Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä juttu tämä on että rannekoruja pitää olla pitkä rivi?

Vierailija
14.08.2014 |

Suomessa näkee myös tätä rannekorujuttua nykyään, että niitä saattaa olla iso kasa ja rivit kyynärpäätä myöten. Mielenkiinnosta kysyn että onko siinä joku väri-, sommittelu- tai tuotemerkkijärjestys miten ne tulee "oikeaoppisesti" laittaa?

http://www.spottedfashion.com/wp-content/uploads/2014/03/Hermes-Enamel-H-and-Printed-Bracelets.jpg

http://www.humarakausar.com/wp-content/uploads/2014/04/bracelets-rachel-strugatz.jpg

http://www.thenotvanilla.com/wp-content/uploads/2013/06/Stack3.jpg

Noissa taitaa menee ikuisuus kun laittaa ja kun ottaa pois? Eikö jotkut tuollaiset sileät littanat ole vielä sellaisia että ne pitää ruuvata kiinni ja pois, eli niitä ei noin vaan kiskaista ranteen kautta pois? :D

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

peittää viiltelyjäljet

Vierailija
2/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla pidettiin myös röykkiöittäin rannerenkaita. Muoti kulkee ympyrää. Ja toden totta, myös silloin muodissa olleilla hikinauhoilla sai piiloon viiltelyjäljet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, mä tykkään. Tosi kivan näköstä mun mielestä ja itsekin käytän. Tosin en tollasia metallikoruja, vaan pelkästään "naruja" :D Sopii tyyliini ja oon pitäny rannekoruja melkeen aina niin. Mutta viime vuosina on tuo lisääntynyt, tullut muotiin.

Ei siinä mitään järjestystä oo, sen ku lätkii niitä sillee miten ite tykkää.

Vierailija
4/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 13:27"]

80-luvulla pidettiin myös röykkiöittäin rannerenkaita. Muoti kulkee ympyrää. Ja toden totta, myös silloin muodissa olleilla hikinauhoilla sai piiloon viiltelyjäljet.

[/quote]

Mutta eikö ne olleet ihan simppeleitä neonvärisiä tai pastellivärisiä muovirinkuloita, tai niitä kapeita ohuita kullan- tai hopeanvärisiä? Tai itsetehtyjä lasi- tai muovihelmipunoksia?

Nyt pitää olla vähintään 500-1500e Hermes-rannekoruja, tai 4000-10000e Cartier-rannekoruja.

Vierailija
5/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä noissa kuvissa kyllä mitään muuta oppia ole laittamiseen kuin että kaikki mitä omistan tungen käteeni ilman mitään tyylitajua.

Äitini jaksaa aina ihmetellä miksi suomalaiset naiset niin usein laittavat koko korulippaansa päälleen juhliin vaikka se 2 tai 3 toisiinsa sopivaa korua olisi paljon tyylikkäämpi.

Juttu on siis tyylitajuttomuus. Olen nähnyt hyvinkin tyylikkäitä ja kauniita kokonaisuuksia useista rannekoruista mutta niissä on mietitty tarkkaan materiaalien ja värien yhteensopivuus toisiinsa, vaatteisiin ja muihin asusteisiin (joita ei välttämättä ole kuin kengät).

Vierailija
6/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 13:21"]Suomessa näkee myös tätä rannekorujuttua nykyään, että niitä saattaa olla iso kasa ja rivit kyynärpäätä myöten. Mielenkiinnosta kysyn että onko siinä joku väri-, sommittelu- tai tuotemerkkijärjestys miten ne tulee "oikeaoppisesti" laittaa?

http://www.spottedfashion.com/wp-content/uploads/2014/03/Hermes-Enamel-H-and-Printed-Bracelets.jpg

http://www.humarakausar.com/wp-content/uploads/2014/04/bracelets-rachel-strugatz.jpg

http://www.thenotvanilla.com/wp-content/uploads/2013/06/Stack3.jpg

Noissa taitaa menee ikuisuus kun laittaa ja kun ottaa pois? Eikö jotkut tuollaiset sileät littanat ole vielä sellaisia että ne pitää ruuvata kiinni ja pois, eli niitä ei noin vaan kiskaista ranteen kautta pois? :D

Tämä juttuhan on sellainen, että tässä jutussa rannekoruja on pitkä rivi. Tuntuu siltä että pitää olla pitkä rivi, koska lyhyt rivi tuntuu liian lyhyeltä. Muuta kysyttävää?

