Onko ihan outo idea synttäreille?
Pojan synttärit lähestyy ja niitä tässä suunnittelen. Ongelmana jokaisilla synttäreillä on ollut se, että häärään itse paljon keittiössä eikä mies ole innokas valokuvaaja, joten valokuvia ei paljon tule synttäreillä otettua. Mietinkin seuraavanlaista ideaa: laitan johonkin näkyvälle paikalle "synttärikameran" ja mukaan liitän viestin, jossa pyydän juhlavieraita nappaamaan kuvan jos toisenkin, ihan mistä vaan ja kenestä vaan. Mikään pakko siis ei ole kuvata, mutta jos ihmiset innostuisivat räpsäisemään edes yhden kuvan. Mitä mieltä olisit jos tälläiseen törmäisit juhlavieraana? :)
Kommentit (7)
Minkä ikäinen lapsi? Tulee kyllä mieleen, että idea sopisi paremmin tytön synttäreille
Minkä ikäisiä juhlijat ovat? Jos ovat jo sen ikäisiä että osaavat vaivatta kameraa käyttää niin mikä ettei! :) tuloksena voisi olla hauskoja kuvia, vähän eri näkökulmasta kuin yleensä (:
Olin eräissä häissä, jossa oli otettu käyttöön sama idea, tosin kameroita oli monta. Toimi oikein hyvin, vieraat kuvasivat innoissaan ja pari sai paljon kuvia. Olivat tyytyväisiä.
Kokeile ihmeessä, eihän siinä mitään menetä, vaikka vieraat eivät adiasta innostuisikaan.
Voit myös miettiä, olisko vieraissa joku, jolle kuvaamisen voisi uskoa. Tai voit pyytää vieraita ottamaan halutessaan omat kamerat mukaan ja kopioida kuvat ennen kotiin lähtöä.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:24"]
Minkä ikäinen lapsi? Tulee kyllä mieleen, että idea sopisi paremmin tytön synttäreille
[/quote]
Häh? Siis minkä ihmeen takia sopisi paremmin tytön synttäreille? :D
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:24"]Minkä ikäinen lapsi? Tulee kyllä mieleen, että idea sopisi paremmin tytön synttäreille
[/quote]
minä taas ajattelisin että pojat ovat rohkeampia hassuttelemaan, mutta sillä erolla että poikien ottamat juhlahumukuvat ovat yleensä olleet ihan pelleilyä ja nopeita salaräpsäisyjä kaverin naamasta. Tytöiltä ehkä saisikin niitä nättejä kaverikuvia?
t. 3 pojan äiti.
Idea kuulostaa kivalta! :) Tosin vaatinee sen että synttärivieraat ovat rentoa porukkaa eikä sellaisia pönöttäjiä, jotka ei rohkene kameraan tarttua. Mutta ihan käyttökelpoinen idea oman tytön synttäreitä ajatellen :)