Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko rokotettu vanhempi, jonka lapsia ei ole rokotettu?

Vierailija
01.08.2021 |

Jos lapsesi sairastuu vakavaan koronaan ja kuolee, mitä mietit?

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mika Salminen sanoi, että syksyllä tilanne rauhoittuu. Kun on rokotteet.

Niin, hän sanoi että silloin kaikki yli 50-vuotiaat on rokotettu.

Entäs lapset ja nuoret?

Heistä ei ole ollut puhetta.

Eikö Mika Salminen pidä lapsista?

Hän ei sano asiasta mitään, koska testivaiheessa olevaa valmistetta ei koskaan testata yhteiskunnan arvokkaimpaan pääomaan: lapsiin.

Vierailija
102/116 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapsia ei rokoteta? Ovatko rokotteet liian kalliita?

Se on testivaiheessa oleva kokeellinen rokote, josta ei ole vielä kokemuksia lapsilla, joten sillä ei ole myyntilupaa lapsille.

Höpö höpö. Maailmalla lapsia rokotetaan, Suomessakin raskaana olevia jo. Suomessa vaan homma laahaa, siksi lapsille ei vielä rokotteita anneta.

Luulisi jo tajunneen aikoja sitten lopettaa ton ”kokeellinen, testivaiheessa”-jankutuksen, se kun on täällä mineen kertaan huuhaaksi todettu.

Missä se sinun rokotemaailmasi sijaitsee? Missä rokotetaan alle 12-vuotiaita?

Jenkeissä, Lähi-idässä, Aasiassa, myös Euroopassa ihan lähipäivinä. Suomessa vasta tutkimusryhmää, painunee ensi vuoteen täällä, mutta sieltä se tulee.

Minkä ikäisiä? Minkä firman rokote käytössä? Ja lähteet näistä, kiitos.

Mun pitää hakea lähteet sulle? Sä taidat olla näitä sohvalla makaajia, jotka odottaa, että kaikki tulee valmiiksi vatsan alle kannettuna.

Jos mä yhden sit laitan, loput saat etsiä itse. Mä en sun laiskuuttasi tue. https://www.nature.com/articles/d41586-021-01898-9

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa, jos lapset sairastuvat koronaan? Meille on luvattu, etteivät sairastu vakavasti. Ja jos ajatellaan ilmastonmuutosta ja sitä, että maapallolla on sietämättömät olot vuonna 2050, ei heillä olisi tulevaisuutta kumminkaan.

Vierailija
104/116 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset ovat tärkeimpiä ihmisiä. Siksi vasta testikäytössä olevaa valmistetta ei kokeilla heihin.

Testikäyttö on housuissas. Rokotukset aloitetaan aina aikuisväestöstä ja sitten siirrytään lapsiin ikäryhmittäin. Kyllä Suomessakin päästään lopulta lapsiin.

Kaikki koronarokotteet ovat tällä hetkellä ehdollisella myyntiluvalla, eli testikäytössä. Onko oikeasti ihmisiä jotka eivät tätä asiaa tiedä.

Tämä on pelottavaa! Missä he luulevat, että rokote on testattu tässä ajassa? He testaavat sitä itse, siksi rokote on vapaaehtoinen kaikille. Voi kauheaa!!

Älä usko kaikkea mitä sulle väitetään. Markkinoilla olevat rokotteet ovat testattuja rokotteita eikä enää testausvaiheessa.

Poikkeuslupa =rokotete testikäytössä. Tullut markkinoille reilut puoli vuotta sitten. Ei pitkää käyttökokemusta.

Lopeta jo! Silloin kun ei mistään mitään tiedä, pitää olla hiljaa. https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/palvelut-ja-yhteysti…

Poikkeuslupa varmistaa saatavuuden, ei liity millään tavalla rokotteen keittkseen tai tehtyihin testauksiin. Sanktioida pitäisi tämä huuhaauskon levittäminen. Täytyy olla mieleltään sairas, että vielä 1,5v myöhemminkin jaksaa levitellä valheita.

Et osaa argumentoida. Viihdyttävää vänkäämistä. Ihan varmasti kaikki oikeassa olevat ovat mieleltään sairaita.

Oikeassa olevat? Kyllä täytyy olla sairas, jos faktojenkin jälkeen kuvittelee olevansa oikeassa vaikka on täysin väärässä.

Vierailija
105/116 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mika Salminen sanoi, että syksyllä tilanne rauhoittuu. Kun on rokotteet.

Niin, hän sanoi että silloin kaikki yli 50-vuotiaat on rokotettu.

Entäs lapset ja nuoret?

Heistä ei ole ollut puhetta.

Eikö Mika Salminen pidä lapsista?

Hän ei sano asiasta mitään, koska testivaiheessa olevaa valmistetta ei koskaan testata yhteiskunnan arvokkaimpaan pääomaan: lapsiin.

Ai jaa? Jännä homma, että Suomessakin 0-12-vuoriaiden testausryhmä on olemassa. Ai niin! Ei se olekaan ihme, kun kyseessä ei ole testivaiheessa oleva rokote.

Vierailija
106/116 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se haittaa, jos lapset sairastuvat koronaan? Meille on luvattu, etteivät sairastu vakavasti. Ja jos ajatellaan ilmastonmuutosta ja sitä, että maapallolla on sietämättömät olot vuonna 2050, ei heillä olisi tulevaisuutta kumminkaan.

