RUKOILLAAN!
Niinistön ja Putinin neuvottelu on näillä hetkillä. Kaikki uskovat yhteiseen rukousrintamaan että Niinistö saisi ylimaallista viisautta ja kulkisi johdatuksesta!!
Kommentit (9)
Liityn tähän rukoukseen ja Herran siunausta ja varjelusta Suomelle ja koko maailmalle.
Miksi ihmeessä? Herra on jo päätöksensä aiheesta tehnyt ennen ensimmäisen atomin luomista, eikä kuolevaisilla ole oikeutta esittää muutosvaatimuksia.
Oi vaaleanpunainen näkymätön yksisarvinen.
Miksi jumala olis Suomen puolella tai ylipäätään kenenkään puolella tai ennenkaikkea olemassa. Idiootti.
En pelkää Suomen puolesta ( paitsi ehkä Valion ja muiden yritysten jotka pakoyteista kärsii) mutta uskon kyllä rukouksen voimaan. Rakas Jeesus, anna Pyhän Hengen vaikuttaa tuossa neuvottelussa ja herätä Putin, pehmennä hänen sydämensä, edes pikkuisen.
Ihmisillä on vapaa tahto, joko uskot tai et usko Jumalaan. Uskovakin voi eksyä harhateille, epäillä ja ehkä hakeutua taas takaisin lähemmäs Jumalaa. Itse olen melko maallinen kristitty, mutta uskon silti henkivoimien taisteluun. Uskova on ihan samanlainen ihminen heikkouksineen kuin ei-uskovakin, mutta jos jaksaa luottaa ja turvata Jumalaan, niin voi olla himpun verran paremmat valmiudet selvitä elämän kolhuista.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 12:32"]
En pelkää Suomen puolesta ( paitsi ehkä Valion ja muiden yritysten jotka pakoyteista kärsii) mutta uskon kyllä rukouksen voimaan. Rakas Jeesus, anna Pyhän Hengen vaikuttaa tuossa neuvottelussa ja herätä Putin, pehmennä hänen sydämensä, edes pikkuisen.
Ihmisillä on vapaa tahto, joko uskot tai et usko Jumalaan. Uskovakin voi eksyä harhateille, epäillä ja ehkä hakeutua taas takaisin lähemmäs Jumalaa. Itse olen melko maallinen kristitty, mutta uskon silti henkivoimien taisteluun. Uskova on ihan samanlainen ihminen heikkouksineen kuin ei-uskovakin, mutta jos jaksaa luottaa ja turvata Jumalaan, niin voi olla himpun verran paremmat valmiudet selvitä elämän kolhuista.
[/quote]
Meinaatko, että Herra ei tiedä mitä on meneillään, mutta kun Olga-muori Ypäjältä ristii kätensä alkaa toiminta? Toimii paremmin kuin lepakkosignaali!
Ja mitäs luottamista se on jumalan toimiin, jos ollaan esittämässä pyyntöjä suuntaan tai toiseen? Eiköhän Kaikkitietävä ja Kaikkivoipa osaa ihan ilman sinun apuasi tehdä kuten parhaaksi näkee.
Mitenkäs se ihmisen paljon puhuttu vapaa tahto, eikös ulkoa annettu viisaus ole ristiriidassa sen kanssa?
Ei, ihmisellä on valta ja vastuu toilailustaan tällä pallolla.