Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähtiskö joku mun kans laihiskisaan?

Vierailija
15.08.2014 |

Punnitus joka aamu (tai niin usein kun ehtii ja jaksaa) ja tulokset tänne.

Tuntuu ettei yksin yrittämällä riitä itsehillintä ja motivaatio. Pieni kisa voisi olla se viimeinen kannustin olla ottamatta sitä kolmatta leipäpalaa tai ostamatta suklaapatukkaa kaupasta.

Syön muuten ihan terveellisesti enimmäkseen kotona laitettua ruokaa ja kasviksia, mutta ongelmana on herkuista kieltäytyminen ja se että tulee mussutettua yli tarpeen.

Omat mitat on 165 cm ja painoa 70 kg enkä haluaisi enää tippaakaan lisää! Joskus rajana oli 60 kg, sen yli oli kauhistus, mutta kummasti sitä vaan on lipsunut ja lipsunut... 

Nimimerkin ja lähtömitat voisi laittaa se/ne, jotka olisivat valmiita tällaiseen "leikkimieliseen" kilpaan!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän aloittaa tänään laihiksen. Aloitan sen paastolla. Aamulla vaaka näytti 66,3 kg.

Toivottavasti tulet mukaan!

Vierailija
2/6 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähtisin mielelläni, mutta ehkä mun on parempi jäädä pois, kun on vähän syömishäiriö taustaa? :) Aamupaino 50,2kg ja pitius 165cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhuu ap! Lähde nyt vain kisaamaan!

Mulla oli tänään keskiviikkona aamupaino 65,3 kg.

5. Ei tosiaankaan kannata lähteä mukaan kisaan. Olet noilla mitoilla varmaan jo todella hyvännäköinen. =)

Vierailija
4/6 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 13:00"]

Juhuu ap! Lähde nyt vain kisaamaan!

Mulla oli tänään keskiviikkona aamupaino 65,3 kg.

5. Ei tosiaankaan kannata lähteä mukaan kisaan. Olet noilla mitoilla varmaan jo todella hyvännäköinen. =)

[/quote]

Hyvännäköinen?

Vierailija
5/6 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin alkaa. 158 ja viimeksi kun kävin vaa'alla, niin 66. Nyt on todennäköisesti jo enemmän. Stressi iski, niin mä istuin mättämässä ja ruokaa ja just eilen mietin, että miten hemmetissä saan tämän ahmimisen loppumaan.

Vierailija
6/6 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva jos lähtisit! Minä en uskaltanut käydä vaa'alla pitkään aikaan, mutta nyt saa pakoilu jäädä ja täytyy tunnustaa tosiasiat itselleen. Tässä ollaan ja nyt käännös parempaan.

t.ap