Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: mikä ehkäisymuoto käytössä?

Vierailija
14.08.2014 |

Miksi juuri se ja oletko tyytyväinen ko. valintaan?

Itsellä ei ole ollut koskaan mitään. Ei johdu siis uskonnollisista syistä tms. Ei vain ole ollut tarvetta, kun miehet ovat hoitaneet ehkäisypuolen (kondomi nuoruuden satunnaissuhteissa, nykyisellä miehellä vasektomia). Niin ja raskaudet ja imetykset kahdeksan vuoden ajan. Jos tulisi tarve valita itselle jokin, varmaankin päätyisin sterilisaatioon.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoniehkäisy, koska mies ei pysty käyttämään kondomia, enkä pidä siitä itsekään.

Vierailija
2/18 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sillonhan sulla on käytössä kondomi, eikä "ei mikään". Hohhoijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 10:56"]No sillonhan sulla on käytössä kondomi, eikä "ei mikään". Hohhoijaa.

[/quote]

Siis on ollut käytössä.

Vierailija
4/18 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisy kapseli, olen tyytyväinen kun on kolme vuotta voimassa eikä tarvitse muistaa mitään! Todella huoleton siis. En luultavasti pillereitä muistaisi aina ottaa joten tämä vaihtoehto on minulle hyvä!

Vierailija
5/18 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä en ole koskaan käyttänyt kondomia, mikä tuntuu palstan kondomipakkomielteisiä naisia vituttavan suuresti. Olen mies.

Vierailija
6/18 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistelmäehkäisypillerit.

Olen erittäin tyytyväinen. Ei ole ollut mitään ongelmia, iho on virheetön, menkat tulevat jos haluan niiden tulevan (harvemmin haluan) ja siirtäminen on ongelmatonta. Unohdusaikakin on pitkä eli saa olla todella huolimaton, jos oikeasti jää pilleri syömättä. Mielialaan ei ole vaikuttanut. Syön siis viidettä vuotta Yazeja enkä ole vaihtamassa.

Ehkäisykapselia olen harkinnut, mutta eniten siinä epäilyttää se, että en voi "hallita" menkkoja samalla tavalla vaan perse saattaa joko vuotaa jatkuvasti tai se voi olla vuotamatta ollenkaan. Ystävälläni on kapseli ja hänellä ei ole vuoteen tullut vuotoa ja joutuukin oman mielenrauhan vuoksi testaamaan joka kuukausi, että onko raskaana. En jaksaisi alkaa tähän.

Vierailija
7/18 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 10:56"]No sillonhan sulla on käytössä kondomi, eikä "ei mikään". Hohhoijaa.

[/quote]

Siis on ollut käytössä.

[/quote]

Ei ole ollut käytössä mulla, vaan miehellä. Emme ole käyttäneet naisten kondomeja. Onhan e-pillerikin käytössä naisella, ei miehellä. Tarkoitin henkilökohtaista ehkäisyä, jota henkilö itse käyttää.

Vierailija
8/18 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:01"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 10:56"]No sillonhan sulla on käytössä kondomi, eikä "ei mikään". Hohhoijaa.

[/quote]

Siis on ollut käytössä.

[/quote]

Ei ole ollut käytössä mulla, vaan miehellä. Emme ole käyttäneet naisten kondomeja. Onhan e-pillerikin käytössä naisella, ei miehellä. Tarkoitin henkilökohtaista ehkäisyä, jota henkilö itse käyttää.

[/quote]

Ei sellaista olekaan, ehkäisy on molempien asia, koska ehkäisyä ei tarvita, ellei ole kahta panijaa.

Vierailija
9/18 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:01"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 10:56"]No sillonhan sulla on käytössä kondomi, eikä "ei mikään". Hohhoijaa.

[/quote]

Siis on ollut käytössä.

[/quote]

[/quote]

Se on käytössä TEILLÄ, ei joko miehellä tai naisella.

Vierailija
10/18 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisykapseli. Ollut reilun puoli vuotta. Olen ollut tyytyväinen, mitä nyt välillä tiputteluvuotoa on ollut.

Vierailija
11/18 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparikierukka. T kierukkahullu

Vierailija
12/18 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piuhat poikki heti kun täytin 30v. Nyt olen 33. Ei kaduta :)

Vierailija
13/18 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Lady Comp, paras ikinä! :) Hormoniehkäisy ei sopinut minulle. Kokeiltiin e-pillereitä, minipillereitä ja kapselia.

Vierailija
14/18 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomeilla mennään se kerran kuussa kun harrastetaan seksiä.

Vierailija
15/18 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonikierukka ollut jo pitkään. Tykkään. Ei mekko eikä mitään sivuvaikutuksia.

Vierailija
16/18 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisyrengas. Käytin 5v pillereitä kunnes tajusin, ettei mikään merkki sovi mulle ollenkaan. Sivuoireina oli mielialaongelmia, seksihalujen vähenemistä, erilaisia tulehduksia ym.

Ehkäisyrengas on tosi hyvä. Laitetaan siis emättimeen kolmeksi viikoksi ja pidetään viikon tauko ja vaihdetaan uuteen. Ainoa huono puoli on hinta, 17e kuussa. Pillerit sai halvimmillaan 7e/3kk..

Vierailija
17/18 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, kolme lasta on ja miehelle tehtiin vasektomia :) Helppoa ja huoletonta enkä joudu enää koskaan syömään hormoneja!

Vierailija
18/18 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yaz-pillerit, toimivat hyvin, helpottavat järkyttäviä menkkakipuja, ei tule tiputteluvuotoa, vaikka pidän taukoa ainoastaan neljän kuukauden välein. Iho on parempi kuin koskaan, alun mielialavaihteluiden jälkeen pääkin pysyy melko tasaisena ja myöskään ei ole pettänyt, vaikka olen todella hedelmällinen ja en muista ottaa pillereitä ikinä ajallaan.