Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen valmistunut insinööriksi hyvin arvosanoin, teen alan työtä

Vierailija
14.08.2014 |

..enkä silti tajua mistään mitään. No perusmatikassa olen ihan hyvää keskitasoa, mutta siinäpä se. Työni teen katselemalla miten ennen on tehty, hakemalla tietoa netistä tai omista kouluajan kirjoistani ja joskus kysyn pomolta. Mulla on valtavasti muistiinpanoja, joihin nojaan.  

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sulle. Tämä on juuri se syy miksi monet työnantajat palkkaavat mielummin sen DI:n...ja sitten ne osaavat insinöörit ihmettelevät, miksi heillä on niin huono maine.

Vierailija
2/6 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai luuletko vain ettet osaa mitään? Minäkin jätin työni kun se oli mielestäni niin helppoa että koulutettu apinakin osaisi, ja tunsin itseni typeräksi kun se ei liittynyt koulutukseen. Myöhemmin näin entistä pomoani, joka pyysi minua takaisin koska eivät kuulemma ole löytäneet ketään yhtä hyvää siihen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työnantaja ole valittanut. Kolme vuotta olen nykyisessä työpaikassani ollut ja saanut hommani hoidettua tällä tavoin. Ongelmatilanteita on joskus tullut, mutta hyvällä tuurilla niistäkin olen selvinnyt. Oma pomoni on opistoinsinööri, kuten oli edellinenkin. Mutta edellinen työ oli määräaikainen ja se oli ns. alemman tason hommia, mistä selviydyin ihan loistavasti. 

Vierailija
4/6 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on nyt aloittamassa tekniikan alan opinnot avoimessa yliopistossa, tavoitteena DI:n tutkinto avointa väylää pitkin. Saa nähdä kuinka käy. Kerron sitten kun on tenttejä ollut, missä mennään, jos muistan. 

Vierailija
5/6 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen eri alalla (taloushallinto) ja noin minäkin toimin. Jos tulee joku erikoinen tilanne, niin etsin tietoa kuinka ennen on menetelty, katson netistä ohjeita ym. ja jos ei selviä soitan verottajalle/työnantajaliittoon tms. tai kysyn pomolta. Eikö se ole ihan normaalia? Ei kai koulusta valmistuttua pidä kaikkea oppia, siinä sitä oppii työn ohessa.

Vierailija
6/6 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama täällä.. Valmistunut hyvin arvosanoin ja vakituisessa töissä. Kehutaan työtä, mutta itselläni ei kyllä ole hajuakaan miksi ja miten nämä asiat tehdään. Teen vain niinkuin ennenkin on tehty tai kaivan tiedon netistä/kirjoista ja kysymällä..