Syön kaurapuuroa. Kysyttävää?
Kommentit (10)
Onko tarpeeksi suuri voisilmä myös?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 12:32"]Onko tarpeeksi suuri voisilmä myös?
[/quote]
En tykkää voista, eli ei ole voisilmää.
-ap
Syötkö kunnolla keitettyä vai pikaa (en tykkää...)? Mikä merkki? Kaurapuuro on nannaa:). Ja mustikat vasta onkin. Ihan supeerruokaa ja niin halpaakin. Ihan liian aliarvostettua. Minulla aika tyypillinen aamiainen tai lounaskin, marjat vaihtelee.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 12:36"]Mikä merkki? Syötkö joka pv?
[/quote]
Elovena. Syön lähes joka päivä.
-ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 12:37"]Syötkö kunnolla keitettyä vai pikaa (en tykkää...)? Mikä merkki? Kaurapuuro on nannaa:). Ja mustikat vasta onkin. Ihan supeerruokaa ja niin halpaakin. Ihan liian aliarvostettua. Minulla aika tyypillinen aamiainen tai lounaskin, marjat vaihtelee.
[/quote]
Kunnolla keitettyä. Ja tosiaan Eloveenaa. Yleebsä keitän vaan veteen, mutta pidän enemmän maitoon keitetystä. Olen kuitenkin saita. Kaurapuuro on nannaa :)
-ap
Miksi et mene töihin, jotta saisit oikeaa ruokaa syötäväksesi?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 12:37"]
Syötkö kunnolla keitettyä vai pikaa (en tykkää...)? Mikä merkki? Kaurapuuro on nannaa:). Ja mustikat vasta onkin. Ihan supeerruokaa ja niin halpaakin. Ihan liian aliarvostettua. Minulla aika tyypillinen aamiainen tai lounaskin, marjat vaihtelee.
[/quote]
En ehkä ihan superruoaksi kaurapuuroa nimittäisi.
Myös minä syön Elovena plussaa, ilman suolaa, mustikoiden kera. Ap, syötkö tavallista vai plussaa?
Se on pahhaa. Hyi