Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt meni vati nurin Nordeaan

Vierailija
22.09.2024 |

Voisivat jatkossa laittaa ilmoituksen mediaan ja someen, kun verkkopankki tai mobiili toimii.

Aivan järjettömän paska pankki ja menee huomenna vaihtoon.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea siivoaa köyhät asiakkaat pois, tuovat vain kuluja.

Vierailija
2/13 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan että vasu nurin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo ollut pari viikkoa jo melkoista kompastelua ja viestintä ontuu tosi pahasti.

Vierailija
4/13 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vaihdoin vuosia sitten pois. Ei kaduta.

Vierailija
5/13 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjaan että vasu nurin.

Puppa painuu nyt hevon kuuseen asiaketjusta.

Vierailija
6/13 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

It-puoli ulkoistettiin Intiaan muutama vuosi sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä, ettei noita vikoja ole saatu korjattua. Ei voi kestää viikkoja korjata vikoja tai estää hyökkäyksiä.

Vierailija
8/13 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nordea siivoaa köyhät asiakkaat pois, tuovat vain kuluja.

Nyt sieltä lähti ainakin pari premium-asiakasta, joita koittivan houkutella private banking asiakkaiksi toistuvasti. Ensi viikolla siirtyvät salkut ja kun uudet luottokortit tulevat uudesta pankista kotio niin menee loputkin nordean palvelut kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

It-puoli ulkoistettiin Intiaan muutama vuosi sitten.

Kadulle paskovat pajeetit vähän säätävät, onko ihme että ongelmia on. Euron suutari tekee sadan euron tappion.

 

Vierailija
10/13 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on ollut jo pari vuotta. Ennen kesää vastasin Nordean asiakastyytyväisyyskyselyyn. Kirjoitin että verkkopankin jatkuvat ongelmat ovat syöneet luottamuksen enkä suosittelisi pankkia kenellekään tutulleni. Luulisi että kaiken kaikkiaan tyytyväisyys on laskenut ja alkaisivat tekemään jotakin asialle.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persaukiset aina yleensä ulisevat eniten kun jollain isolla yrityksellä on ongelmia. Kai se saa pienen ihmisen voimaantuneeksi kun saa nettifoorumilla tai jossain facessa uhkailla siirtävänsä roposensa muualle, ikäänkuin jotain Nordeaa vähääkään kiinnostaisi, perus kelamassejaan tai pientä liksaansa pyörittelevästä kuluttaja-asiakkaasta on pankille lähinnä kuluja muutenkin. 😂

Yleensä nämä persaukiset ulisevat joko teleoperaattoreista tai pankeista ja uhkaavat vaihtaa heti kun on ongelmia tai joku hinta nousee parilla eurolla. Siitä vaan, sillähän ei ole näille mitään merkitystä että pitkällä tähtäimellä kaikilla on joskus ongelmia ja kaikki nostavat hintoja omaan tahtiinsa mutta vääjäämättä.

Vierailija
12/13 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjaan että vasu nurin.

Et ole edelleenkään hauska. Tajua jo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa todella arveluttavalta tuo hiljaisuus ja vähättely kun aikaisemmin ovat tiedottaneet ongelmista ilman median tms hiillostusta. 

Luulin että vika on mun laitteissa tms kun en päässyt kirjautumaan verkkopankkiin enkä myöskään kirjautumaan mihinkään missä tarvitsee tunnistautua verkkopankkitunnuksilla ja tämä ongelma on ollut reilun viikon itselläkin. Onneksi ei kuitenkaan yhtäjaksoisesti.

 Toki palvelunestohyökkäykset kävivät mielessä, mutta vieläkään en ymmärrä miksi nordea ei itse niistä tiedottanutalunalkaenkaan. 

 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan