Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HYLA-tuotteet sallitaan naapurimaahan???

Vierailija
15.08.2014 |

HYLAtuotteet sallitaan naapurimaahan??? Tässä se ansa vasta piilee... ettekö ollenkaan hiffaa... Kiitos ymmärtämättömyydestänne!

Eikö tämä olekaan Neuvostoliito? Mä olen koko ajan luullut, että mä asun Neuvostolitossa! Sehän oli miehitetty alue ja nyt taida on lauennut ja täälläkin käy ilmi, että asumme Neuvostolitossa ja sitä tämä suomettuminenkin sitten tarkoitti, kait...

Tässä vähän palstalta poimittua:

Lähtikö tubi juoksemaan triatlonia? Tubi tulee...

Onhan se hyvä osata juosta jos tarttee päästä pakoon... se vaan on niin, että nyt ei taida enää olla mitään paikkaa minne juosta... tai edes kävellä... Taidetaan olla jo rotanloukussa ja rotatkin jättäneet laivan... kapteenista ei mitään tietoa, vai onko... Neiti / Rouva Europe uppoaa jo??? Äiti Venäjä katsoo hiljaa vierestä... Suomineito ja kaunis Helena ovat jo joutuneet joidenkin käsiin... jäljellä enää tuskin edes valio-yksilö Ilona??? Ja Draculea... Dracula...

P.S. Suomineito läpikäynyt sukupuolenvaihdoksen... erehdyin luulemaan tätä joksikin semmoiseksi jutuksi... Kuningas Sauli Niilistöstä lähtenyt Vlad-visiitille put-in-innin luokse ja ras-put-in valvoo keittiön jakkaralla... mites ne valio-Ilonat???

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla maailmankirjat aika sekaisin!

Vierailija
2/3 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut tästä sanaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 09:48"]

En tajunnut tästä sanaakaan.

[/quote]

En minäkään. Tuolta se avohoitopotilaan tajunnanvirta näyttää kun potilaalta on jäänyt lääkkeet ottamatta.