmitellä.
Hormonikierukka.
[/quote]Jos itseä haluttaa niin äkkiä asiaan ja jos ei kiinnosta niin sitten pikaisesti pois päiväjärjestyksetä. Pitkä seksi on boring, tulta ja tappuraa siinä pitää olla.
Kysymys kympille: mitä on kurttelemassa?
Vastaus ap:lle: nautin ja Mirena, eli hormonikierukka
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:39"]
En nauti. Miksi pitäisi? Kuparikierukka.
[/quote]
Normaalit ihmiset nauttii
Mä tuin niin märäksi ettei onnistu jos esileikkejä. Suoraan asiaan niin on jotain kitkaa ees :)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:01"]Pointti on tietenkin se, että osa naisista ei ole koskaan kuiva. Ap
[/quote]
Minä nautin siitä kivusta. Mies yrittää päästä sisään, mutta tekee sen silti vähän varovasti.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:01"]
Pointti on tietenkin se, että osa naisista ei ole koskaan kuiva. Ap
[/quote]Kyllä, olen melkein aina märkä ja jos en ole niin koskun kun mies katsoo tai koskee :) Ihan muutaman kerran on tässä yli 40 ikävuoden jälkeen käytetty liukkaria, sekin oli vähän sellainen ohi menevä kuiva kausi.
Nautin kyllä yleensä, toki kostutan itseni syljellä tai muulla etten ihan väkisin sitä penistä sisääni tunge (jos ei esileikkiä niin olen alkuun aina päällä että voin ohjailla tuntemuksia paremmin). Joskus on kiva mennä vain suoraan asiaan, kiihotun kuitenkin sitten itse yhdynnän aikana.
Ei ehkäisyä tällä hetkellä (olen raskaana)
Rakastan pitkiä helliä esileikkejä. Ei koskaan suoraan asiaan!
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:10"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:01"]Pointti on tietenkin se, että osa naisista ei ole koskaan kuiva. Ap
[/quote]
Minä nautin siitä kivusta. Mies yrittää päästä sisään, mutta tekee sen silti vähän varovasti.
[/quote]
Tämä. En tajua miten se on muilta naisilta pois, jos minä nautin siitä viiltävästä kivusta, kun mies työntyy kuivaan. Sen seurauksena kostun hetkessä valtavasti.
Jos olen valmiiksi kiihottunut niin nautin - valtavasti
No ei sitten mikään ihme, että jotkut miehet luulevat että naiset nauttivat raiskaamisesta. Ei se olekaan sitten pelkkää harhaluuloa.
Joo. Saan kyllä orgasmin yhdynnässä ilman esileikkejäkin. Tosin aika harvoin nykyääb tekee edes mieli. Nuvaring.
Varsinkin pitkässä parisuhteessa täytyy saada erämaa kosteemmaksi eli esileikittelyä vaatii.
Kiihottaa kun yöllä mies ottaa lusikkaan ja tuntee että on aivan kovana. Siitä sitten vaan..
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:11"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:01"]
Pointti on tietenkin se, että osa naisista ei ole koskaan kuiva. Ap
[/quote]Kyllä, olen melkein aina märkä ja jos en ole niin koskun kun mies katsoo tai koskee :) Ihan muutaman kerran on tässä yli 40 ikävuoden jälkeen käytetty liukkaria, sekin oli vähän sellainen ohi menevä kuiva kausi.
[/quote] rakkauteen kuuluu leikittelyt silläkin saralla, huoria pannaan kuiviltaan
En. Vaikka olisin valmiiksi kiihottunut, esileikki on oikean miehen kanssa ihanaa. On kivaa kiusata ja tulla kiusatuksi. Joskus pitkään, joskus lyhyemmin. Ei mitään suoraan asiaan pamputusta. Minulla eroottisin elin on aivot.
En nauti, vaatii aina esileikin ja kiihottumisen.
Kyllä! Itse asiassa esileikit useimmiten pitkästyttävät minua, haluan heti asiaan ja rajusti. Ei käytössä ehkäisyä.