Eron jälkeen: kuinka nopeasti rakastuit uuteen?
Kommentit (16)
Olin aviossa 20 v, eron jälkeen olin sinkkuna ilman virityksiä 2,5v. Sitten tuli mies, jota etupäässä himoitsin, ja sittemmin myös rakastuin.
Minun ainakin piti päästä erosta yli ennenkuin pystyin rakastumaan uudelleen.
Viisi kuukautta laastaroin ja sitten jysähti oikein kunnolla.
Mulla oli eron jälkeen pari laastarisuhdetta (ihan fyysisiä ) mutta 3 vuoden jälkeen aloin seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa. N vuosi meni eron jälkeen ennenkuin minäkuva oli taas ehjä ja näin mitä todella olin: viehättävä nuori nainen. Exä onnistui tehokkaasti latistamaan itsetunnon vaikkei huono mies ollutkaan.
Mulla meni noin vuosi, siinä oli välissä jokunen kappale yhden yön hoitoja (oikeasti tarvitsin niitä itsetunnon pönkittämiseen) mutta tämä mies oli tyttäreni koulukaverin isä. Erosta on 3,5 vuotta ja uuden miehen kanssa mentiin naimisiin viime kesänä.
Avioeron jälkeen rupesin reilut neljä vuotta kestäneeseen vakisuhteeseen muutaman kuukauden jälkeen siitä kun ex muutti eri osoitteeseen. Seuraavalla kerralla taukoa oli 3kk ja siitä alkaneessa suhteessa olen ollut nyt reilut 15 vuotta.
Juu, olen läheisriippuvainen varmaan... ;) eikä haittaa.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 09:49"]Mulla meni noin vuosi, siinä oli välissä jokunen kappale yhden yön hoitoja (oikeasti tarvitsin niitä itsetunnon pönkittämiseen) mutta tämä mies oli tyttäreni koulukaverin isä. Erosta on 3,5 vuotta ja uuden miehen kanssa mentiin naimisiin viime kesänä.
[/quote]
Yh-huora vauhdissa. Onneksi et sentään toosaasi tyrkyttänyt lapsettomalle, vaan tyydyit veroiseesi jämäpalaan. Joko uusi huoranpenikka on tekeillä? Pidä kiirettä niin ehtii jopa syntyä, ennen kuin ero tulee.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 09:56"]Avioeron jälkeen rupesin reilut neljä vuotta kestäneeseen vakisuhteeseen muutaman kuukauden jälkeen siitä kun ex muutti eri osoitteeseen. Seuraavalla kerralla taukoa oli 3kk ja siitä alkaneessa suhteessa olen ollut nyt reilut 15 vuotta.
Juu, olen läheisriippuvainen varmaan... ;) eikä haittaa.
[/quote]
Ja pennun olet tietysti vääntänyt jokaiselle?
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 09:59"]
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 09:49"]Mulla meni noin vuosi, siinä oli välissä jokunen kappale yhden yön hoitoja (oikeasti tarvitsin niitä itsetunnon pönkittämiseen) mutta tämä mies oli tyttäreni koulukaverin isä. Erosta on 3,5 vuotta ja uuden miehen kanssa mentiin naimisiin viime kesänä. [/quote] Yh-huora vauhdissa. Onneksi et sentään toosaasi tyrkyttänyt lapsettomalle, vaan tyydyit veroiseesi jämäpalaan. Joko uusi huoranpenikka on tekeillä? Pidä kiirettä niin ehtii jopa syntyä, ennen kuin ero tulee.
[/quote]
Älä välitä tämän sairaan yksilön kommenteista... katkera, petetty ja jätetty av-mamma selkeästi.... bmi sellainen ettei enää edes kelpaa kenellekään.
Parempi se on nauttia elämästä kun siihen on mahdollisuus, ei sitten tarvitse miettiä kun se suuri rakkaus uudelleen osuu kohdalle:) Kuten meillä onnellisilla on käynyt!
