Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Obama vierailulle Viroon.

Vierailija
14.08.2014 |

http://yle.fi/uutiset/obama_tulee_vierailulle_viroon/7412664

Ei taida Suomi kuulua Usa:n läheisiin liittolaisiin. 

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistö menee sanomaan sille, että me ei haluta olla tässä mitenkään mukana.

Vierailija
42/52 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oubama et ole mun pomo! Pysypysy Amerikan mantereella. Virolaiset aivopesitte jo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelta se Halonen sai sen kissan? Putinilta vai Medjevidiltä (en tiedä miten kirjoitetaan)

Vierailija
44/52 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian tälläkin palstalla puhutaan viroa :(

Vierailija
45/52 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:54"]Kenelta se Halonen sai sen kissan? Putinilta vai Medjevidiltä (en tiedä miten kirjoitetaan)

[/quote] meggi-kissa tuli metukalta.

Vierailija
46/52 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:54"]Kenelta se Halonen sai sen kissan? Putinilta vai Medjevidiltä (en tiedä miten kirjoitetaan)

[/quote] Medjevidilta, mutta Medje oli koko kautensa lähinnä Putinin edustaja. Eli periaatteessa molemmilta. Hemmetin katti.

Vierailija
47/52 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanko me nyt liittymässä NATOon??

Vierailija
48/52 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä on tyytyväinen ettei me ollaan Natossa. USA lla yhtä suuri ulkomaanvelka kun Venäjällä,Kasakstanilla,Valko Venäjällä,Kiinalla,Turkkilla......kaikilla yhdessä.. siitä saa kun leveilee ja havittelee ylikorkea ELINTASO. Jenkilla housut repimässä mua tosissaan pelottaa kuinka ne siitä velka aikovat maksaa...vai meinää kuittaa kohta kaikki suurella sodalla,niin kun II Maailmaan sodan aikaana,siitä ennen Jenkkien pankit kaatuivat ja 30 luvulla oli hirveä lamaa ja ihmiset jäi kodittomaksi...sitten kun täällä kehitettiin sota -Europassa,niin jenkkit rikastuivat kun pitii avittaa ja myydä pansserivaunut ja lentokonet ja muuta...Historia toistaa itsensä. Sitten kun he "ottivät" juutalaispakolaisi vastaan-tietenkiin rikkaita-eihän köyhilla ois ollut varaa edes lippua ostaa ja sitten sydämmellisesti ottivat rikkaita natseja no niitä jotka anastivat juutalaisten omaisuus pitkiin Europpa- kiinteistöjä,maalauksia...y.m...vain murtoosa päättyi Nyrndergsin sotatuomioon...että USA talous rakennettiin juutalaisten verellä,tiedän sen minun sukujuuret ovat sieltä päin. En kerro enempää. Nyrndergsin sotatuomio oli PR temppu silmälumetta-saivat 20 vuotta mutta monia päästettiin jo viiden vuoden päästä,rahaa oli silla aika Swetsiläisessä pankissa...kaikki oli hanskassa..korot kasvoi,kuten Venäjällä sanotaan raha ei haisee :(.

Sota ehkä tulee mutta ei Venäjää aloittaa sen-minun vanhemmat rakensivat se II Maailmaan sodan jäljiltä niukkalla ruoalla ja huonolla palkalla EI OO SIITÄ VARTEN ETTÄ LAPSENLAPSET KAATU TAAS RYTÄKÄSSÄ.

Mutta Jenkille se on helppo juttu-EIHAN NE KOSKAAN SOTINEET OMALLA MANTEREELLA..AINA EUROPASSA TAI IRAKISSA...

Vierailija
49/52 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet virolaisista on Suomen sosiaaliturvan varassa, koulutetut ihmiset muuttavat pois. Viro on pummivaltio, joka nöyristelee kakat housussa USA:ta. Suomen ei pidä nöyristellä, näytetään Venäjälle ja jenkeille selkärankaa.

Vierailija
50/52 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitti se virolaisessa lehdessä ollut pilakuva, jossa Niinistö istui aasin selässä. Että on virolaisilla otsaa... Ja Ilveksen maalailu uhkakuvista Suomen suhteen. Tuommoinen köyhä takapajula, joka peesailee milloin EU:ta milloin Natoa. Ovat olleet itsenäisiä jo pari vuosikymmentä ja miten ovat asiat siellä edistyneet? Voisiko joku kertoa edes yhden virolaisen 1) kansainvälistä arvovaltaa nauttivan poliitikon 2) menestyvän tuotemerkin 3) kansainvälistä mainetta niittävän kulttuuripersoonan (musiikkia, elokuvaa, kirjallisuutta)? Taitaa Viron elinkeinotoiminta olla nauriin kasvatusta ja sukan kutomista. No, eihän niillä rikastukaan. Virolaiset unohtaa mikä merkitys suomalaisten turismilla, investoinneilla ja yritystoiminnalla on heille. Ja täällä pitää heidän töissäkin kulkea. Eikö Viron yhteiskunta toimi vieläkään niin, että siellä pärjäisi? Ja keskieurooppalaista niistä ei saa tekemälläkään! (Vaikka itse aina haluavat korostaa sitä, että ovat eurooppalaisempia kuin eurooppalaiset itse). Noloja ovat! 

Vierailija
51/52 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:47"]Huvitti se virolaisessa lehdessä ollut pilakuva, jossa Niinistö istui aasin selässä. Että on virolaisilla otsaa... Ja Ilveksen maalailu uhkakuvista Suomen suhteen. Tuommoinen köyhä takapajula, joka peesailee milloin EU:ta milloin Natoa. Ovat olleet itsenäisiä jo pari vuosikymmentä ja miten ovat asiat siellä edistyneet? Voisiko joku kertoa edes yhden virolaisen 1) kansainvälistä arvovaltaa nauttivan poliitikon 2) menestyvän tuotemerkin 3) kansainvälistä mainetta niittävän kulttuuripersoonan (musiikkia, elokuvaa, kirjallisuutta)? Taitaa Viron elinkeinotoiminta olla nauriin kasvatusta ja sukan kutomista. No, eihän niillä rikastukaan. Virolaiset unohtaa mikä merkitys suomalaisten turismilla, investoinneilla ja yritystoiminnalla on heille. Ja täällä pitää heidän töissäkin kulkea. Eikö Viron yhteiskunta toimi vieläkään niin, että siellä pärjäisi? Ja keskieurooppalaista niistä ei saa tekemälläkään! (Vaikka itse aina haluavat korostaa sitä, että ovat eurooppalaisempia kuin eurooppalaiset itse). Noloja ovat! 

[/quote]Ollaampas sitä herkkänahkaisia...

Vierailija
52/52 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme