Miksi läheiseni eivät salli minun olla onnellinen?
Olen 21-vuotias ja seurustellut vähän aikaa 33-vuotiaan miehen kanssa. Vanhempani suhtautuvat todella negatiivisesti ja äitini on jopa huolestunut asian vuoksi. Samoin moni kaverini ja sukulaiseni on tehnyt selväksi, että ei pidä ikäerostamme. Välitän miehestä paljon enkä missään tapauksessa halua jättää häntä. Olen niin surullinen...
Mitä voin tehdä?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 13:32"]
Miksi täällä on pelkkiä Ikiksen komppaajia? Miksi se ikäero on niin kamala asia?
[/quote]
Mitä sinä nyt oikein selität. Sano sanottavasi, äläkä jankuta. Kukaa muu ei ole ikäerosta tehnyt numeroa, kuin sinä.
Sanot heille, että olet aikuinen ihminen ja teet omat päätöksesi.
Olet itse vastuussa omasta onnestasi, olet aikuinen ihminen.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 13:26"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 13:21"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 13:14"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 13:12"]
Kuuntele, punnitse jne. Äläkä ota itseesi. Huoli on ihan aiheellista, mutta virheesi sinun on itsetehtävä!
[/quote]Miksi huoli on aiheellista? Mistä sinä sen tiedät? Pelkkä ikä tai ikäero ei kerro yhtään mitään.
[/quote]
Ei tehdä ikäerosta numeroa. Ainahan huoli on aiheellista, kun nuoret aloittavat parisuhdetta. Mistäkö tiedän...nuorena kun astuu aikuisten maailmaan tekee virheitä, kun sitä maailmaa katsoo niiden vaaleanpunaisten sydämenmuotoisten lasien läpi ja kaikki on niin uutta ja ihanaa., että väistämättä tekee myös niitä virheitä.
[/quote]Olet siis sitä mieltä, että 33v ja 21v eivät voi olla suhteessa tasavertaisina aikuisina? Miksi?
[/quote]
:D Joku yrittää nyt saada tästä väkisin hedelmättömän juupaseipäsä väittelyn. Puhu nyt hyvä ihminen se suusi puhtaaksi! :D