Vierailija
7/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 13:32"]

Nyt pitää olla vähintään 500-1500e Hermes-rannekoruja, tai 4000-10000e Cartier-rannekoruja.

[/quote]

Niin, kun pelkästään tuon ekan kuvan rannekorusetti on vähintään 13 000€ arvoinen!

Vierailija
8/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 13:34"]

Tämä juttuhan on sellainen, että tässä jutussa rannekoruja on pitkä rivi. Tuntuu siltä että pitää olla pitkä rivi, koska lyhyt rivi tuntuu liian lyhyeltä. Muuta kysyttävää?

[/quote]

mitä sillä halutaan ilmaista? että on rahaa? että on koruja? että on tyylitajua? että on muodissa mukana?

minusta 1-3 kpl yhdessä ranteessa on sopiva määrä, muuten näyttää joltain torikauppiaalta =D

Vierailija
9/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuossa ekassa jotain arvokkaita koruja?? Näytti ihan hirveältä mauttomalta tilpehöörikasalta :D Kuin pikkutyttö olisi leikkinyt äidin korurasialla! Mä hajoon!

Vierailija
10/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on Cartieria ranteessa, yli 70 tonnin edestä! Jalometallia ja timanttia.

http://media-cache-ec0.pinimg.com/236x/12/e8/31/12e831881adfb5055cdbb506c65d6545.jpg

ja nuo rannekorut on niitä jotka pitää tosiaan irrottaa erityisellä ruuvimeisselillä yksi kerrallaan :) Mahtaa olla kivaa lentokentän turvatarkastuksessa.

Vierailija
11/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on kiva, siinä on merkkikorua mutta myös etnisempää edullisempaa korua mukana, eikä niitä ole liikaa http://1.bp.blogspot.com/-P0AEB7g5jd0/UstTlLFvw6I/AAAAAAAAE2Q/qgi_OeKeras/s1600/5fdff3cdda1ca540f3e948ef716079bc.jpg

Vierailija
12/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogimainoksia pukkaa.

Vierailija
13/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 13:33"]

No eipä noissa kuvissa kyllä mitään muuta oppia ole laittamiseen kuin että kaikki mitä omistan tungen käteeni ilman mitään tyylitajua.

Äitini jaksaa aina ihmetellä miksi suomalaiset naiset niin usein laittavat koko korulippaansa päälleen juhliin vaikka se 2 tai 3 toisiinsa sopivaa korua olisi paljon tyylikkäämpi.

Juttu on siis tyylitajuttomuus. Olen nähnyt hyvinkin tyylikkäitä ja kauniita kokonaisuuksia useista rannekoruista mutta niissä on mietitty tarkkaan materiaalien ja värien yhteensopivuus toisiinsa, vaatteisiin ja muihin asusteisiin (joita ei välttämättä ole kuin kengät).

[/quote]

Miksi oletat että kaikki haluaisivat näyttää "tyylikkäiltä"?

Vierailija
14/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 13:50"]

Blogimainoksia pukkaa.

[/quote]

Eipä ole suomalaisista blogeista kuitenkaan :-)

Vierailija
15/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 13:33"]

[/quote]

Turha taas sotkea suomalaisuutta tähän.

Ja tyylitajuttomuus on sekä makuasia, että universaali ilmiö.

Vierailija
16/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisethan ovat itse asiassa hyvin hillittyjä näiden korujen suhteen, paitsi silloin kun tätilauma lähtee teatteriin tai Tallinnan laivalle :D

Vierailija
17/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen tätä, että suomalaiset muka pitää röykkiöittäin koruja. Missä? Mä asuin nuorempana Etelä-Afrikassa, ja siellä kuulkaas jotkut piti röykkiöittäin kultakoruja. Vastaavaa en ole täällä nähnyt.

Vierailija
18/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät mammat alapeukuttaa tätä koska heillä ei varaa ostella monen tonnin luksuskoruja! :DDD How sad!

Vierailija
19/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjan Marbellassa venäläiset miehet pitää röykiöittäin kultakettinkejä kaulassa. Aika hirveää....

Vierailija
20/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla koruilla ja sillä niiden kilinällä ja kolinalla halutaan tuoda esiin että hei täällä minä olen, huomatkaa minut? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme