en pysty siivoamaan
Olen kuin halvaantunut. Suuri urakka jos jaksan lautasen tiskata.
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 10:59"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 10:15"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 10:13"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 10:11"]Ihan pikkusen kerrallaan vaan, tänään keittiön tasot, huomenna lattiat ja ylihuomenna siirryt olohuoneeseen.
Mulla oli ennen sama ongelma.
Tai hanki ulkopuolista apua?
[/quote]
En kehtaa tänne päästää ketään.
[/quote]
Siivoa itse pikkuisen ja sitten hanki apua? Ei tarvitse siivota niin paljoa yksin, mutta sen verran että kehtaa päästää jonkun apuun. Alan ihmiset on nähneet yllättävän paljon.
[/quote]
Niin. Mulla on vielä tää muuttokuorma sisällä että oikein on kauhean näköistä.
[/quote]
Mutta ne tavarathan on kiva purkaa siistiin kotiin ja helpompi niitä liikutella kun ei oo purettu vielä :)
[/quote]
Ei kannata purkaa koska muutan uudestaan.
Tosin tää muistuttaa hamstrausohjelman asuntoja. Kukaan ei halua tulla tänne:(
Ihan sama vika hartikaisella ei tod.jak.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 09:59"]Mitä sitä stressaamaan.
[/quote]
Kyllä se stressaa kun tää jatkuu vuosikymmeniä.
Ihan pikkusen kerrallaan vaan, tänään keittiön tasot, huomenna lattiat ja ylihuomenna siirryt olohuoneeseen.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 10:11"]Ihan pikkusen kerrallaan vaan, tänään keittiön tasot, huomenna lattiat ja ylihuomenna siirryt olohuoneeseen.
[/quote]
Istu sitten siinä koneen ääressä taas tämäkin päivä kurjuuttasi märehtimässä ja tunne itsesi illalla vieläkin turhemmaksi ihmiseksi.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 10:13"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 10:11"]Ihan pikkusen kerrallaan vaan, tänään keittiön tasot, huomenna lattiat ja ylihuomenna siirryt olohuoneeseen.
[/quote]
[/quote]
Siivoa itse pikkuisen ja sitten hanki apua? Ei tarvitse siivota niin paljoa yksin, mutta sen verran että kehtaa päästää jonkun apuun. Alan ihmiset on nähneet yllättävän paljon.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 10:15"]Istu sitten siinä koneen ääressä taas tämäkin päivä kurjuuttasi märehtimässä ja tunne itsesi illalla vieläkin turhemmaksi ihmiseksi.
[/quote]
Parempi sekin kuin tuijottaa kattoon.
Kämppäsi taitaa olla aikamoinen sikolätti?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 10:15"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 10:13"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 10:11"]Ihan pikkusen kerrallaan vaan, tänään keittiön tasot, huomenna lattiat ja ylihuomenna siirryt olohuoneeseen.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 10:15"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 10:13"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 10:11"]Ihan pikkusen kerrallaan vaan, tänään keittiön tasot, huomenna lattiat ja ylihuomenna siirryt olohuoneeseen.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mutta ne tavarathan on kiva purkaa siistiin kotiin ja helpompi niitä liikutella kun ei oo purettu vielä :)