Aplodit tälle argumentaation helmelle.

Vierailija
107/116 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on testivaiheessa oleva kokeellinen rokote, josta ei ole vielä kokemuksia lapsilla, joten sillä ei ole myyntilupaa lapsille.

Höpö höpö. Maailmalla lapsia rokotetaan, Suomessakin raskaana olevia jo. Suomessa vaan homma laahaa, siksi lapsille ei vielä rokotteita anneta.

Luulisi jo tajunneen aikoja sitten lopettaa ton ”kokeellinen, testivaiheessa”-jankutuksen, se kun on täällä mineen kertaan huuhaaksi todettu.

Jenkeissä, Lähi-idässä, Aasiassa, myös Euroopassa ihan lähipäivinä. Suomessa vasta tutkimusryhmää, painunee ensi vuoteen täällä, mutta sieltä se tulee.

Mun pitää hakea lähteet sulle? Sä taidat olla näitä sohvalla makaajia, jotka odottaa, että kaikki tulee valmiiksi vatsan alle kannettuna.

Jos mä yhden sit laitan, loput saat etsiä itse. Mä en sun laiskuuttasi tue. https://www.nature.com/articles/d41586-021-01898-9

Taidat itse olla lihava, vuokra-asunnossa pötköttävä yh, kotoisin jostain Kehä III ulkopuolelta. Kova ääni korvaa akateemisen loppututkinnon puutteen.

Vierailija
108/116 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset ovat tärkeimpiä ihmisiä. Siksi vasta testikäytössä olevaa valmistetta ei kokeilla heihin.

Testikäyttö on housuissas. Rokotukset aloitetaan aina aikuisväestöstä ja sitten siirrytään lapsiin ikäryhmittäin. Kyllä Suomessakin päästään lopulta lapsiin.

Kaikki koronarokotteet ovat tällä hetkellä ehdollisella myyntiluvalla, eli testikäytössä. Onko oikeasti ihmisiä jotka eivät tätä asiaa tiedä.

Tämä on pelottavaa! Missä he luulevat, että rokote on testattu tässä ajassa? He testaavat sitä itse, siksi rokote on vapaaehtoinen kaikille. Voi kauheaa!!

Älä usko kaikkea mitä sulle väitetään. Markkinoilla olevat rokotteet ovat testattuja rokotteita eikä enää testausvaiheessa.

Poikkeuslupa =rokotete testikäytössä. Tullut markkinoille reilut puoli vuotta sitten. Ei pitkää käyttökokemusta.

Lopeta jo! Silloin kun ei mistään mitään tiedä, pitää olla hiljaa. https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/palvelut-ja-yhteysti…

Poikkeuslupa varmistaa saatavuuden, ei liity millään tavalla rokotteen keittkseen tai tehtyihin testauksiin. Sanktioida pitäisi tämä huuhaauskon levittäminen. Täytyy olla mieleltään sairas, että vielä 1,5v myöhemminkin jaksaa levitellä valheita.

Et osaa argumentoida. Viihdyttävää vänkäämistä. Ihan varmasti kaikki oikeassa olevat ovat mieleltään sairaita.

Oikeassa olevat? Kyllä täytyy olla sairas, jos faktojenkin jälkeen kuvittelee olevansa oikeassa vaikka on täysin väärässä.

Ei ole faktoja näkynyt.

Vierailija
109/116 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Missä lapseni olisivat voineet saada rokotteen, kerrotko ap vielä?

Miksi heidän olisi pitänyt saada rokote? Eivätkö vain voi sairastaa? T. Ap

No kun vanhemmalla itselläänkin on. Miksi lasten tulisi vain sairastaa? Vanhemmalla itsellään on rokote otettun. Kerro toki ihmeessä tällaisen ajatuksen pohjasi.

Hakevat luonnollista laumasuoja. Kouluissa ja päiväkodeissa se on helppoa, kun väkeä on paljon.

Vierailija
110/116 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole faktoja näkynyt.

Tässäkin lainatussa ketjussa sulla on linkki. Faktat moneen kertaan todettuja ja sulle naamaan hierottuja.

Vierailija
111/116 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat itse olla lihava, vuokra-asunnossa pötköttävä yh, kotoisin jostain Kehä III ulkopuolelta. Kova ääni korvaa akateemisen loppututkinnon puutteen.

Menee niin pieleen kuin voi, mutta ei se mitään. Kaikki nyt näkee mikä se sun tmmärryksen määrä on, muulla ei ole väliä.

Vierailija
112/116 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, missä Suomessa rokotetaan 9 vuotiaita? Ei ole siis saanut, minä olen.

Vierailija
113/116 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, että monet vanhemmat yrittivät välttää ennen koronaa lapsiaan sairastumasta tavalliseen flunssaan, mutta nyt koronan sairastaminen on ok.

Johtuuko tämä viranomaisten manipuloinnista?

Vierailija
114/116 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, että monet vanhemmat yrittivät välttää ennen koronaa lapsiaan sairastumasta tavalliseen flunssaan, mutta nyt koronan sairastaminen on ok.

Ei vaan näistä huuhaata jauhavista pelleistä.

Vierailija
115/116 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole yrittänyt estää flunssan tarttumista.

Vierailija
116/116 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö aikuisten tehtävä ole suojella lapsia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän