Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä järki poistaa match heti?

Tinderin ihanuuksia taasen
31.07.2021 |

Olen huomannut että aika monikin mies tekee niin. Tai ainakin useamman kerran on käynyt niin. Et tulee osuma, ja sit samantien mies poistaa sen. Onko se jotain testaamista että haluaa vaan nähdä kehen ois “mahiksia” ja kehen ei? Vai vetääkö miehet kaikki oikealle ja vasta sit karsii?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lopetti Tinderin kokonaan

Vierailija
2/20 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsii. Ei ollut kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetävät kaikki oikealle ja jos tulee match niin lukevat profiilin. Tosin vaikka itsekkin olen tarkka siitä ketä swaippailen oikealle niin matchin jälkeen sieltä profiilista saattaa löytyä jokin niin paha turn-off että poistan matchin (esim. tupakointi).

Vierailija
4/20 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut siis mikä järki on sitten laittaa oikealle? Että ensin laittaa oikealle ja sit minuutin sisään “karsinta” ja poisto 😂 Osuma tulee siis aina miehen laitosta, koska oman profiilin näkee vain ne jotka olen ensin laittanut oikealle…

Vierailija
5/20 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetävät kaikki oikealle ja jos tulee match niin lukevat profiilin. Tosin vaikka itsekkin olen tarkka siitä ketä swaippailen oikealle niin matchin jälkeen sieltä profiilista saattaa löytyä jokin niin paha turn-off että poistan matchin (esim. tupakointi).

Okei, no, aina se ihmisten törkeys jaksaa yllättää. Mut eipä siinä, jokainen tavallaan. Ja siis tarkoitan tuohon jos laittaa kaikki oikealle ja sit vasta alkaa “karsimaan”.

Sen ymmärrän jos laittaa jonkun oikealle, osuma tulee vasta vaikka viikkojen päästä ja tyyppi on sillä aikaa päivittänyt profiiliinsa jotakin mikä ei miellytä. Sit ymmärrettävää että poistaa eikä tuhlaa kummankaan aikaa :)

Vierailija
6/20 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko vahinko tykkäys? Ite ainakin vedän välillä väärään suuntaan ja sitten vaan poistan mätsin jos niin käy.

Vierailija
7/20 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena saatan myös välillä tehdä näin. Ehkä swaippasin kolme päivää sitten oikealle, sitten tulee match ja tajuan että ei kyllä inspaa ollenkaan aloittaa keskustelua, niin poistan koska pahempi on jättää roikkumaan matcheihin. Mieli muuttuu loppujen lopuksi aika usein koska Tinderissä moni katsoo profiilia niin lyhyen aikaa, että aito keskittyminen siihen tulee vasta matchin jälkeen.

Vierailija
8/20 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen ihan vahingossa laittanut oikealle tai antanut jotain super tykkäyksiä. 

Vierailija
9/20 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet laittaa oikealle huomattavasti isomman osan profiileista kuin naiset. Tästä johtuen myös vahinkotykkäyksiä tulee enemmän.

Lisäksi päätös tykkäämisestä tehdään usein vain sen ekan kuvan perusteella. Kun Match tulee, tutkitaan tapausta tarkemmin. Sitten tehdään päätös ruvetaanko juttelemaan vai päästetäänkö tapaus menemään.

Vierailija
10/20 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko vahinko tykkäys? Ite ainakin vedän välillä väärään suuntaan ja sitten vaan poistan mätsin jos niin käy.

Joo toki voi olla :) Ajattelin vaan kun useammin käynyt noin. Ja ehkä sitten olen herkkä ihminen mut kyllä tuollainen tavallaan kurjalta tuntuu, vähän niinkuin joku kääntyis siinä aina sanomassa et “et kelpaa”. Kun sen vasemmalle vedon vois tehdä ihan suoraankin.

Vierailija
11/20 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi poistaa heti mätsi kuin jättää roikkumaan jos huomaa ettei nappaa.

Vierailija
12/20 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös vahinkomatch.

Vierailija
13/20 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi poistaa heti mätsi kuin jättää roikkumaan jos huomaa ettei nappaa.

Se on toki totta.

Vierailija
14/20 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse poistan kaikki roikkujat joiden kanssa ei mitään keskustelua edes saada aikaan, tai jutut ovat typeriä.

Aika pian sen huomaa onko samanhenkinen.

Vierailija
15/20 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse poistan kaikki roikkujat joiden kanssa ei mitään keskustelua edes saada aikaan, tai jutut ovat typeriä.

Juu. Mut nää poistot on tapahtunut tyyliin nanosekunneissa osumasta ja olen vaan sattunut huomaamaan, osan ainakin 😆

Vierailija
16/20 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut siis mikä järki on sitten laittaa oikealle? Että ensin laittaa oikealle ja sit minuutin sisään “karsinta” ja poisto 😂 Osuma tulee siis aina miehen laitosta, koska oman profiilin näkee vain ne jotka olen ensin laittanut oikealle…

Johtuu naisista kun saavat satoja tai tuhansia tykkäyksiä niin mitä luulet mikä on prosentti saada tykkäys takaisin jos mies laittaa muutamalle naiselle tykkäyksen, siksi ne pyyhkii kaikki oikealle jos joku mieluisa jää haaviin.

Vierailija
17/20 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Mut nää poistot on tapahtunut tyyliin nanosekunneissa osumasta ja olen vaan sattunut huomaamaan, osan ainakin 😆

No sitten vahingossa on tullut annettua tykkäyksiä. Mätsit poistetaaan sitten nanosekunnissa. 

Vierailija
18/20 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo toki voi olla :) Ajattelin vaan kun useammin käynyt noin. Ja ehkä sitten olen herkkä ihminen mut kyllä tuollainen tavallaan kurjalta tuntuu, vähän niinkuin joku kääntyis siinä aina sanomassa et “et kelpaa”. Kun sen vasemmalle vedon vois tehdä ihan suoraankin.

Se hylkäys ei välttämättä tarkoita sitä ettet kelpais vaikka ulkonäöllisesti tms.

Itse olen nainen ja laitan vasemmalle miehiä jotka olisi kiinnostavia, mutta ovat jossain sadan kilometrin päässä. Tai sitten jos koen, että minä itse en ole riittävän hyvä tai jotain 😅

Vierailija
19/20 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se hylkäys ei välttämättä tarkoita sitä ettet kelpais vaikka ulkonäöllisesti tms.

Itse olen nainen ja laitan vasemmalle miehiä jotka olisi kiinnostavia, mutta ovat jossain sadan kilometrin päässä. Tai sitten jos koen, että minä itse en ole riittävän hyvä tai jotain 😅

Minua kismittää miten tinderin etäisyysmittari ei toimi. Olen rajannut sen 15km. Sitten tulee oikea unelmien prinssi vastaan, mutta etäisyys onkin 200km+. Ei, en ala kaukosuhteeseen, joten pakko hyljätä.

Vierailija
20/20 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina välillä tykkään "varmuuden vuoksi" ja poistan sit myöhemmin. Ei siinä hetkessä aina ole ihan varma että tykkäiskö vai ei, ja sit tykkää.