Miksi Ruotsi haluaisi liittyä Natoon, eihän Venäjä sinne hyökkäisi?!
Onhan tuossa meri välissä vaikka Venäjä Suomen miehittäisikin.
Kommentit (13)
Venäjä on jo harjoitellut hävittäjähyökkäystä sweduihin.
Toteutus on vain ajan kysymys.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 20:01"]
Harmi, ettei puoluettomuuspolitiikka enä kiinnosta Ruotsia :(
[/quote]
Ruotsilla oli Usan turvatakuut tähän asti, koska lopettivat ydinaseen kehittämisen 60-luvulla. Usa ilmoitti keväällä ettei ne ole enää voimassa, vaan on liityttävä Natoon. Siksi Suomi ja Ruotsi liittyvät nyt.
Suomen liittymisestä ei ole puhuttu mitään, päinvastoin poliitikot tuntuvat vastustavan..?
Minulle tuli sellainen tunne että tänään on päätetty hakea natojäsenyyttä, mutta siitä ollaan ihan hiljaa. Jäsenyyttä haettaisiin siis ilman mitään kansaäänestyksiä.
[/quote] Täysin ylittämätön happomeri? Johon ei ykskään sukellusvene kykene ja sen yli ei hävittäjät lennä?
Varmaan se Venäjän keväinen harjoitus, jossa harjoiteltiin ydinpommin pudottamista Tukholmaan, sai Ruotsalaiset vetämään herneen nenään.
[/quote]
No merihän siinä on ja siitä ei pääse yli millään, sanoi sotapäälikkö Hannibal 220 vuotta ennen ajanlaskun alkua.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 20:11"]
[/quote] Täysin ylittämätön happomeri? Johon ei ykskään sukellusvene kykene ja sen yli ei hävittäjät lennä?
[/quote]
80-luvulla se tuotti vaikeuksia, kun ajelivat karille. Olisko olleet kommunistit päissään, sellaisessa järjestelmässä kun on ihan sama tekeekö asiat kunnolla vai vähän sinne päin.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 20:10"]Minulle tuli sellainen tunne että tänään on päätetty hakea natojäsenyyttä, mutta siitä ollaan ihan hiljaa. Jäsenyyttä haettaisiin siis ilman mitään kansaäänestyksiä.
[/quote] kuka päätti? Ainakin Soini ja Väyrynen puolueineen vastustavat
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 20:10"]
Minulle tuli sellainen tunne että tänään on päätetty hakea natojäsenyyttä, mutta siitä ollaan ihan hiljaa. Jäsenyyttä haettaisiin siis ilman mitään kansaäänestyksiä.
[/quote]
Niinistön kommentit Venäjän vierailua koskien olivat jotenkin niin tmä, että tällainen ajatus minullekin kieltämättä tuli.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 20:17"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 20:10"]Minulle tuli sellainen tunne että tänään on päätetty hakea natojäsenyyttä, mutta siitä ollaan ihan hiljaa. Jäsenyyttä haettaisiin siis ilman mitään kansaäänestyksiä.
[/quote] kuka päätti? Ainakin Soini ja Väyrynen puolueineen vastustavat
[/quote]
En usko että kukaan enää sitä vastustaa, ei edes Väyrynen eikä Soini.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 20:25"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 20:10"]
[/quote]
Niinistön kommentit Venäjän vierailua koskien olivat jotenkin niin tmä, että tällainen ajatus minullekin kieltämättä tuli.
[/quote]
Mitä Niinistö sitten oikein kommentoi?
Harmi, ettei puoluettomuuspolitiikka enä kiinnosta Ruotsia :(