Geishakuulat- apua!
Olen synnyttänyt kolmannen lapseni kuukausi sitten ja aloin nyt jumppaamaan lantionpohjalihaksiani geishakuulilla. Kuulat on keskikokoiset eikä kevyet eikä painavatkaan joten ajattelin niiden olevan hyvät nyt kun lihakset varmasti ovat heikossa kunnossa. Mitähän teen väärin kun kuulat pysyy sisälläni vaikka koko päivän ilman että jännitän lihaksia mitenkään? Ja ei, lihakset ei ole kunnossa vaikka kuulat pysytkin sisällä, koska yhdyntä ei tunnu vielä miltään. Missä siis vika? Haluaisin treeniä jotta paikat oikeasti hieman tiukkenisi.
Asiallisia vastauksia jookos, mieli on aika herkillä hormooneiden takia :)
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole lapsia, mutta minäkin tiedän, että kuukausi on lyhyt aika palautua synnytyksestä.
Jos rahaa on, etsisin ammattilaisen, jolta saisi harjoitusohjelman. Kartoittaisin, onko tuntohermoissa muutoksia.
Ja jos provoilet, niin niillä kuulilla voi treenata B-rappua myös, heippa.
Tiedän toki, että kuukausi on lyhyt aika palautua synnytyksestä mutta tiedän aiemmista raskauksista ja synnytyksistä, että jumpata täytyy jotta paikat edes jonkin verran palautuu.
Nyt ensimmäistä kertaa kuulien kanssa yritän jumpata mutta kaipaan neuvoja tähän, kun selvästi teen nyt jotain väärin. Muualta lukenut että pallot tippuu sisältä pois ja näin oletin itsellenikin käyvän mutta ei, ne pysyy sisällä tekemättä mitään joten eihän mun paikat näin ainakaan tiukkene :/
Voisko olla, että sulle on tullut jostain arpikudoksesta ja hermopinteestä tunnottomuutta, eikä kyse ole löysyydestä?
Käsittääkseni kuulieni pitäisi pudota pois.
Osta painavammat kuulat? Oletko kysynyt gynen mielipidettä?
Vierailija kirjoitti:
Voisko olla, että sulle on tullut jostain arpikudoksesta ja hermopinteestä tunnottomuutta, eikä kyse ole löysyydestä?
Käsittääkseni kuulieni pitäisi pudota pois.
Osta painavammat kuulat? Oletko kysynyt gynen mielipidettä?
On voinut hyvin tulla tunnottomuuttakin, mutta ihan sormilla kokeilin ja lihaksia jännittäessä ei tunnu minkään valtakunnan puristusta. Viimeisin lapsi oli todella isokokoinen ja ponnistusvaihe kesti, joten ei ihme että on väljät paikat. Mutta miksi kuulat jumittaa tuolla! Nämä kuulat halkaisijaltaan n 2cm että ei ihan pienetkään. En viitsisi ostaa smartballseja joista lukenut kehuja, koska ne on vielä isommat, kun niistäkin osa sanoo että ei tehoa kun pysyvät itsekseen sisällä.
Onko ne geishakuulat vai treenipallot.
Eroottiseen mielihyvään tähtäävät geishakuulat pysyy paikallaan maailman tappiin saakka, paitsi ehkä jos tulee paha kohdunlaskeuma vanhainkodissa.
Treenikuulia on monen kokoisia ja painoisia, niissä ei ole narua. Joidenkin on tarkoituksena muistuttaa lantionpohjalihasten treenaamisesta. Ne pysyvät suht hyvin paikallaan. Pienempien ja raskaimpien ideana on tarjota lihaksille vastusta, oikeaa treeniä.
Minulla ei ole lapsia, mutta minäkin tiedän, että kuukausi on lyhyt aika palautua synnytyksestä.
Jos rahaa on, etsisin ammattilaisen, jolta saisi harjoitusohjelman. Kartoittaisin, onko tuntohermoissa muutoksia.
Ja jos provoilet, niin niillä kuulilla voi treenata B-rappua myös, heippa.