Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Ketä suututtaa Lolan töihinmeno?

Vierailija
27.08.2006 |

Minua!!!!!

Meni lopullinen kunnioitus tätä ihmistä kohtaan. :/

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysehän on satunnaisista, muutaman tunnin keikoista.

Ehkä lööpin otsikko oli hiukka harhaanjohtava. Sai helposti sen kuvan, että menee heti kokopäivätöihin. Ja vaikka ois niinkin, niin eipä sittenkään suututtaisi. eiköhän lapsen hoíto olisi järjestetty silloinkin.

Vierailija
22/31 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman tunnin keikkoja, jotka voi laskea harrastukseksi. Itse te aina niitä omia juttuja ja omaa aikaa kaipaatte, miksette salli sitä muille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua suututtaa ap:n kaltaiset tyypit. Voin kuvitella miten mamma istuu kotona ja puhisee julkkiksen elämänvalinnoille. Malttaisi nyt mielensä ja lohduttautuisi vfaikka sillä, että ensi viikolla tuleetaas Seiska ja uudet jutut, joita voi märehtiä.

Pitäisi lapset ottaa tuollaiselta tyypiltä huostaan!

Vierailija
24/31 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli käsitys kokopäiväisesti ym, ja tekstissä pienesti sitten mainintana oli, että tekee silloin tällöin juontokeikkoja.....että just joo....

Nousikohan taas ihan pieni liian iso hälinä.......ettei muka voi vauvasta olla eross Lolakaan juontokeikan ajan, äly hoi.

Vierailija
25/31 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku ruudinkeksijä av-mamma tuomitsee julkkisen elämän yhden LÖÖPIN perusteella. Ei voi olla totta! Jo ala-asteikäisille lapsillekin opetetaan medialukutaitoa ja istä, ettei kaikkea näkemäänsä ja kuulemaansa kannata uskoa, saati sitten alkaa juoruta eteenpäin.

Olet ap paitsi tyhmä, myös ilmeisen ilkeä ihminen. On kurjaa, että ruodit ihmisen elämää netissä, josta et edes mitään tiedä. Olisit lukenyut edes jutun ennekuin alat juoruamaan ja tuomitsemaan.

Jutussa kerrottiin, että Lola tekee yhden pelin ajan juontokeikan, eli vauva on isänsä luona tuon pari tuntia. Ap, olet eseihistoriallinen jäänne vuosisatojen takaa, jos luulet ettei kukaan muu kuin äiti voi vauvaa hoitaa edes paria tuntia:)

Vierailija
26/31 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen av-mamma, jaksaa huolehtia muiden asioista vaikka kannattaisi ennemmin tarkkailla oman päänsä sisältöä (tai sisällöttömyyttä).

Vierailija
27/31 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, vannoutunut kotiäiti, teen työkeikkoja silloin tällöin. Lapseni eivät joudu kärsimään, mieheni kun on erinomainen isä ja osaa hoitaa lapsiamme hyvin.

Suututtaako tämä jotakuta? Miksei? Koska en ole julkkis?

Vierailija
28/31 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lolaa muuten varmaan harmittaa hirveesti, kun ap on sille niin vihanen.

Vierailija
29/31 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin on, kannattaisi miettiä, mistä saisi sisältöä siihen omaan elämään.

Voi päivää...

Vierailija
30/31 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin vähän, että mitä ihmeellistä tuossa nyt on. Menin itse takaisin gradupiiriin (2 tuntia) ja proseminaariin (3 tuntia) kun vauva oli 2 viikkoa vanha. Jäi isänsä kanssa kotiin. Ihan yhtä paheksuttavaa minusta kuin jotkut lyhyet juontokeikat.

Vierailija
31/31 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan nyt korkea-aika hommata teidänkin omat elämät!?

Koko ketjua en jaksanut lukea... Luulempa että jokainen meitä pyrkii tekemään parhaat mahdolliset ratkaisut. Aina ne ei vain miellytä mietä kaikkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä