Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Onko anoppisi tyylikäs?

Vierailija
27.08.2006 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihaillut hänen vähäeleisen tyylikästä pukeutumistaan.

Vierailija
2/12 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaisia lahjoja. Myös vaatteita ja sisustusjuttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei osmista silitysrautaa, ei fööniä, ei deodoranttia, ei meikkejä. Rahaa kyllä olisi ostaa, mutta on ilmeisesti hänen mielestään turhaa,

Vierailija
4/12 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta arkifarkut on hirveitä. Kertoo aina miten on löytänyt " merkkifarkut" alennuksella, ja sitten näyttää jotkut ei-todellakaan-merkki-stretc-farkut missä jotain hirveitä neppareita lahkeissa tms.

Vierailija
5/12 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni anoppi sen sijaan on vähän liiankin tarkka ulkonäöstään ja tyylistään :)

Vierailija
6/12 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ei yksinkertaisesti voi käyttää, kun ovat niin kauheita!! Lapset itsekin ovat aina vähän järkyttyneen näköisiä.

Vierailija
7/12 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin lahjat ovat oikeasti niin karseita, etteivät edes odottamalla tule muotiin!

Vierailija
8/12 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina viimeisen päälle laitettu roomatar! :)

Vierailija
9/12 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Vierailija
10/12 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppini on siis 62-vuotias. Hänellä on tosi pitkä ja paksu, raudanharmaa tukka, jota pitää auki taikka rennosti ponnarilla. Yleinen vaatetus näin kesällä hänen päällä on vaikkapa musta lyhyt hame, pinkki hihaton toppi ja lyhyt farkkutakki ja varvassandaalit. Jos pitää housuja, niin ne on jotkut teinimäiset reisitaskujutut alhaisella vyötäröllä. Käyttää usein aika räikeitä värejä ja meikkejä ja nuorekkaita hajuvesiä ja paljon koruja (enemmänkin sellaisia vaikkapa muovisia, räikeitä riipuksia, kun mitään hillittyjä timantteja) ja huiveja sun muita.

En nyt sanoisi tyylikkääksi. Anoppi on siis ihan ikäisensä näköinen, eikä mikään Cher, joten tuo tyylinsä on ehkä vähän huvittava...? Mutta ei se minua haittaa. Kukin pukeutuu niinkuin tykkää.

Vierailija
11/12 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai se vähän yrittääkin joskus, mutta kun ei edes rintaliivejä suostu pitämään, niin eipä siinä paljon toivoa ole.

Vierailija
12/12 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on vasta 47-vuotias, todella kaunis ja hoikka. Hän on kampaamoalan yrittäjä ja todella kauniit hiuksensa ovat aina viimeisen päälle laitettu, meikki siisti ja vaatteet nuorekkaat, muodikkaat ja tyylikkäät. Olisinpa itse yhtä tyylikäs :-) Onneksi hän on mukava tyyppi, muuten varmaan inhoaisin häntä silkasta kateudesta ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme