Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asiassa olet hyvä ja teitkö siitä ammatin?

Vierailija
01.08.2021 |

Missä asiassa olet hyvä ja teitkö siitä ammatin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä laiskottelussa ja nukkumisessa. Miten tästä voisi tehdä ammatin koska olisi upea saada tästä palkkaa!

Vierailija
2/7 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvä laiskottelussa ja nukkumisessa. Miten tästä voisi tehdä ammatin koska olisi upea saada tästä palkkaa!

Itse saan palkkaa työttömyystuen nimikkeellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koemakaajaksi johonkin huonekaluliikkeeseen. Näyteikkunaan!

Vierailija
4/7 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parasta jos harrastuksesta saa tehtyä ammatin itselleen. Itse olen aina tykännyt käsitöistä, etenkin virkkaaminen ja neulominen ollut kivaa. Aloin suunnitella itse esim sukkia, peittoja ja paitoja ja näiden mallien ja ohjeiden myymisestä olen saanut ihan kivati tuloja itselleni.

Vierailija
5/7 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan parasta jos harrastuksesta saa tehtyä ammatin itselleen. Itse olen aina tykännyt käsitöistä, etenkin virkkaaminen ja neulominen ollut kivaa. Aloin suunnitella itse esim sukkia, peittoja ja paitoja ja näiden mallien ja ohjeiden myymisestä olen saanut ihan kivati tuloja itselleni.

Minäkin neulon ja suunnittelen omia malleja, mutta en ole laittanut niitä myyntiin. Sarjoitatko paitojen ohjeet itse? Teatautatko ohjeet koeneulojilla?

Vierailija
6/7 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kai sitä niinkin sanoa. Olin pienestä pitäen kova lukemaan ja koulussa kunnianhimoinen ja sitkeä. Kukaan ei pakottanut kotona lukemaan, toki vanhemmat olivat iloisia hyvästä koulumenestyksestä. Luin itselleni hyvän ammatin, jolle on ollut kysyntää koko elämän ja varmaan vielä eläkepäivinäkin. Lukeminen on edelleen lempiharrastukseni.

Vierailija
7/7 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin ja luin lapsena aina kun vain oli mahdollista. Kirjoittamisesta tuli minulle ammatti. Työhön kuuluu kirjoittamisen lisäksi paljon lukemista, myös vierailla kielillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän