Tärkeä kalluppi: Kummalle seksi on suhteessanne tärkeämpää?
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 09:54"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 09:53"]Miehelle. Itse voisin olla vaikka koko loppuelämäni ilman seksiä, mutta mies haluaa useamman kerran viikossa. Ei tarvitse riidellä, sillä suostun seksiin aina kun mies haluaa.
[/quote] Eikö miestä haittaa se, että vain esität haluavasi? Vai makaatko lahnana?
[/quote]
En ole tämä lainaamasi kirjoittaja, mutta meillä homma menee niin että olen luvannut suostua seksiin jotakuinkin aina kun mies pyytää (ellei ole jotain erityistä syytä miksi ei) sillä ehdolla etten joudu näyttelemään himokasta. Ei se tarkoita että makaa liikkumattomana, liikkumisesta on hyötyä jo senkin suhteen että mies tulee nopeammin, mutta en rupea esittämään sellaista mikä ei ole aitoa.
Miehelle. Ei ole ollut riitoja, meillä alle vuoden ikäinen lapsi joten molemmat ymmärrämme jos toista väsyttää.
Seksiä voi olla 3xviikossa mutta voi olla viikko jolloin ei harrasteta.
Vauva nukkuu päikkärit mutta voi herätä 15min-1h sisään joten hommat täytyy hoitaa vasta kun kaikki lapset nukkuu yöunia.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 09:31"]Naiselle eli mulle. Säännöllisesti on riitoja. Ei mulle riitä kerran viikossa ja sekin vaan velvollisuudesta.
Se vaikuttaa tosi paljon itsetuntoon kun on tunne ettei kelpaa, ei ole nainen eikä mikään kun ei saa miestään tyydyttää jne.
[/quote]
Eli sulla on vaikea suhde seksuaalisuuteen, jos et kykene ymmärtämään, että kaikkien libido ei ole samanlainen kuin sinulla.
Tuntisit olosi naiseksi, jos saisit pakotettua ja painostettua miehesi seksiin useammin?
Minusta ajattelusi on todella kummallista: sinähän nimenomaan tyydytät miehesi juuri niin usein kuin hän haluaa.
Minulle, olen mies. Paljon tärkeämpää. Luulen, että vaimo tulisi mainiosti toimeen täysselibaatissa.
Nyt nelikymppisenä meillä menee hyvin, kun minä olen hyväksynyt tilanteen, haluni ovat vähentyneet ja olen tajunnut, että on turha nipottaa jos saa säännöllisesti, mutta nuorempana oli riitoja ja kävimme pariterapiassakin sen takia. Vaimo on aina antanut ilman ongelmia melkein päivittäin, mutta minä olisin halunnut kanssa antaa ja tuottaa hänelle tyydytystä.
Minulle naiselle tärkeämpää, jos nyt ajatellaan niin, että kuka haluaisi seksiä useammin. Muutoin tärkeää kyllä molemmille. Aiemmin riitelimme aheesta usein, mutta nyt mies armeijassa ja seksiä on kyllä aina kun tulee kotiin, ja paljon joten ei valittamista. Saa nähdä miten sitten jatkossa