Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Nautitko pikapanoista?

Vierailija
15.08.2014 |

?!

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos pääsee makuulle ts. lähetyssaarnaajaan, siinä pystyn tulemaan ihanan nopeasti kiihkeän miehen alla, muissa asennoissa kestää kauemmin

Vierailija
22/50 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain jos pääsee makuulle ts. lähetyssaarnaajaan, siinä pystyn tulemaan ihanan nopeasti kiihkeän miehen alla, muissa asennoissa kestää kauemmin

Sama mulla. Miehen pitää tulla makaamaan mun päälle niin et ollaan vartalot yhdessä. Tykkään muutenkin siitä kun mies on mun päällä ja käy tosi kuumana. Suutelee rajusti ja panee sillain vaativasti<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä pikanen on kivempi kuin ikuisuuden kestävä, jos mies ei millään saa...

Mieluummin 5 min kuin 30 min!

Vierailija
24/50 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikapano meni joskus teininä. Nykyään seksin pitää kestää vähintään 45 min koska haluan saada 2-3 orkkua.

N34

Vierailija
25/50 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama mulla. Miehen pitää tulla makaamaan mun päälle niin et ollaan vartalot yhdessä. Tykkään muutenkin siitä kun mies on mun päällä ja käy tosi kuumana. Suutelee rajusti ja panee sillain vaativasti<3

Samma här ja mä en liioin pysty koskaan saamaan orgasmia muutenkuin miehen alla. En tiedä onko mussa joku vika mut toisaalta mitä väliä kun molemmat nautitaan. Mies tykkää olla päällä ja mä alla. Mustakin se on ihanaa kun mies on pikapanoissa niin pitelemätön ja kovassa kiimassa siinä mun päällä ja makaa ihan kiinni mussa.

Vierailija
26/50 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nopeemmin on ohi aina parempi.

Vierailija
27/50 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan vaihtaa naiseen, joka pitää seksistä. Ehkä jopa tarvitsee sitä eikä pitkin hampain suostu siihen.

Meillä on sellainen. Haluaa / tarvitsee seksiä vähintään kerran vuorokaudessa. Hoitaa itse itsensä jos minä en jaksa tai ole paikalla. Käyttää sormia, sauvoja yms muitakin leluja.

Tykkää myös pikapanosta ja heti mukana jos vain on saumaa saada sitä.

Vierailija
28/50 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuolinen kaverini kärsii orgasmivaikeuksista ja on sanonut että nauttii todella seksistä muutenkin vaikka ei orgasmia saisi. Paneskellaan pikapanoja milloin missäkin paikoissa. Miehenä ei nautintoa ja tyydytystä saa ennen kuin saa liemet ulos. Se paineen tunne ei muuten lähde

Vierailija
29/50 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naispuolinen kaverini kärsii orgasmivaikeuksista ja on sanonut että nauttii todella seksistä muutenkin vaikka ei orgasmia saisi. Paneskellaan pikapanoja milloin missäkin paikoissa. Miehenä ei nautintoa ja tyydytystä saa ennen kuin saa liemet ulos. Se paineen tunne ei muuten lähde

Hirveä ja huono rakastaja, tai siis ei rakastaja vaan pania.

Vierailija
30/50 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne ihan hauskoja välillä mutta jos niitä olisi pelkästään niin surullinen olisin. Yleensä just siinä vaiheessa kun mieheltä tulee alkaa tuntua hyvältä.

Vierailija
31/50 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkän kaavan mukaan aina parempi, mutta jos ei ole aikaa tai voimia muuhun, niin pikapano on ok

Vierailija
32/50 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin. Nautin myös jos vaan hoitelen miehen ottamalla suihin pikaisesti.

Vierailija
33/50 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveä ja huono rakastaja, tai siis ei rakastaja vaan pania.

Vierailija
34/50 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina haaveillut pikaisista, muttei ole meillä onnistunut montaakaan kertaa sitten seurusteluajan. Voi olla, että jokunen kerta oli tarpeeksi kiimassa lapsia tehtäessä,,että halusi siemenet sisään ilman lämmittelyitä. Orgasmeja hän ei niistä koskaan saanut. Vaimon pillu vaatinut aina hyvän lämmittelyn, että pystynyt ottamaan kaluni sisään kivutta ja jotta hän on saanut orgasminsa.

Jos mulla on ollut ylimääräisiä paineita joskus niin vaimo onneksi imuttanut tyhjäksi ja paineet pois. Siten pikaseksi ollut meillä sitä, että vaimo ottanut suihin. Hienoja muistoja niistäkin eri reissuilla.

Vierailija
35/50 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs miehet kirjoittele, kuinka nauttivat kunsaavat antaa naiselle nopea suuhoidon...

Vierailija
36/50 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipäs miehet kirjoittele, kuinka nauttivat kunsaavat antaa naiselle nopea suuhoidon...

Vaikea siitä on kirjoitella, kun vaimo ei ole siihen koskaan suostunut ilman yhdyntää. Ei ole kiinnostanut, kun on kuulemma yhtä tyhjän kanssa ilman kullin saantia. Olen nuollut hänen pilluaan joka viikko jo 45v ja aina vain on halunnut saada kullia sisäänsä. Hän on nauttinut kullini voimasta ja brutaalisuudesta, kun olen aina nuolemisen jälkeen ollut kiimassa kuin nuori sonni. Hän on nauttinut kiimastani ja halunnut aina tulla otetuksi. Miksi tyytyä vähään kun saanut kaiken. Näin meillä.

Vierailija
37/50 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% harrastamme pikapanoja vaimoni kanssa. Molemmat pitävät siitä ja lähestulkoon aina takaapäin. Vaimo pitää siitä niin kovin ja kyllähän minäkin siitä pidän. Ihanaa katsoa vaimon täyteläistä peppua ja nähdä kuinka kalu uppoaa hänee. Aivan parhautta. Hänellä kyllä jumalainen takapuoli . Kapea lantio ja ihana lihaspylly.

Vierailija
38/50 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo haluaa välillä pikapanoja. Näin se tapahtuu: ihanasti takaapäin sängyllä tai sohvalla, pöydällä tai jollakin tasolla kiihkossa, autossa sormetuksen jälkeen, saunassa miten vain onnistuu. En ole valittanut.

Vierailija
39/50 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painija Pikainen kirjoitti:

Vaimo haluaa välillä pikapanoja. Näin se tapahtuu: ihanasti takaapäin sängyllä tai sohvalla, pöydällä tai jollakin tasolla kiihkossa, autossa sormetuksen jälkeen, saunassa miten vain onnistuu. En ole valittanut.

Miksi vastasit? Lue kysymys ihan ajatuksen kanssa.

Vierailija
40/50 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai nautin. Pikapano päivässä piristää N34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä