Mulla on kroppa muuttunut ihan täysin
lihaskuntoharjoittelun avulla. Nyt voin ensi kertaa elämässäni sanoa, että vartaloni on kaunis. En ole tippaakaan liian lihaksikas, vaan jäntevä, kiinteä ja naisellinen. Vyötärö kaventunut hurjasti. Suosittelen samaa muillekin oman kehonkuvansa kanssa kamppaileville!
Kommentit (15)
Minkä tyyppinen lihaskuntoharjoittelu, ap?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 20:35"]mulle tuon teki pilates.
[/quote] en usko.
Kuntosalifanaatikko havaittu. Muut ketjut eivät tainneet riittää. Harmittaako, kun kaikkia ei kiinnosta samanlainen vartalo kuin sinulla?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 20:37"]
Minkä tyyppinen lihaskuntoharjoittelu, ap?
[/quote]
Bodypump ja kuntosali. ap
Taas yksi narsisti astui joukkoon. Haetko tällä huomiota itseesi? Olisit toki laittanut kuvia todisteeksi vaiko pelkäät kritiikkiä?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 20:41"]
Kuntosalifanaatikko havaittu. Muut ketjut eivät tainneet riittää. Harmittaako, kun kaikkia ei kiinnosta samanlainen vartalo kuin sinulla?
[/quote]
Ei harmita tietenkään. Hyväksyn muut ihmiset sellaisena kuin ovat, itse viihdyn parhaiten tässä vartalossa. Ja en ole aloittanut muita ketjuja. ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 20:42"]
Taas yksi narsisti astui joukkoon. Haetko tällä huomiota itseesi? Olisit toki laittanut kuvia todisteeksi vaiko pelkäät kritiikkiä?
[/quote]
En vaan olen niin onnellinen, kun viimein onnistuin. Oon kokeillut kaikenlaisia kitukuureja yms., mutta niistä ei ollut kuin haittaa. ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 20:41"]
[/quote]
Yksi bongattu, jota ainakin kiinnostaisi ;)
Miksi tää herättää aggressioita? Onko täällä ollut monta samanlaista ketjua? :) ap
Hei, mulla ihan sama! Rasvaprosentti on pudonnut 25-->20 mutta en ole koskaan näyttänyt näin kurvikkaalta. :) Olin ennen laiha mutta tasapaksu, nyt X:n mallinen. Jaksan vetää leukoja, kyykätä ja punnertaa. Aikaisemmin en tajunnut, miten huono oloni oli liian vähäisen syömisen ja pelkän salaatin puputtamisen takia. Kunnon ruoka se tiellä pitää! Hyvä ap!
Hieno juttu, millainen treeniohjelma? Oletko tehnyt jotain ruokavaliolle? Aloitin salitreenin viime talvena ja lihaksia kyllä tuli aika nopeastikin, rasvakerrosta kun saisi vaan vähenemään. Mulle tuli nimittäin kiloja lisää, nyt kesätauon aikana olen taas laihtunut.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 20:35"]mulle tuon teki pilates.
[/quote] en usko.
[/quote]
No voi kyynel.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 20:35"]mulle tuon teki pilates.
[/quote]
Samoin. Tehokkainta treeniä mitä olen ikinä tehnyt, ulottuu syvimpiinkin lihaksiin. Tuloksena jäntevä, voimakas kroppa jonka avulla mm. raskaus ja synnytys sujuivat täydellisesti :) suosittelen kaikille!
mulle tuon teki pilates.