Hyvä deodorantti joka pitää kainalot kuivina?

Vierailija

Tuoksultaan myös hyvän ja miedon hajuinen. Oisko suosituksia?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Lumene on nykyään mun ehdoton suosikki! Kaupassa ostettuna!
Just laskin että purkki on kestänyt heinäkuusta ja vielkäkin on..
tosin aika hinnakas kun on päälle 5 mut itse tein löydön yksillä festareilla ja sain kympillä 4 purkkia, lumenen ystävänmyynnistä!

Vierailija

Rexona maximum protection!

Ihan saa ainakin Prismasta ja on todella huipputuote. Pitää kainalot kuivana ja hajuttomana. Mieto tuoksu ja ei ärsytä minun herkkää ihoa.

Vierailija

deodorantit ei pidä kuivina. se ei ole niiden tehtävä.

antiperspirantit estää hienmuodostuksen.

antiperspiranteista suosittelen triple dry:tä. Tehokas. Ei kirvele ja saa myös hajustettuna.

Vierailija

Vichyn 48 h. Saa apteekeista, on antiperspirantti, vaaleanturkoosi korkki, raikas tuoksu. Tykkään enemmän kuin Absolut Torrista ja Triple Drysta.

Vierailija

Riippuu siitä, miten pahasta hikoilusta kärsit!

Kokeilemalla se varmaan selviää.

Mä kärsin koko nuoruuteni runsaasta hikoilusta. En haissut, mutta paidat oli aina märkänä. Se oli äärimmäisen noloa ja aina jouduin miettimään mitä puen, ettei läiskät näy ja pakkasellakin pidin takkia auki, jotta kainalot pysyisivät kuivina. Eihän se mitään auttanut. Kokeilin rexonat, niveat, Badit, Triple Dryt.. ei mitään apua.

Sitten löysin apteekin Absolut Torrin! (nykyään paketissa lukee merkki myös suomeksi, Tosi Kuiva). Eka kertaa sitä laittaessa kainaloita kirveli jäätävästi, sillä kainaloiden pitää olla kuivat kun tuota laittaa. No mulla kun hikoilu kostutti ne tuon aineen laiton jälkeen, niin tuskallista oli. Mutta seuraavat päivät kainalot oli kuivat! Vaikka kuinka urheilisi, jännittäisi, mitä vain.

Absolut Torria laitetaan noin kerran viikossa yöksi. Mulla riittää nykyään (olen jo vähän yli 30v ja hikoilu vähentynyt) kerran kahdessa tai kolmessa viikossa!

Ehkä aloittajalla ei tällaista ongelmaa ole, mutta halusin kertoa tämän jos voin yhdenkin hikoilijan säästää jokapäiväiseltä tuskalta!

Vierailija

Tuo garnier mineral oikeesti on tosi hyvä hintaansa nähden. Ainoa vaan se haju! Liian pistävä mun makuun... kokemusta siis juuri siitä ultra dry:sta

Vierailija

Tämänhetkinen suosikkini on Doven Talc Soft spraynä, koska sellaisia aina käytän. Hyvä mieto tuoksu, miellyttävän tuntuinen pehmeä spray, ja kyllä se hikeäkin vastaan toimii.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Absolut torrissa on se haitta, että sen kanssa ei saa käyttää kaikkia vaatemateriaaleja.

Siihen on varmaan kaikilla uhrattavana joku vanha paita, jota käyttää aina sinä yönä kun on laittanut Absolutia.

Ei se aamulla enää pesun jälkeen tee vaatteille mitään :D

Vierailija

Mun pitää kehaista kun olen nyt reilun kuukauden käyttänyt Foreverin alumiinitonta deodoranttia. Mä en halua käyttää alumiinillisia mutta suurin osa alumiinittomista ei pidä ollenkaan. Kokeilin monta eri merkkiä kunnes kaveri vinkkas tosta Foreverista. Se on oikeesti superhyvä!

Vierailija

Triple Dry alkaa haista kainaloissa, juuri siksi että se imeytyy huokosiin eikä tule ulos, kun ei hikoiluta. Eli pitää kyllä kainalot kuivina, mutta haisu alkaa, jos ei raaputa kainaloita päivittäin tehokkaalla puhdistusaineella. Jonkun tavallisen suihkugeelin vaahdottaminen kainaloissa ei poista Triple Dryta. Tuotteen ideahan on, ettei joka päivä tarvitsisi sitä laittaa, ja siksi se on tavallisia antiperspirantteja kalliimpi. Se vesittyy tuossa ilmiössä, kun tuote alkaa haista kainaloissa.

Eucerin roll-on on ollut mulle hyvä, mutta pyrin käyttämään joka toinen päivä jotain muuta, ettei iho "väsy". Hyvä vaihtoehto on täysin toisenlainen tuote. Kun toinen on roll-on, niin toinen voi olla stikki. Esim. Oscar de la Rentan stikissä on tuoksun lisäksi antiperspirantti.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat