Mies kielsi Minna Kuukkaa menemästä vauva palstalle
Harmi kun juttu on maksumuurin takana. Olisi ollut kiva tietää Minnan seikkailusta täällä.:D
Kommentit (29)
Mieheni tietää palstan vain nimeltä, ja viihdeohjelmasta, jossa Kalevauva esitti biisin: Sohva haisee pe....ltä. Hyvät ja huonot uutiset on monesti muutenkin maininnut palstasta.
Mun mies ei todellakaan sanele, millä sivuilla käyn tai en käy.
Mä luen parhaita juttuja ääneen miehelleni. Hän ei kyllä aina ymmärrä...
Ihan oikein. Tämä paikka on K60 ja vain jo valmiiksi katkeroituneille sinkkunaisille.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei todellakaan sanele, millä sivuilla käyn tai en käy.
Sama juttu. Ja jos mieheni alkaisi tällaisia ehtoja sanelemaan, niin hän tietäisi, että ihan takuulla menisin sen jälkeen sivuille ja miettisin mitä mies on sinne kirjoittanut.
Mikä idea tuossa iltalehden plus -jutuissa on? En tosiaan maksa 6,99e/kk siitä, että saisin lukea jotain hömppäjuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minnan pitää jättää se sika
Paremminkin miehen pitää jättää se pingviini!
En ehkä muuttaisi eläinlajia. Mahtaako pingviini edes olla sallittu termi tällä palstalla? Siaksihan täällä saa haukkua kaikkia. JSS.
Mua nauratti lehden otsikko, toimittaja varmaan vähän tehtaillut omiaan. Vielä enemmän nauratti se, että tuollainen juttu on laitettu maksumuurin taakse. Miksi joku maksaisi sen lukemisesta?
Ei jestas. Vähän suhteellisuudentajua täällä olijoille. Kaikkea ei tarvitse ottaa niin vakavasti.