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 10:18"]
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 09:59"]
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 09:49"]Mulla meni noin vuosi, siinä oli välissä jokunen kappale yhden yön hoitoja (oikeasti tarvitsin niitä itsetunnon pönkittämiseen) mutta tämä mies oli tyttäreni koulukaverin isä. Erosta on 3,5 vuotta ja uuden miehen kanssa mentiin naimisiin viime kesänä. [/quote] Yh-huora vauhdissa. Onneksi et sentään toosaasi tyrkyttänyt lapsettomalle, vaan tyydyit veroiseesi jämäpalaan. Joko uusi huoranpenikka on tekeillä? Pidä kiirettä niin ehtii jopa syntyä, ennen kuin ero tulee.
[/quote]
Älä välitä tämän sairaan yksilön kommenteista... katkera, petetty ja jätetty av-mamma selkeästi.... bmi sellainen ettei enää edes kelpaa kenellekään.
Parempi se on nauttia elämästä kun siihen on mahdollisuus, ei sitten tarvitse miettiä kun se suuri rakkaus uudelleen osuu kohdalle:) Kuten meillä onnellisilla on käynyt!
[/quote] niin ei mua lähinnä kuin säälittää tuo "yksilö". Käynti terapiassa tekisi yksilöllekin hyvää. Ihan yksilölle kuitenkin kerron, että mieheni on yh-isä itsekin ja lapsen äitiä ei ole järin juurin näkynyt, kun viihtyy puliporukoissa. Yh-huorakaan en ole, vaan jätin mieheni koska jäi kiinni maksullisista naisista. Ja uutta lasta ei 44 v. iässä enää tule. Olettaminen ja yleistäminen oman katkeruuden perusteella on todella vaarallista! Hyvää jatkoa kaikille uuden onnen löytäneille.
Tais mennä peräti 2 kuukautta. Jälkeenpäin tajusin että rakastuin rakastumiseen, en siihen mieheen. Rakkaus exään oli loppunut jo vuosia aiemmin, lapsen takia asuttiin yhdessä.
Menihän siinä n. 2 vuotta kun rakastuin syvemmin seuraavan kerran. Mutta tuo suhde kesti vain muutaman kuukauden, koska emme sittenkään sopineet yhteen, ´´erosimme ystävinä.´´ Jälleen mentiin pari vuotta eteenpäin kun löysin jo kolmannen rakkauden, ja sillä tiellä olen edelleen. Kaikki nämä rakkauteni ovat siis olleet erittäin kiihkeitä rakkauksia, mutta nyt tuntuu siltä, että olen löytänyt jotain vieläkin suurempaa: olen löytänyt sellaisen mielenrauhan tässä nykyisessä suhteessani, johon kuuluvat, vaimo, ja 2 lastamme. Olen vihdoinkin löytänyt sen, mitä olinkin aina etsinyt.
Mulla oli hoitoja ja laastareita muutamakin parin vuoden aikana. Olin näin jälkiviisaasti sanottuna ihan vitun sekaisin sen pari vuotta vaikka silloin tietty tunsin toisin.
Sitten pidin tarkoituksella rauhoittavan tauon treffitouhuissani, ja kun muutaman kuukauden jälkeen katsoin suomi24:n profiilini viestejä, siellä oli yksi, tyyliltään täysin erilainen viesti kuin mitä muut oli. Sen kirjoittajan kanssa menin kahville ja sillä tiellä olen edelleen, viidettä vuotta. Ja tuntuu hyvälle.
ennen eroa, rakkaus oli loppunut jo edellisen kanssa ajat sitten
Eron jälkeen taisi mennä vajaa vuoden verran ennen kuin rakastuin nykyiseen. Ihastuin tietysti jo aiemmin, mutta en uskaltanut heittäytyä täysin tunteiden vietäväksi kun olin niin haavoilla edellisestä suhteesta. Ennen tätä minulla oli pari lyhytkestoista laastarisuhdetta.
erosta vajaa vuosi, ei kiinnosta vielä pätkääkään miehet, ajattelin muutenkin antaa itselleni aikaa opetella olemaan ihan yksin, viihtyä itseni seurassa. Löytää hyvä, uusi elämä, ja vasta sitten ehkä hakea uutta rakkautta. Jos sellaista nyt koskaan löytyy, vielä ei ole kiire.
4 vuoden suhde, 1,5-2v eron jälkeen rakastuin uuteen :)