Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kipsi lähti, miten kauppareissut keppien kanssa?

Vierailija
31.07.2021 |

Jalkani murtui kahdesta kohtaa sääriluun alaosasta nilkan kohdalta. Se leikattiin ja vasta nyt kolmisen kuukautta leikkauksen jälkeen sain jättää kipsin pois ja opetella kävelemään ilman sitä.
Olen käyttänyt kauppareissuilla rollaattoria koska siinä on kori ja sitä voi käyttää ostoskorina sekä siinä voi istua kun jalka kaipaa lepoa. Missään kaupoissa ei enää näy penkkejä istumista varten.
Miten te muut olette hoitaneet ruokakaupassa käynnin jalkapotilaana? Minun pitäisi jättää rollaattori pois ja käyttää kyynärsauvoja jonkun aikaa kunnes kävely alkaa sujua varmemmin mutta eihän niitten kanssa voi käyttää edes ostoskoria tai kärryjä.
Kyllä haluaisin jättää sen mummorollin pois jo, mutta aika mahdotonta tuo kaupassa asiointi ilman sitä. En voi vielä edes kantaa painavia ostoksia.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi ihmeessä kärryjä ei voisi käyttää?

Vierailija
22/24 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa työnnettyä kärryä kyynärkeppien kanssa. Tai yritäpä peruuttaa. Laita reppu mahan puolelle, läppä repun ja mahan väliin. Jää kädet vapaaksi ja helppo kerätä kamat siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyynärsauvoihin saa rannelenkit, suosittelen. Osta tai tee itse.

Vierailija
24/24 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Invataksi, ajatat lähikauppaan, kuski kerää tavarat, sä kinkkaat maksamaan, kuski kantaa ostokset autoon.

Näin minä tein.

Olen käynyt kaupassa alusta asti rollaattorin kanssa joten en nyt ala enää taksikuskeja vaivaamaan ylimääräisillä hommilla kun en ole aiemminkaan tarvinnut. Kiitos kuitenkin vastauksesta.

No mitä jos olisit sitten vaikka ilman kauppaostoksia ja näännyt nälkään, jos ei taksi eikä kotiin tilaaminen kelpaa.

Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän