Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko käyneet juttelemassa esikoulussa ennen esikoulun alkua?

Vierailija
06.08.2014 |

Kutsuttiinko sieltä teidät erikseen juttelemaan?

Meillä oli puhetta, että oltaisiin käyty juttelemassa esikoulun opettajien kanssa ennen esikoulun alkua ja luulin, että sieltä olisi kutsuttu ja soitettu juttelemaan.

Mutta mitään ei oo kuulunut ja viikon päästä alkaa jo esikoulu.

Kai se siitä hyvin lähtee sujumaan. ;-)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan itse soittaa ja kysyä, milloin sopisi tulla käymään.

Vierailija
2/7 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä esikoulun opettaja kävi kotona tapaamassa lasta. Tosin ryhmä oli uusi kaikille, eli kyseessä samalla tutustuminen muutenkin. Jos ope teille tuttu/hoitopaikka sama, ehkei tapana. Soita itse :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annoin soittamistehtävän miehelle, jos mies soittaa ja kysyy sitä.

Itseäni ahdistaa puhua puhelimessa.

Ihmetyttää vaan, kun mun yhden tutun lapsi oli samassa eskarissa ja hän sanoi, että kyllä sieltä kutsutaan jokaiset vanhemmat henkilökohtaisesti juttelemaan.

Mutta mitään ei oo kuulunut. :-/

Ap

Vierailija
4/7 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyn jo alettua on varmasti sitten leops (lapsen esiopetussuunnitelma) keskustelu tmv vanhempiennvartti, jospa tuttusi viittasi sellaiseen? Ja vuodessakin käytännöt voi muuttua, huoli pois! Miten tahansa teettekin, varmaan sujuu ihan hyvin :)

Vierailija
5/7 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskariintutustuminen oli meillä toukokuussa. Ota kännykkä heti aamulla käteen ja soitat etkä odota jos mies soittaa töittensä jälkeen! Puhe on eskariopesta niin kyllähän hänelle voi ja pitää joskus soittaa. Vaikka olisitte missanneet tutustumisen niin ainakin itse veisin oman lapseni tutustumaan tiloihin. Varsinkin jos lapsi ei ole vielä tarhassakaan käynyt!

Vierailija
6/7 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole käyneet. Tuli postissa eskaripäätös ja ei siinä lukenut mitään, että pitäisi soitella. Lapsi ollut pph:lla aikoinaan, nyttemmin pari vuotta kotihoidossa, kun kuopus syntyi. Kyseisessä päiväkodissa, jossa eskari, oli yhden kesän, kun pph lomalla. Tuskin muistaa koko päiväkotia edes.

Vierailija
7/7 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä eskari alkaa 18.8. ja eskariryhmän yhteinen tutustumispäivä ensi viikolla. Siitä saimme lapun jo keväällä. Eskari on koulun yhteydessä. Kaksi isompaa lasta käyneet samassa, silloin tutustuminen oli koulujen loputtua, heti kesäkuun alussa. Kahdenkeskiset keskustelut open ja vanhemman välillä on yleensä pidetty kun eskari pyörinyt pari viikkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi