Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistathan loppukesän juhlissa, että tennarit ei ole juhlakenkä ja että juhla-asuun kuuluu aina sukat!

Vierailija
31.07.2021 |

Sillä ei ole merkitystä, että tennarit on siistit tai sääret on ruskeat tai että on helle.

Ja jos jalkasi hikoavat, apua löytyy apteekista.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan toki.

t. tennareissa konfirmaatioon menevä

Vierailija
2/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppukesän juhlat ovat synttärini todennäköisesti yksin kotona. Siihen kuuluu juhla-asu nimeltä aataminasu. Juhlistan todella syntymääni ja itken lattialla alasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä palstalta ei kannata hyviä tyylivinkkejä odottaa. Tämän palstan yleisen mielipiteen mukaan huppari ja lippalakki ja tennarit ja farkut ovat suunnilleen parasta, mitä päälle laitetaan. Pitää olla "rento", nääs. Nahkakenkiä, kauluspaitoja tai suoria housuja eivät käytä kuin papparaiset.

Vierailija
4/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan toki.

t. tennareissa konfirmaatioon menevä

Kunnon ihmiset kiertävät konfirmaatiot kaukaa.

Vierailija
5/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan loppukesän juhlissa, että vaikka et itse saisi siellä koronatartuntan niin hyvin mahdollisesti levität sitä ja varianttia 

Vierailija
6/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta muistan. Siksi laitankin morsiuspuvun kanssa crocksit. Ei kävisi pienessä mielessäkään laittaa tennareita :O

Vierailija
7/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta muistan. Siksi laitankin morsiuspuvun kanssa crocksit. Ei kävisi pienessä mielessäkään laittaa tennareita :O

Hihaton morsiuspuku ja tatuoidut käsivarret olla pitää! Ja crocsit jalkaan ja tupakka suuhun.

Vierailija
8/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vain. Ostin varta vasten uudet rantasandaalit, jotta tätien ei tarvitse kauhistella tennareita juhlissa. 

Vierailija
9/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä se jaksat jauhaa tästä asiasta. Helppo on elämä, jos tämä on suurin mieltä vaivaava asia.

Vierailija
10/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tältä palstalta ei kannata hyviä tyylivinkkejä odottaa. Tämän palstan yleisen mielipiteen mukaan huppari ja lippalakki ja tennarit ja farkut ovat suunnilleen parasta, mitä päälle laitetaan. Pitää olla "rento", nääs. Nahkakenkiä, kauluspaitoja tai suoria housuja eivät käytä kuin papparaiset.

Juuri näin. Myös sukkahousut naisten juhlapukeutumisessa ovat kuulemma turhat ja vanhanaikaiset.

Yleensä palstalaisten mukaan riittää, että vaatteet ovat puhtaat ja siistit.

Vierailija
11/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan, että aito juhlan tunnelma syntyy sinun arvioivasta katseestasi ja pahansuovasta asennoitumisestasi. Cin-cin 🥂

Vierailija
12/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin jo muksuna juhlia, kun kukaan ei halunnut mennä eikä juhlissa kellään näyttänyt olevan kivaa. Kaikki vain pönöttivät puvut päällä ja odottivat ajan kulumista.

Vierailija
13/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikko sama virsi.

Vierailija
14/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin kummilapsen konfirmaation väliin, koska olen niin lihava, ettei minun kokoiselleni ole olemassa juhlakenkiä. Ainoat jalkineet, mitkä mahtuvat on varrettomat tennarit tai muut kangaslipokkaat.

Nilkkani ovat paksut tolpat ja minulla on ns. rintava jalka. 

Maailmassa ei tietääkseni ole valmistetty juhlakenkiä, jotka mahtuisivat jalkaani. 

En ole myöskään löytänyt sukkia tai sukkahousuja näin lihaville.

Koska osaan pukeutumisetiketin, jään pois juhlista.

Vierailija
15/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätin kummilapsen konfirmaation väliin, koska olen niin lihava, ettei minun kokoiselleni ole olemassa juhlakenkiä. Ainoat jalkineet, mitkä mahtuvat on varrettomat tennarit tai muut kangaslipokkaat.

Nilkkani ovat paksut tolpat ja minulla on ns. rintava jalka. 

Maailmassa ei tietääkseni ole valmistetty juhlakenkiä, jotka mahtuisivat jalkaani. 

En ole myöskään löytänyt sukkia tai sukkahousuja näin lihaville.

Koska osaan pukeutumisetiketin, jään pois juhlista.

Oikeasti pukeutumisetikettiin kuuluu, että huomioidaan henkilön yksilöllinen tilanne. Jos on vaikka jalkakipsissä, todellakin saa mennä vaikka linnan juhliin ilman, että siinä kipsijalassa on juhlakenkää. 

Vierailija
16/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka viikko sama virsi.

Juntteja on pakko muistuttaa, tuntuu olevan niin hukassa tuo juhlaetiketti useammilta.

Vierailija
17/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä mikään juntti ole. Totta hitossa laitan juhlakenkiin sukat. Minulla on erityisesti juhlia varten kaapissa valkoisia tennissukkia. 

M33

Vierailija
18/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
19/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka viikko sama virsi.

Juntteja on pakko muistuttaa, tuntuu olevan niin hukassa tuo juhlaetiketti useammilta.

Sinä se juntti olet, jos et osaa noudattaa pukukoodia. Esim. meidän häissämme pukukoodi oli rento kesäasu. 

Vierailija
20/46 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Myös sukkahousut naisten juhlapukeutumisessa ovat kuulemma turhat ja vanhanaikaiset.

Yleensä palstalaisten mukaan riittää, että vaatteet ovat puhtaat ja siistit.

Sukkahousut ovatkin. Ei niitä maailmalla lämpimillä säillä enää arvokkaissakaan tilaisuuksissa käytetä.

T. Diplomaatti