Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Astmalasten vanhempia kuulolla?

Vierailija
14.08.2014 |

Onko kokemusta vähättelystä? Meillä on. Ei uskota, että lapsi ei kestä kissoja, eikä hometta. Naureskellaan ja pilkataan kun sanon, ettemme voi yöpyä talossa, jossa on kissa. Viimeksi ivaa tuli siitä, että lähdin lapsen kanssa pois tilasta, jossa oli niin selkeitä homeongelmia, että useampi aikuinenkin alkoi oireilla.

Mutta ei, minä vaan olen kuulemma mäntti ja hermoheikko.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska lapsellani on helppo astma. On kissoille allerginen, mutta voi huoletta kyläillä paikassa jossa on kissoja. Urheilee myös erittäin aktiivisesti.

Ymmärrän kyllä, ettei kaikilla ole sama tilanne, toiset eivät esim kovalla pakkasella voi mennä ulos lainkaan. Ihme ettei ihmiset ymmärrä että astman, kuten monen muunkin sairauden vaikeusasteita on erilaisia.

Vierailija
2/3 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsi ei voi olla ees kodissa, jossa kissat on oleilleet. Tai olla sellaisen ihmisen lähellä joka on käynyt kissahuushollissa. Joutunut kaksi kertaa sairaalaan tällaisen jälkeen.

Homepäiväkodissa tuupertui pihaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pilkkaa, joku sukulainenko? Pelkän puheen voi ohittaa olankohautuksella, jos vähättely jää puheen asteelle. Jos siihen liittyy "lapsen karaiseminen", niin siinä tapauksessa on hyvä vältellä koko ihmistä. Meidän lapsilla astmat ja allergit olivat sen verran lieviä, että lääkkeet tepsi hyvin eikä tullut sairaalareissuja.

Minulla taas on hankala astma eikä kaikki selittämisestä huolimatta ymmärrä, miten rajoittava se voi olla. Astmakohtaukset on niin kurjia, että vältän kaikkea sellaista, mikä saa ne aikaan. Tosi ikävää, että lapsesi astma on noinkin vaikea, toivottavasti se helpottaa murrosiässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi