Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Elastinen on niin suosittu?

Vierailija
15.08.2014 |

En tiedä siltä kun yhden hitin: Anna sen soida. Enkä nää siinä muutenkaan mitään "erityistä".

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Elastinen on niin positiivinen. Cheekin suosio nousi merkittävästi vain elämää sarjan jälkeen, kun nähtiin luonne.

Vierailija
2/12 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Elastinen vaikuttaa sympaattiselta ja älykkäältä. On hänellä monia hyviä biisejä ja hyvä elämänasenne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta ei merkittävästi mitään hyviä biisejä? Ehkä kaks.

Vierailija
4/12 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on hyvä meininki.

Vierailija
5/12 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt niin suosittu edes? Mä olen ihmetellyt, että miksi ei ole suositumpi. Paljon tyylikkäämpiä ja "aikuisempia" kappaleita kuin esim. Cheekillä. No ehkä just siksi ei ole niin suosittu...

Onko tämäkään edes soinut radiossa kovinkaan?

Vierailija
6/12 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nykypäivänä yksinkertaisia ja omahyväisiä pullistelijoita ja rahalla elvistelijöitä pidetään positiivisina?

Vierailija
7/12 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energia!

Vierailija
8/12 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 12:22"]

Miksi nykypäivänä yksinkertaisia ja omahyväisiä pullistelijoita ja rahalla elvistelijöitä pidetään positiivisina?

[/quote]

Rahalla elvistelijöitä? Ajaisitko itse Ladalla jos olisi paljon rahaa? Tuskin, vaikka et sitä myönnäkään. Ja sekö sitten on elvistelyä, kun ostaa vähän hienompaa kuin sulla?

Vierailija
9/12 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitusta kuuluu miten Voice of Finland on ihan pska ilman Elastista. Minusta alkoi olla jo tylsää kun aina kauniit naiset sinne Elastisen tiimiin.

Vierailija
10/12 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sen kauniin hymyn takia.. ;)

Vierailija
11/12 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 12:43"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 12:25"]

[/quote]

Rahalla elvistelijöitä? Ajaisitko itse Ladalla jos olisi paljon rahaa? Tuskin, vaikka et sitä myönnäkään. Ja sekö sitten on elvistelyä, kun ostaa vähän hienompaa kuin sulla?

[/quote]

Minulla on rahaa ja ajelen silti 14 vuotta vanhalla Ladalla, vituttaako? Kertaakaan en ole tienposkeen jäänyt eikä se toistaiseksi osoita hajoamisen merkkejä, miksi siis suotta vaihtaa vielä hyvää pois?

t.ohis

[/quote]

Joo, vituttaa.

Vierailija
12/12 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 12:25"]

[/quote]

[/quote]

Minulla on rahaa ja ajelen silti 14 vuotta vanhalla Ladalla, vituttaako? Kertaakaan en ole tienposkeen jäänyt eikä se toistaiseksi osoita hajoamisen merkkejä, miksi siis suotta vaihtaa vielä hyvää pois?

t.ohis