Miksi "kaikki" odottaa, että lapse kasvaa?
Miksi monet vanhemmat odottavat, että lapset kasvavat? Miksi monet laskevat vuosia, minkä ikäisiä itse ovat, kun lapset muuttavat kotoa?
Minun lapseni ovat 1- ja 3-vuotta ja haluaisin, että aika pysähtyy tähän. Että he olisivat aina minun pieniä kainaloisia, joita voin helliä. Ja että aina voisin pitää heitä suojissani. Uskon, että nämä ajat ovat joskus niitä "vanhoja hyviä aikoja". On tietysti kahden pienenä välillä rankkaa mutta tämä on niin suloista aikaa...
Kommentit (23)
Itse olen aina ollut se joka lapsista on kantanut vastuun ja nyt yh:na lähes koko ajan lasten kanssa yksin. Joten kyllähän se hirveän paljon helpottaa elämää kun lapset kasvavat. Vähemmän hoitotoimenpiteitä ja vahtimista ja mahdollisuus myös omaan aikaan välillä. En minä halua elää koko elämääni vain lasten ehdoilla ja lapsia kasvattaen, vaan haluan myös toteuttaa omiakin toiveitani ja unelmiani ja se on kouluikäisten kanssa huomattavasti helpompaa. Silti rakastan lapsiani ja haluan myös heidän kanssaan viettää aikaa.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:51"]
Luin otsikosta että "paise kasvaa" ja ihmettelin että kuka siis odottaa..
[/quote]
Reps... Taidan olla väsynyt...
[/quote]
Niin minäkin. :D
-se joka luki väärin