Onko olemassa yh-vapaita hotelleja?
Lapsivapaita hotelleja jo löytyy mutta onkohan missään yh-vapaita hotelleja joihin otettaisiin vain
kunnollisia toisiinsa sitoutuneita pareja?
En halua enää matkustaa lomalle hotelliin jossa joutuu koko ajan tarkkailemaan saalistavia yh-äitejä etteivät pääse miehen kimppuun.
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 13:48"]
On karmeaa jos ei voi lomalla rentoutua vaan pitää vahtia ettei yh:t pääse iskemään miestä.
Mitä lomaa se sellainen on?
[/quote]
Ja älyää vahdata vain yh-äitejä. Avaa meille sinkuille aivan uudet mahdollisuudet...
Kuolen huutonauruun :D Varsinkin nää trivago-vertaukset oli mainioita! Aijai <3
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 10:31"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 10:28"]
On, esimerkiksi homoseksuaaleille tarkoitetut hotellit.
[/quote]
Mikä estää homoseskuaalia olemasta yh? Tunnen niin homoja kuin lesboja, jotka ovat yksinhuoltajia.
[/quote] Kannattaisi vaihtaa kaveripiiriä. Nolo.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 09:37"]
Lapsivapaita hotelleja jo löytyy mutta onkohan missään yh-vapaita hotelleja joihin otettaisiin vain
kunnollisia toisiinsa sitoutuneita pareja?
En halua enää matkustaa lomalle hotelliin jossa joutuu koko ajan tarkkailemaan saalistavia yh-äitejä etteivät pääse miehen kimppuun.
[/quote]
Onko sun mies täysin munansa vietävissä oleva tahdoton otus, jota vaimo joutuu vahtimaan "saalistavilta naisilta"? Onneksi olkoon jos näin on :D
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 10:01"]
Voivoi. Itse olin yh ja selibaatissa niin kauan, että lapsi täytti 15 v. Ei olisi töiden ja lapsen hoidon ohella ehtinyt miestä pidellä.
[/quote]
Pihtarihuorat ovat pahimpia. Mitä oikein luulette olevanne? Luuletteko, että se että pihtaatte, tekee teistä vähemmän huoria? Vitut! Käytetty nainen on AINA HUORA ja yh on TODISTETUSTI KÄYTETTY. Käytetyn naisen vitun arvo on nolla.
Mä matkustan usein yksin ilman sormusta, vaikka naimisissa olenkin. Meillä on mieheni kanssa avoin suhde ja seksi muiden kanssa on sallittua, mutta kumia täytyy käyttää. Olen siis kunniallisesti naimisissa, mutta saatan jonain päivänä vähän koeajaa sunkin ukkoasi, jos se on noin vietävissä kuin ap annat ymmärtää ;)
Nuo tilanteethan on parasta antia lomassa! Nauti ap.
Tulin allasbaarille hieman mieheni jälkeen, koska nuorimman piti vielä kakata. Lapset hyppäsivät innoissaan veteen. Avasin boleroni mieheni edessä. Oma mieheni ei ollut ainoa, jonka aamubisse meinasi mennä väärään kurkkuun. Epätoivoinen yh ei tietenkään kehdannut heti lähteä pois, vaan joutui kuuntelemaan värikästä tarinaani edellisyön asennoista.
Ei näkynyt sitä munahaukkaa enää meidän baarilla, varmaan siirtyi helpompien manolitojen kimppuun.
Ja muista ap ettei sinun tarvitse olla mikään jannihussi, että tuo temppu onnistuu. Korostat vain parhaita puoliasi. Jos on mahaa, tissit esiin, jos ei ole rintoja, punaist huulipunaa ja viekotteleva hymy. Lomalla saa olla vähän rennommin. Viritä eroottinen tunnelma jo ennen kun nousette koneeseen, miehesi pysyy skarppina, koska ei halua, että muut äijät alkavat piirittää sinua.
Sinulla on aina viimeinen valtti; olet paikan ainoa nainen, jolla on lupa kosketella miestäsi, käsin, huulin.....lopeta nörtteily ja ota ohjat omiin käsiin.
Kuinka tää juttu nyt oikein menee? Jos olen kunniallisesti naimisissa ja lomareissullani paneskelen jonkun vieraan miehen kanssa, niin en ole lutka, koska en ole yksinhuoltaja. Jos puolestaan olen eronnut ja lapseton ja paneskelen jonkun ukkomiehen kanssa, niin sekin on ok, koska en ole äiti eli yksinhuoltaja. Mutta jos olen eronnut äiti, joka elää kuin nunna ja on täysin pidättäytynyt seksistä, niin olen kuitenkin huora (pihtarihuora), vain siksi koska minulla on lapsi/lapsia. Eli lapset muuttaa eronneen naisen aina huoraksi? Kuinka vinksahtaneita te täällä AV:lla oikein olette???
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 14:13"]
Kuinka tää juttu nyt oikein menee? Jos olen kunniallisesti naimisissa ja lomareissullani paneskelen jonkun vieraan miehen kanssa, niin en ole lutka, koska en ole yksinhuoltaja. Jos puolestaan olen eronnut ja lapseton ja paneskelen jonkun ukkomiehen kanssa, niin sekin on ok, koska en ole äiti eli yksinhuoltaja. Mutta jos olen eronnut äiti, joka elää kuin nunna ja on täysin pidättäytynyt seksistä, niin olen kuitenkin huora (pihtarihuora), vain siksi koska minulla on lapsi/lapsia. Eli lapset muuttaa eronneen naisen aina huoraksi? Kuinka vinksahtaneita te täällä AV:lla oikein olette???
[/quote]
Juuri näin. Ja huomioitava on se, että kun ap:n mies menee bikinipyllyä tuijottamaan bikinipyllyn taakse, niin se on bikinipylly-yh:n vika, vaikka tämä seksikäs yh-bikinipylly vain ruokkisi lapsiaan eväillä ja vahtisi näiden uimista. Koska jos tämä bikinipylly-yh vain liikahtaakin esim. komentaakseen lapsiaan, niin se on keikistelyä, vaikka siis mies olisi tunkemalla tunkenut itsensä bikinipylly-yh:n viereen/taakse huolimatta siitä, että muualla olisi paljoooooooon enemmän tilaa.
En tiedä onko kuvailemiasi hotelleja olemassa, mutta sinähän et sinne pääsisi, joten mitä väliä? Tehän ette ole miehesi kanssa toisiinsa sitoutunut pari, jos pitää vahtia "saalistajia".
Tämä on oikeasti jo niin hauska aloitus, etten osaa kuin ulvoa naurusta. Tosin. Mulle ei kelpaisi sun mies, joten älä hätäile, vaikka sattuisimme samaan hotelliin. Käytössä olevat ukot ei kiinnosta.
Voivoi. Itse olin yh ja selibaatissa niin kauan, että lapsi täytti 15 v. Ei olisi töiden ja lapsen hoidon ohella ehtinyt miestä pidellä.
:D
Sulla ei taida olla mikään maailman paras parisuhde. Mä niin näen hotellilomat; sä istut haukkana vahtimassa ettei mies pääse edes paskalle ilman meriselityksiä.
Yleensä se 5* tähteä karsii kansaa. Suosittelen.
:D :D
Mä oon yh (tai yhteishuoltajuus meillä on..) ja ollut esikoisen isän kanssa erossa 7 vuotta. Aviomieheni kanssa yhdessä 5 vuotta. Yhteisiä lapsiakin on. Saanko mä tulla? Toisaalta mun mies on myös yh. Epäilen kyllä et se sua "saalistais" mut enivei..
Kyllä me käydään miehen kanssa monissakin paikoissa missä on yh:ta ja on myös ihan lapsettomia sinkkuja, mutta ei mun ole tarvinut vielä koskaan vahtia miestä. Mikähän sun parisuhteessa on vikana?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 10:08"]
Kyllä me käydään miehen kanssa monissakin paikoissa missä on yh:ta ja on myös ihan lapsettomia sinkkuja, mutta ei mun ole tarvinut vielä koskaan vahtia miestä. Mikähän sun parisuhteessa on vikana?
[/quote]
Aloituksen perusteella ap!
On karmeaa jos ei voi lomalla rentoutua vaan pitää vahtia ettei yh:t pääse iskemään miestä.
Mitä lomaa se sellainen on?