Mies rikkoi silmälasini. Kumman syy?
Menin illalla nukkumaan ja nukahdin niin nopeasti, että en ilmeisesti ehtinyt laittaa silmälasejani yöpöydälle, vaan ne putosivat kädestäni sängylle. Mies tuli myöhemmin nukkumaan ja hajotti lasini rysäyttämällä takapuolensa niiden päälle. Oliko syy minussa vai miehessä, jos olisi pakko valita toinen?
Kommentit (29)
Ehdit ennen nukahtamista laskea lasit sängylle mutta et pöydälle tai lattialle sängyn viereen, paikkaan jossa ei kävellä? Outoa!
Vierailija kirjoitti:
Ehdit ennen nukahtamista laskea lasit sängylle mutta et pöydälle tai lattialle sängyn viereen, paikkaan jossa ei kävellä? Outoa!
No outoa se on minustakin, mutta en keksi muutakaan selitystä sille, että lasit päätyivät miehen rusentamiksi. Voihan hän tietysti olla ottanut ne päästäni / yöpöydältä ja rikkoa tahallaan, sitäkö vihjaat?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, saattaa olla että ehtinyt torkahtaa ja sitten puoliunessa ottaa lasit päästä. Mulla on joskus käynyt tekarien kanssa niin, sitten löytyneet sängystä.
Mitä väliä kenen "syy", etsitkö ostajaa uusille laseille?
Miehelle moro ja näkemiin kun rikkoi silmälasit.Aivan välittömästi.
Ihan oma vikasi. Mistä se mies olisi voinut tietää, että sängyssä säilytät silmälaseja. Tuskin kukaan tutkii sänkyä mitä tavaroita siellä on ,kun menee nukkumaan. Ei kukaan normaali ihminen.
Olen kateellinen unenlahjoistasi! Itse laitan lasini keittiön pöydälle ennen sänkyynmenoa, ja kokemus on osoittanut että KOSKAAN ei kannata laskea laseja mihinkään, mihin joku voi istua tai astua.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle moro ja näkemiin kun rikkoi silmälasit.Aivan välittömästi.
Melko tuntuva rangaistus mutta ei kai tässä sitten muu auta. Kerronko suvulle ja kavereille totuuden, vai kaunistelenko että petti?
Ap
😂👉