Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin viimeksi olet saanut jäykkäkouristusrokotuksen?

Vierailija
14.08.2014 |

Tappava tauti

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2010, uusin aina kun vuosiluku päättyy nollaan. Viimeksi olin lapsen neuvolakäynnillä ja kysyin th:lta mistä aikuiset saa rokotteet ja hän laitti minulle sillä samalla käynnillä.

Vierailija
22/24 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuussa 2013.

M34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 20:42"]2002. 2012 tulin raskaaksi ja käskettiin neuvolassa mainita synnytyksen jälkeen 2013 alkuvuodesta. Kysyin sitten hoitajalta joka sanoi että lääkäri pistää jälkitarkastuksessa. Kysyin lääkäriltä joka sanoi että hoitaja pistää. Koko homma meni niin ihmeelliseksi että unohtui sitten, 5kk synnytyksestä olin uudestaan raskaana. Nyt olen jo synnyttänyt toisenkin niin pitäis ottaa asia taas esille. Jos eivät osaa päättää että kuka pistää niin täytynee varata aika muualta...

[/quote]

Ei lääkärit rokota. Ehkä se hoitaja kuitenkik sanoi vaan, että pistetään jälkitarkastuksessa. Siinähän käydään myös hoitajalla ennen lääkärille memnoa. Voit nyt pyytää sen vaikka lastenneuvolakäynnin yhteydessä.

Vierailija
24/24 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 20:29"]Annetaan vitosluokalla koulussa (11v) ja yleensä sen jälkeen tulee huolehtia itse, että rokotus on voimassa.

[/quote]

Ei anneta vitosella. Jos menee ohjelman mukaan, niin se annetaan kolme kertaa vauvana, sitten nelivuotiaana ja sitten kasiluokalla. Sen jälkeen huolehdittava itse tehoste 10v välein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän