Nyt meni vati nurin Nordeaan
Voisivat jatkossa laittaa ilmoituksen mediaan ja someen, kun verkkopankki tai mobiili toimii.
Aivan järjettömän paska pankki ja menee huomenna vaihtoon.
Kommentit (13)
No onhan tuo ollut pari viikkoa jo melkoista kompastelua ja viestintä ontuu tosi pahasti.
Onneksi vaihdoin vuosia sitten pois. Ei kaduta.
Vierailija kirjoitti:
Korjaan että vasu nurin.
Puppa painuu nyt hevon kuuseen asiaketjusta.
It-puoli ulkoistettiin Intiaan muutama vuosi sitten.
Käsittämätöntä, ettei noita vikoja ole saatu korjattua. Ei voi kestää viikkoja korjata vikoja tai estää hyökkäyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Nordea siivoaa köyhät asiakkaat pois, tuovat vain kuluja.
Nyt sieltä lähti ainakin pari premium-asiakasta, joita koittivan houkutella private banking asiakkaiksi toistuvasti. Ensi viikolla siirtyvät salkut ja kun uudet luottokortit tulevat uudesta pankista kotio niin menee loputkin nordean palvelut kiinni.
Vierailija kirjoitti:
It-puoli ulkoistettiin Intiaan muutama vuosi sitten.
Kadulle paskovat pajeetit vähän säätävät, onko ihme että ongelmia on. Euron suutari tekee sadan euron tappion.
Tätä on ollut jo pari vuotta. Ennen kesää vastasin Nordean asiakastyytyväisyyskyselyyn. Kirjoitin että verkkopankin jatkuvat ongelmat ovat syöneet luottamuksen enkä suosittelisi pankkia kenellekään tutulleni. Luulisi että kaiken kaikkiaan tyytyväisyys on laskenut ja alkaisivat tekemään jotakin asialle.
Persaukiset aina yleensä ulisevat eniten kun jollain isolla yrityksellä on ongelmia. Kai se saa pienen ihmisen voimaantuneeksi kun saa nettifoorumilla tai jossain facessa uhkailla siirtävänsä roposensa muualle, ikäänkuin jotain Nordeaa vähääkään kiinnostaisi, perus kelamassejaan tai pientä liksaansa pyörittelevästä kuluttaja-asiakkaasta on pankille lähinnä kuluja muutenkin. 😂
Yleensä nämä persaukiset ulisevat joko teleoperaattoreista tai pankeista ja uhkaavat vaihtaa heti kun on ongelmia tai joku hinta nousee parilla eurolla. Siitä vaan, sillähän ei ole näille mitään merkitystä että pitkällä tähtäimellä kaikilla on joskus ongelmia ja kaikki nostavat hintoja omaan tahtiinsa mutta vääjäämättä.
Vierailija kirjoitti:
Korjaan että vasu nurin.
Et ole edelleenkään hauska. Tajua jo.
Vaikuttaa todella arveluttavalta tuo hiljaisuus ja vähättely kun aikaisemmin ovat tiedottaneet ongelmista ilman median tms hiillostusta.
Luulin että vika on mun laitteissa tms kun en päässyt kirjautumaan verkkopankkiin enkä myöskään kirjautumaan mihinkään missä tarvitsee tunnistautua verkkopankkitunnuksilla ja tämä ongelma on ollut reilun viikon itselläkin. Onneksi ei kuitenkaan yhtäjaksoisesti.
Toki palvelunestohyökkäykset kävivät mielessä, mutta vieläkään en ymmärrä miksi nordea ei itse niistä tiedottanutalunalkaenkaan.
Nordea siivoaa köyhät asiakkaat pois, tuovat vain kuluja.