Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä ajattelisit, jos jossain arkisessa ongelmatilanteessa joutuisit kommunikoimaan toisen suunnilleen ikäisesi naisen kanssa, ja tämä nainen

Vierailija
31.07.2021 |

kysyisi, että voisitteko vaihtaa puhelinnumeroita, koska hän haluaisi ystävystyä kanssasi?

Jos tilanne olisi esim. sellainen, että joudutte vaikkapa kolariin toistenne kanssa tms. missä väkisin joudutte puhumaan toisillenne.

Mitä ajattelisit jos nainen ehdottaisi ystävystymistä? Voisitko ystävystyä hänen kanssaan jos vaikuttaisi mukavalta tyypiltä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei. Kolari nyt vähän ikävä esimerkki tosin.

Vierailija
2/20 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävystymiseen tarvitaan se, että tuntee toisen. Ystäväksi ei tulla noin päättämällä. Tunnen paljon mukavia ihmisiä, mutta ystävyyteen tarvitaan enemmän. Tuollaista kysymystä kyllä kummeksuisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin aika kummallisena. Jos meillä selvästi synkkaisi hyvin (kolari on nyt todellakin huono esimerkki sellaisesta tilanteesta!), niin FB-kontaktiksi liittäminen olisi minusta paljon luontevampaa kuin puhelinnumeron kysyminen.

Vierailija
4/20 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolaritilanteessa ei todellakaan. Tulee olo, että toisella on jotain taka-ajatuksia. Mutta töissä, harrastuksessa tms neutraalissa tilanteessa tuo olisi ihan kiva juttu.

Vierailija
5/20 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otatte tämän kolariesimerkin niin raskaasti? Itselleni avausta tehdessä tuli mieleen tilanne jossa kaksi naista istuvat lähellä toisiaan bussissa, joka ajaa kolarin ja naiset alkavat tästä syystä jutella toisilleen, kun miettivät miten esim. voivat jatkaa matkaa.

Aloittaja

Vierailija
6/20 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muuten ok niin ehdottomasti❣️ Ystävyys on ihanaa ❣️

Vierailija
7/20 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi otatte tämän kolariesimerkin niin raskaasti? Itselleni avausta tehdessä tuli mieleen tilanne jossa kaksi naista istuvat lähellä toisiaan bussissa, joka ajaa kolarin ja naiset alkavat tästä syystä jutella toisilleen, kun miettivät miten esim. voivat jatkaa matkaa.

Aloittaja

Edelleenkin pitäisin outona, jos toinen kysyisi puhelinnumeroani koska haluaisi ystävystyä kanssani. Edelleen voisin kuitenkin ottaa hänet FB-kontaktiksi.

Vierailija
8/20 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten joku toinenkin taisi tuolla jo kirjoittaa, niin ystävyyssuhde syntyy vasta ajan kanssa. Ainakaan itse en kaipaa enempää ystäviä.

Vierailija
9/20 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja

No itse tulkitsin tuon kolaritilanteen niin, että me molemmat ajamme omia autojamme. Se ei ehkä ole kovin hedelmällinen hetki ystävystymiseen.

Mutta töissä tai harrastuksessa kun tapaa, niin tietää, että toinen jo tietää jotain minusta, joten oikeasti haluaa ystävystyä juuri minun kanssani. Kun taas joku ihan tuntematon ei välttämättä edes pidä minusta. Vähän sama kuin ihastumisessa. En ottaisi tosissani miestä, joka tekee aloitteen tuntematta minua.

Vierailija
10/20 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi pystyyn, kuinka monella tuli kolaritilanne-esimerkistä mieleen, että istuisitte bussissa vierekkäin?

Eikä silleen että kumpikin omalla liikennevälineellään?

Vierailija
11/20 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten joku toinenkin taisi tuolla jo kirjoittaa, niin ystävyyssuhde syntyy vasta ajan kanssa. Ainakaan itse en kaipaa enempää ystäviä.

Jep. Kermaperseyhteiskunnassa harva kaipaa. Siksi olen iloinen koronasta ja kärsimyksestä. Opimme ❣️

Vierailija
12/20 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Kermaperseyhteiskunnassa harva kaipaa. Siksi olen iloinen koronasta ja kärsimyksestä. Opimme ❣️

Osoitit loistavasti sen, miksi en antaisi yhteystietojani random-tuttavuudelle. Hän saattaisi paljastua häiriintyneeksi.

Vierailija
13/20 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyyden ehdottaminen tuntemattomalle satunnaisessa tilanteessa on suunnilleen yhtä luontevaa kuin kosinta kassajonossa.

Vierailija
14/20 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osoitit loistavasti sen, miksi en antaisi yhteystietojani random-tuttavuudelle. Hän saattaisi paljastua häiriintyneeksi.

Eli kaltaiseksesi tunnekylmäksi kupla-asukkaaksi jolle tekisi hyvää pieni opetus elämässä❣️

Mitäs olet nyt tässä puolentoista vuoden aikana oppinut ja montako uutta ystävää on tullut saatua koronan myötä?

-- eri

Vierailija
15/20 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäisin hiukan tärähtäneenä ihmistä joka toimisin noin, mutta nyt kun tarkemmin aloin miettiä tätä asiaa, niin miksei… Voisihan sitä ystävystymistä noinkin kokeilla. Joskus mua jo kyllästyttää oma ennakkoluuloisuuteni, enkä mä loppujen lopuksi itsekään niin terve ole päästäni kuin ajattelen olevani.

Vierailija
16/20 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen tutustunut useisiin uusiin ihmisiin esim erilaisia tapahtumia talkoillessa ja vapaaehtoistöissä. Jos on tultu hyvin juttuun niin todellakin on vaihdettu numerot, laiteltu whatsappia ja nähty uudemmankin kerran. Olen tehnyt useamman jo pitkäaikaisen ystävän tuolla lailla.

Mitä ihmeellistä tuossa siis olisi?? Paitsi toi kolari on ehkä vähän arveluttava tilanne, mutta muuten?

Vierailija
17/20 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä olen tutustunut useisiin uusiin ihmisiin esim erilaisia tapahtumia talkoillessa ja vapaaehtoistöissä. Jos on tultu hyvin juttuun niin todellakin on vaihdettu numerot, laiteltu whatsappia ja nähty uudemmankin kerran. Olen tehnyt useamman jo pitkäaikaisen ystävän tuolla lailla.

Mitä ihmeellistä tuossa siis olisi?? Paitsi toi kolari on ehkä vähän arveluttava tilanne, mutta muuten?

Siinä on yllättävää se, että ollaan selvinpäin.

Annas olla kun alla on koppa siideriä niin on täysin luontevaa hinkata genitaaleja vastakkain tuntemattoman kanssa.

Vierailija
18/20 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko38 kirjoitti:

Mulla on tapana ajaa pienellä vauhdilla naisten autojen persuksiin, sen jälkeen pyydän numeroa ja yritän iskeä.

Kertaakaan ei ole onnistunut, mutta vakuutusyhtiöt huutaa hoosiannaa..

Kyllä se vielä jossakin vaiheessa nappaa. Älä luovuta!

Vierailija
19/20 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on niin vähän ystäviä, että tottakai ottaisin numeron!

Varmaan he, joilla on paljon ystäviä kokisivat, että onpas outoa.

Vierailija
20/20 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi outoa ehdottaa ystävystymistä. Eikö yleensä pyydetä jonnekin, ehdoteta uutta tapaamista tms? Ystävyyden ehdottaminen on jotenkin liian tunkeilevaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi