Mitä täysin järjettömiä pelkoja / kammoja teillä on?
Minä kammoan SOIKIOITA.
En todellakaan tiedä miksi.
Kommentit (30)
No soikiokammo on kyllä hieman tyhmä kammo. Itse pelkään - en kammoa - lentokoneita. Kammo on tosi vahva sana.
Lasittamattomat parvekkeet liian korkealla. Jalat pettävät alta ja on pakko pitää jostain kiinni, jos menen tällaiselle parvekkeelle. En kuitenkaan muuten pelkää korkeita paikkoja ja huvipuistoissakin voin mennä mihin tahansa tappovuoristorataan.
Vierailija kirjoitti:
No soikiokammo on kyllä hieman tyhmä kammo. Itse pelkään - en kammoa - lentokoneita. Kammo on tosi vahva sana.
No pointti olikin sanalla "järjetön" :)
Vierailija kirjoitti:
Minä puolestaan kärpässieniä. Kierrän kauempaa alueet joissa tiedän niitä kasvavan.
Mä inhoan niitä sienien alusia, siinä lakin alla. Hyihyihyihyi
Mulla reikäfobia, ihan kamalaa. https://www.mehilainen.fi/hyvinvointi/psykoterapia/trypofobia-eli-reika…
Vierailija kirjoitti:
Pelko ilmastonmuutoksesta.
Piti olla järjettömiä.
Akillesjänteet. Niihin koskeminen inhottaa, koska ne ovat sellaiset pehmeät ja muljahtelevat kohdat jaloissa, ja pelkään niiden katkeavan itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Akillesjänteet. Niihin koskeminen inhottaa, koska ne ovat sellaiset pehmeät ja muljahtelevat kohdat jaloissa, ja pelkään niiden katkeavan itsekseen.
Akillesjänne ei ole pehmeä.
Pelkään koronarokotusta, vaikka tiedän että on paljon suurempi riski jättää rokotus ottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelko ilmastonmuutoksesta.
Piti olla järjettömiä.
Se on järjetön, mutta ei kylläkään itsellä
Elämä jatkuu ihan samalla tavalla
Vierailija kirjoitti:
Pelkään oravia :D
Oravat tulee ja nakertaa varpaasi pikku kätösissään.
Mä suorastaan kammoan syvää vettä.
Vastakohta voisi olla ” rohkea turva” . Kannattaa vahvistaa ajatuksillaan vain toivottuja asioita.
Vierailija kirjoitti:
Mä suorastaan kammoan syvää vettä.
Erityisesti tummia lampia.
Mulla on kaikenlainen äkkikuoleman ja onnettomuuksien pelko.
Minä puolestaan kärpässieniä. Kierrän kauempaa alueet joissa tiedän niitä kasvavan.