Mies oli antanut ottaa 10 vuotiaan mäkistä jääkahvia
10 vuotias ei tykkää kahvista olen joskus antanut maistaa ja niin sen pitäisikin olla mutta ei, kun mies antaa lapselle kahvia jossa on kinuskikastiketta ja sokeria hirveästi. Tottakai se kelpaa. Mies ei tunnu tajuavan kahvin haittoja
Kommentit (30)
Jaa. Mene nussimaan miestäsi ja lopeta vikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen sitä ikäluokkaa jolle juotettiin kahvia jo nelivuotiaana, jollei aiemminkin. Tehtiin kahvimössöjä pullalla ja pipareilla.
Ei ole mitään vikaa vikaa vikaa... No tänäänkin on jäänyt päivän ainoa kahvi juomatta.Eikö tuota sitten nykyään muka tehdä? Olen parikymppinen, mutta juonut kahvia myös ihan lapsesta saakka.
Ei kai sitä enää? Vanhemmat ovat valistuneempia. Ei kahvia, ei limsaa, ei sokeria...
Kupillinen kahvia joskus menettelis, mutta se sokerimäärä mikä noissa sotkuissa on mukana, no thanks.
Vierailija kirjoitti:
Kupillinen kahvia joskus menettelis, mutta se sokerimäärä mikä noissa sotkuissa on mukana, no thanks.
Energiajuomat on juuri nuorison suosiossa kofeiinin, tauriinin ja sokerin takia. Pärisee tuo kolmen koktaili.
Itse join kahvia 6-vuotiaana ensimmäisen kerran.
Mun 8-vuotias haluaa juoda aamulla aamukahvin. Puolet mukista on kahvia, loput kahvia +loraus kermaa. On tehnyt näin noin vuoden. Ei juo energiajuomia eikä limua ollenkaan.
rt5yrtyrt kirjoitti:
Millaista on mäkinen jääkahvi?
McDonald'sista (Mäkistä)
Eikös kahvilla nimenomaan ole ihan terveysvaikutuksia. Ei nyt tommosella sokerikahvilla toki, mutta eipä se 1 kerta mitään pahaa tee :D
Kohtuus kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös kahvilla nimenomaan ole ihan terveysvaikutuksia. Ei nyt tommosella sokerikahvilla toki, mutta eipä se 1 kerta mitään pahaa tee :D
Kohtuus kaikessa.
Tämä kohtuus kaikessa. Tupakasta voi ottaa jämät tai perät. Nikotiini edistää aineenvaihduntaa ei ummeta.
Korkillinen kirkasta niin nukuttaa paremmin. Kohtuus kohtuus.
Olen vanhempaa ikäluokkaa. Aloitin kahvin juomisen 2-vuotiaana. Kun olin 4-vuotias, aloin inhota maitoa, enkä ole sitä sen jälkeen juonut. Samalla aloin tietenkin juoda kahvini mustana.