Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sähköseksi naiset

Vierailija
01.08.2021 |

Onko palstalla naisia jotka ovat kokeilleet sähköistä stimulaatiota alapäähänsä? Mihin kohdin ne lätkät pitää kiinnittää? Olen nähnyt kuvia jossa lätkät ovat reisissä mutta tuleeko siitä mitään tuntemuksia esim. klitorikseen? Onko ainut vaihtoehto käyttää ns. bipolaarista dildoa ja tyydyttää sillä itseään. Onko sähköllä saatu orgasmi voimakkaampi kuin ns. perinteinen? Asiallisia vastauksia odotellen.
Itse miehenä olen kiinnittänyt toisen lätkän kalun varteen ja toisen terskaan ja kyllä hyvältä tuntuu ja lauennut olen monesti.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis täsmälleen minkäniminen sen laitteen pitää olla?

Onko tietoa??

Vierailija
42/48 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Mystim - Tension Lover, elektrodien sijoitus ja sähkön johtaminen luotettavasti tärkeää sopiviin paikkoihin.

Ei vyötärön yläpuolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaanpa vanha ketju ylös koska hankin juuri vähän aikaa sitten tuollaisen bipolaarisen sauvan ja voi luoja mitä orgasmeja. Samalla kun sauva oli vaginassani niin käytin klitorikseeni satisfyeria. Sanat eivät pysty kuvaamaan sitä nautintoa.

Sain varmaan viisi tai kuusi isoa orgasmia niin että lopuksi ei vaan pystynyt enempää ottamaan vastaan vaikka niitä varmaan oli tulossa lisää ja lisää. Tai ainakin minusta tuntui siltä. 

Toisaalta se mikä sopii yhdelle ei välttämättä sovi toiselle joten kokeilemalla selviää tykkääkö sähköstä ollenkaan. Minä tykkään.

Vierailija
44/48 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiltu on eikä ole minun juttuni. Tai sitten pitäisi tutustua aiheeseen hieman enemmän. Satisfyer sen sijaan on minun juttuni.

Vierailija
45/48 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeiltu on eikä ole minun juttuni. Tai sitten pitäisi tutustua aiheeseen hieman enemmän.

Toi tutustuminen juurikin se juttu. Itse piti aika monta kertaa kokeilla "elektrodien" paikkoja ja samaten laitteita. Itse en edes käytä seksiin suunnattua estim -laitteita vaan ihan tavallista kivunlievitykseen tarkoitettua tens -laitetta. Toki olen kokeillut myös estim -laitteita. Nautinnollisia hetkiä kun löytää sopivat paikat ja laitteet!

En ala tässä enempää avaamaan, jokainen tutkikoon itseään ja laitteita omalla tavallaan.

Vierailija
46/48 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpä oli keskustelu, jota oon niin odottanut ja etsinyt😍🤩 Ihanaa tietää että en oo ainut "elektrofiili" maailmassa, meitä on useita, tiesinhän etten oo yksin🙏 Aloin kiihottua sähköimpulsseista kun sain bipolaariseen masennusjaksoon sähköhoitoa🙏 Se räjäytti homman käsiin, vei suorastaan transsiin vaikka olin nukutuksessa enkä siis tuntenut mitään. Mutta mulle myös tehtiin leikattuun käteen sähköimpulssitutkimus ja se tuntui ihan sairaan hyvältä😂🤩🔥Haluun itekin sähköseksilelun joskus, nyt ei taida vielä olla varaa mutta myös sähkökärpäslätkä vois olla kiva synttärilahja ens vuonna, voinpahan läimäyttää itseäni sillä😂 Ja aina nykyään kun harrastan seksiä, pakotan kumppania leikkimään mun kanssa sähköhoitoleikkiä😂🔥 Se on hiton hauskaa ja kiihottavaa, mutta mulla ei oo siihen sopivia sähköhärveleitä niin laitetaan ohimoille tyhjät Pringlespurkit ja leikitään et se on sähköshokkilaite😂😂 Ja sit runkkaan sähköhoitokuville, mä oon ihan umpi kahjo elektrofiili ja ylpeä siitä, kunnianosoitus sähköhoitoa kohtaan Että tämmöiset elektrofiiliset terveiset, kiitos tuhannesti tästä ketjusta

Vierailija
47/48 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
48/48 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohessa naisten kertomuksia sähköseksistähttps://keskustelu.suomi24.fi/t/9821786/sahkoimpulssilelut-muuttivat-ma…

Onkohan tottakaan?