Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä valiorussian tuotteista haluaisit maistaa?

Vierailija
14.08.2014 |

Venäjällä Valion tuotteet ovat parempia ja laajempia kuin Suomessa. Huomasin katsellessa www.valiorussia.ru -sivuja, että esim. Virossakin yhtä paljon makuvalikoimaa kuin verrattuna Suomeen, jos olette koskaan katselleet esim. Viron jugurttivalikoimaa.

Tässä omia poimintoja (googlesta käännettyjä)

http://www.valiorussia.ru/catalog/22/

Jogurtti Valio "Muah!" Ruisleipää ja kanelia, 6,5%

Classic jogurtti Valio Clean Label kirsikoita 2%

Classic jogurtti Valio Clean Label karpaloita ja vanilja 2%

Bioyoghurt Valio Clean Label +

Valio Puhdista Label jogurtti kokonaisia ​​marjoja ja hedelmäpaloja

JUUSTO

Sulatejuusto Viola, viipaleina --> herkkusieniä ja Maastam -makuja

Sitten tuotteita mitä ei saa, koska on valmistettu Valion Virosta:

Valio Musta Collection:Kaksikerroksinen juustokakku-rahkajälkiruoka mansikoita Valio kaksikerroksinen, 4,5% 

--> Juusto jälkiruoat Valio Musta Collection - uusi Gourmetjuuston jälkiruoat Virosta alkoi yksinomaan valikoiduista maidosta, eivät sisällä säilöntäaineita, GMO ja maitojauhe

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo clean label jogurtit on ihan uskomattoman hyviä :) Paksua mutta raikasta. Njamnnn. Miksi ne muuten laittaa suomalaisiin jogurtteihin niin paljo sokeria...

Vierailija
42/51 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 08:33"]

http://www.valiorussia.ru/catalog/55/180/

Mitäs ihanaa suklaavoita tämä on??

[/quote]

Se on suklaakuorrutusten tekoa varten olevaa sekoitusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 09:01"]

Erikoista, mutta maistaisin:

http://www.valiorussia.ru/catalog/35/46/

Piimää ja makuna mustikkaa tai mansikkaa.

En tiedä valmistetaanko Suomessa, koska kansitekstissä lukee "happupiimajook" eli virolainen teksti.

[/quote]

Marjoilla maustettua piimää, kaloreita 70 sadassa grammassa. Virolaiset taaperot juovat paljon tuontyyppisiä juomia tuttipullosta. Sen jälkeen kelpaa kaikille mukista juotunakin. Mustikkapiimä rauhoittaa ripuloivaa mahaa.

Vierailija
44/51 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin lehdessä oli että Seinäjoella oli Venäjälle tarkoitetut Valion rahkat menneet kaupaksi. Ja joku sanoi FB:ssä että oli ostanut litran purkin jotain Venäjän-jugurttia ja oli kuin kermavaahtoa, vaikka rasvaa vain 2%, ei ollut tykännyt. Kyllä minä luulen että Valio tekee Suomalaisille juuri sellaisia jugurtteja ja muita tuotteita mitä suomalaiset haluaa ostaa, minä ainakin rakastan esim. hedelmäpommia. Minä en muutenkaan juo piimää, joten mulle on ihan sama mitä ne siihen venäläisiä varten sotkee, ja sotkeeko ne sen Virossa vai Suomessa.

Vierailija
45/51 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän ne sössötti, että Suomen markkinoille turha tehdä lisäaineettomia tuotteita, koska ne eivät mene kaupaksi. Paskapuhetta!

Vierailija
46/51 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessakin voisi vähän vähemmän lutrata sen sokerin kanssa jogurteissa ja jäätelöissä. En voi enää syödä suomalaista jogua, kun sokerit kipuaa kattoon, ihan sama kuin joisi lasin simaa tai sokeri-cokista (johon muuten myös laitetaan Suomessa enemmän sokeria ja hiilihappoa kuin muualla).

Vierailija
47/51 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 01:53"]

Ainakin lehdessä oli että Seinäjoella oli Venäjälle tarkoitetut Valion rahkat menneet kaupaksi. Ja joku sanoi FB:ssä että oli ostanut litran purkin jotain Venäjän-jugurttia ja oli kuin kermavaahtoa, vaikka rasvaa vain 2%, ei ollut tykännyt. Kyllä minä luulen että Valio tekee Suomalaisille juuri sellaisia jugurtteja ja muita tuotteita mitä suomalaiset haluaa ostaa, minä ainakin rakastan esim. hedelmäpommia. Minä en muutenkaan juo piimää, joten mulle on ihan sama mitä ne siihen venäläisiä varten sotkee, ja sotkeeko ne sen Virossa vai Suomessa.

[/quote]

Seinäjoella ainakin on Valion tehdas...

Vierailija
48/51 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en osta mitään jogurttia, missä on yli 40 kaloria/100 grammaa.

Vierailija
49/51 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 09:08"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 09:00"]

Tämä lienee mainos. Eikös kirsikkajogurttia tehdä Virossa?

Voi olla. Sivuilla mainitaan, jos on valmistettu Suomessa. Esim. just tämä makupiimä ja Valion Musta Gourmet-tuorejuustorahka on valmistettu Virossa, vaikka onkin Valiota. Eli, ei nää Valion tuotteet nyt tule täysin suomalaisesta lehmän maidosta, vaikka niin on aina luullut. Mistäpä sitä tietää kuinka paljon virolaista lehmän maitoa on käytetty esim. suomalaisiin juustoihin tai toisinpäin. Yms yms. Ihan valaisevaa tää on, kun kuvittelin, että Valiota valmistetaan yksinomaan suomalaisen lehmän tuottamasta maidosta, mutta Valio onkin laajentunut myös Viroon.

Kaikki Valion Suomessa myytävät tuotteet joissa on Valio-logo sisältävät vain suomalaisten lehmien maitoa.

Kaikki Suomessa myytävät tuotteet on tehty Suomessa!

Vierailija
50/51 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt niitä saa :) pirkanmaan prismoissa ainakin, mutta pirkanmaan sittarissa sitten vaan juustoa - oldermannia.. täytyy tsekata molemmat : P

Vierailija
51/51 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys:

tuorejuusto kiisseli -jälkiruoka pienessä purkissa ja makuvaihtoehtona itselle karpalo ja tyrni

(http://www.valiorussia.ru/catalog/41/142/)