Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion tehdä abortin av:n takia.

Vierailija
14.08.2014 |

Olen 21-vuotias ja lapsi on suunniteltu. Täällä on kuitenkin tehty harvinaisen selväksi, että tämän ikäisestä ei ole äidiksi. "Kypsä parikymppinen on vähemmistöä". Olen tullut siihen tulokseen, että en jaksaisi jatkuvaa arvostelua ja vähättelyä. 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli "kypsä parikymppinen" vähemmistöä tai ei, sinä et siihen ainakaan kuulu.

Vierailija
22/30 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kannattaisi pikemminkin ajatella: "ja minähän näytän niille typerille palstamammoille että minusta on äidiksi vaikka olenkin nuori!!!!!!!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain esikoisen samana päivänä kuin täytin 20, enkä pitänyt itseäni mitenkään normaalia nuoremapana äitinä, eikä mulle ole kukaan koskaan tullut sanomaan että en olisi ollut kypsä äidiksi. Jotkut ihmiset eivät ole vanhemmaksi sopivia koskaan. Liian nuoreksi voi sanoa jotain 16-vuotiasta, sen ikäisenä teinkin abortin.

Aika lapsellinen kyllä ap olet jos annat toisten ihmisten, joita on vielä todella vähän, vaikuttaa negatiivisine mielipiteineen siihen teetkö lapsia vai et. Varsinkin jos nämä ihmiset ovat anonyymejä nettikirjoittelijoita, joista suuri osa on teinipoikia ja muita idioottiprovoja. Et sinä kovin paljon sitä lasta halua, jos olet tuota mieltä.

Vierailija
24/30 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:07"]

Kyllä oikeasti tulee paha mieli, kun jokaisessa nuoria äitejä käsittelevässä ketjussa kommentit ovat pelkästään arvostelemista, haukkumista ja kypsyyden kyseenalaistamista. Väkisin alkaa miettimään, että mitä jos parikymppisiin äiteihin suhtaudutaan ihan yleisesti sillä tavalla. Ei pelkästään netin palstalla. ap 

[/quote]

Ei kyllä pidä paikkaansa, suurin osa sanoo että parikymmppinen pärjää vallan mainiosti, ihminen on tehty lisääntymään 18-25-vuotiaana, sitten hedelmällisyys alkaa laskea.

Vierailija
25/30 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:16"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:13"]

ap! et sitten ole lukenut palstan aborttikeskusteluja? palstan mukaan olet silloin lapsentappaja. eli sun selitys nyt vähän, eikä ihan kovin vähänkään kaksinaamainen...

[/quote]Mieluummin lapsentappajan kuin huonon, epäkypsän ja lapsensa vanhemmillaan hoidattavan teiniäidin maine pelkän nuoren ikänsä vuoksi. ap 

[/quote]

ET SINÄ OLE ENÄÄ TEINI! Vai oletko vähän idiootti? Teiniäidit on alle 18-vuotiaita. 18 täyttänyt on aikuinen!

Vierailija
26/30 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa av? Tämä lyhenne on täällä usein, mutta en tiedä mitä se tarkoitaa. Kertokaa joku, kiitos. :)

Vierailija
27/30 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin hyvällä itsetunnolla varustettu äiti olisikin yhteiskunnan tukipilari.

Vierailija
28/30 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 17:11"]Mitä tarkoittaa av? Tämä lyhenne on täällä usein, mutta en tiedä mitä se tarkoitaa. Kertokaa joku, kiitos. :)

[/quote]Tän palstan nimi, aihe vapaa

Vierailija
29/30 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttyyyyyyri

Vierailija
30/30 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Ei mulla muuta tähän.