Mitä voi tehdä kun pesulla käytyä heti kohta haisee hielle?
varmaan jotain dödöä vois laittaa..mutta hajusteetonta koska entykkää hajuista.
Kommentit (8)
Pese kainalot kunnolla intiimipesuaineella suihkussa ja jollain sienellä, oikein hinkkaat kunnolla. Aja pois karvat.
Suihkun jälkeen kuivaa kunnolla.
Sitten laitat desinfiointiainetta kainaloihin ja pyyhit vanulapuilla. Desinfiointiaine tappaa niitä bakteereja, jotka aiheuttavat hajun.
Heti kun despa-aine on kuivunut, niin laita hajusteeton dödö kainaloihin, vaikka olisit menossa jo nukkumaan.
Oisko täällä:
Absolut Torr. Maitohappopohjaiset pesunesteet.
Mulla auttoi kun vaihdoin pesunesteet ja suihkugeelit kunnon palasaippuaan. En tiedä mistä johtuu.
Käytä suolaa/suolakiveä, jos siis on kainaloista kyse. Se on luonnollinen desinfiointiaine. Itse olen käyttänyt sitä jo 20 vuotta enkä ole tarvinnut dödöjä enää ollenkaan.
Ainut huono puoli siinä on, että se ei estä hikoilua koska se ei tuki hikirauhasia. Eli hikoilet yhä, mutta se hiki ei haise. Toki voit sitten halutessasi käyttää molempia tarpeen mukaan. Mutta itse en halua päivittäin tukkia hikihuokosiani ja ottaa rintasyöpä. Suihkutan deodoranttia vain jos menen johonkin juhliin tms. tilaisuuksiin. Ei oikeastaan tarvitsisi, mutta niissä monesti on sen verran hermostunut olo, että pelkään hikoilevani kuin sika.
Sinulle sopivaa dödöä, joka pitää...