Öö minä en ole mikään av-MAMMA
Kommentit (15)
Olette te.
Jokaikinen, sukupuolesta, iästä, lasten määrästä tai mistä tahansa muusta riippumatta ON av-mamma, jos pyörii Vauva-palstalla.
Turha pullikoida, näin se vaan on.
t. lapseton mamma.
Ok. En ollut käsittänyt sitä ennen. Olen av-mamma!!!
Oho, hitto mäkin oon sitten vela mamma..
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 15:32"]
Olette te.
Jokaikinen, sukupuolesta, iästä, lasten määrästä tai mistä tahansa muusta riippumatta ON av-mamma, jos pyörii Vauva-palstalla.
t. lapseton mamma.
[/quote]
Minäkinkö? Kohta kuusikymppinen, h..tin iso ja ruma ukonköriläs ja vielä alkoholisti, perseaukinen, perverssi ja persu. Mukamas mamma...höh.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 15:48"]
Olette te.
t. lapseton mamma.
[/quote]
Minäkinkö? Kohta kuusikymppinen, h..tin iso ja ruma ukonköriläs ja vielä alkoholisti, perseaukinen, perverssi ja persu. Mukamas mamma...höh.
[/quote]
Kyllä. Eikö olekin hauskaa! Me ollaan kaikki mammoja.
Olette te.
t. lapseton mamma.
[/quote]
Juuri näin! Teille, jotka ette suostu hyväksymään AV-m,ammuuttanne, sanon: "Shit or get off the pot!" Ja pillimehu sille, joka tunnistaa lainauksen.
Ps. Pillimehu muuttukoon etikaksi suussasi, jos googlaat oikean vastauksen.
Oonksmä muka AV-Mamma?.. höh T: 8v poika
Öööööööh, av-mamma tarkoittaa tälle palstalle kirjoittavaa. On ihan sama mitä muussa elämässä on, eihän sitä kukaan voi tietää kun Tää on anonyymi palsta. Siksi toi karvainen persukin nyt pakkaa laukkuja kun täällä kerran sanottiin, että av-mammat on lähdössä evakkoon.
Mulla ei ole ollut täällä tapana paljastaa perhesuhteitani, sukupuoltani tai muita asioita, joiden perusteella mut vois tarkemmin määritellä. Siis, jos kirjoitan "en koskaan tilaa taksia", Se tarkoittaa ettei av-mamma koskaan tilaa taksia. Jos karvainen persu kirjoittaa "olen persu", Se tarkoittaa että av-mamma on persu. Helppoa kuin heinänteko.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 16:00"]
Öööööööh, av-mamma tarkoittaa tälle palstalle kirjoittavaa. On ihan sama mitä muussa elämässä on, eihän sitä kukaan voi tietää kun Tää on anonyymi palsta. Siksi toi karvainen persukin nyt pakkaa laukkuja kun täällä kerran sanottiin, että av-mammat on lähdössä evakkoon.
Mulla ei ole ollut täällä tapana paljastaa perhesuhteitani, sukupuoltani tai muita asioita, joiden perusteella mut vois tarkemmin määritellä. Siis, jos kirjoitan "en koskaan tilaa taksia", Se tarkoittaa ettei av-mamma koskaan tilaa taksia. Jos karvainen persu kirjoittaa "olen persu", Se tarkoittaa että av-mamma on persu. Helppoa kuin heinänteko.
[/quote]
Perverssi persu täällä taas. AV-mammat on perseestä, enkä minä tilaa taksia enkä ole lähdössä evakkoon, en ainakaan taksilla, kas kun minähän olen myös perseaukinen.
Jos lapseton on mamma, oli siinä av tai ei, niin sitten minä olen teini.
Näinhän se menee. Tyypillistä on, että joakinen kuvittelee olevansa se poikkeustapaus joka seurailee muita av- mammoja huvittuneen ylimielisenä. Eli jokainen kuvittelee olevansa se sivullinen. Joku lukee sinunkin tekstisi av-mamma tekstinä.
Tuossa on tyypillisen av-mamman kuva, kaikki me näytämme vähän samalta:
http://pytamy.pl/kat,273,title,czy-muminki-powinny-byc-zakazane,pytanie.html
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 00:19"]
Näinhän se menee. Tyypillistä on, että joakinen kuvittelee olevansa se poikkeustapaus joka seurailee muita av- mammoja huvittuneen ylimielisenä. Eli jokainen kuvittelee olevansa se sivullinen. Joku lukee sinunkin tekstisi av-mamma tekstinä.
[/quote]
Juu, mutta minun tekstiäni voi luulla mamman kirjoittamaksi vain pöhkö pölvästi, vaikka sitähän te mammat taidatte ollakin. Minun jutuissani nähkääs on vahva maskuliininen lataus ja niihin kätkeytyy suuri viisaus. Jokos meni jauhot suuhun?
Sama täällä :)