Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaisitteko kokeilla?

Vierailija
31.07.2021 |

Tällaisen linkin sain ( https://centurianonline.com/bed-bondage-kit/ ) ja viestin että kokeillaanko illalla? Olemme tapailleet jo kuukausia, mutta emme seurustele. Idea varmaan tuli siitä kun katsoimme Fifty Shades of grey elokuvan ja kerroin että silmien peittäminen voisi tuntua kivalta. En kuitenkaan antanut mitenkään ymmärtää että haluaisin kädet ja jalat kiinnitetyiksi. En haluaisi tuottaa pettymystä, mutta mitäs jos sattuu jotain? Syttyy tulipalo tai mies saa vaikka jonkun sydänkohtsuksen. En pääsisi irti ja kuolisin nälkään tai palaisin sänkyyn. Tai jos vaikka joku huoltomies tulee avaimilla sisään ja minä makaisin sängyssä avuttomana alasti ja haarat levällään.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin ihan liekeissä jos mies ehdottaisi tuollaista 😊 Ja nuo "kahleethan" näyttäisi olevan tekstiiliä ja tarrakiinnitteiset, joten pääset kyllä tarvittaessa irti jos nyt joku sellainen tilanne tulisi.

Vierailija
2/13 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin ihan liekeissä jos mies ehdottaisi tuollaista 😊 Ja nuo "kahleethan" näyttäisi olevan tekstiiliä ja tarrakiinnitteiset, joten pääset kyllä tarvittaessa irti jos nyt joku sellainen tilanne tulisi.

Samoin ja miksi suuri osa miehistä on niin arkoja etteivät uskalla edes ehdottaa mitään uutta. Minulle jos tulisi vastaava viesti niin alkaisin jo pukeutumaan seksikkääseen asuun ja olisin varmasti aivan märkänä koko päivän. Itse kyllä haluaisin jämäkämpää tekoa olevat tai vaikka käsiraudat, niin että en varmasti voisi orgasmeissani riuhtoa itseäni irti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin ja miksi suuri osa miehistä on niin arkoja etteivät uskalla edes ehdottaa mitään uutta. Minulle jos tulisi vastaava viesti niin alkaisin jo pukeutumaan seksikkääseen asuun ja olisin varmasti aivan märkänä koko päivän. Itse kyllä haluaisin jämäkämpää tekoa olevat tai vaikka käsiraudat, niin että en varmasti voisi orgasmeissani riuhtoa itseäni irti.

Samaa katsoin, että aika köykäisen näköiset. Mutta hyvä juttu että näitäkin on tarjolla; saattaa olla monille hiukan matalampi kynnys aloittaa jos sitomisleikit kiehtoo. Tuo hihnasysteemi näytti myös hyvältä. Mulla on paksut nahkaiset ranne- ja nilkkakahleet, mutta ei mitään millä ne saisi sänkyyn kiinni. Tuollainen patjan alta pujotettava juttu voisi olla hyvä.

Sitten puuttuisikin enää vaan se mies 😁

t. Tuo kenelle vastasit

Vierailija
4/13 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua sitominen kiinnosti suuresti. Hankimme pehmeät nilkka ja käsi kahleet.

Opettelimme mieheni kanssa makuuhuoneessa useamman kerran.

Tärisin kiihkeänä kun mieheni kahlitsi kädet, ja siinä jo kiihoittiminua suullaan. Sitten kahlittiin jalat. Tuntui ettei pysty tekeen mitään, se yllätti hieman.

Meni aikaa, olimme kaukana kotoa, mieheni yllätti minut.

Hän halusi katsoa kun vieras nussii minua.

Kapakasta löytyi se vieras mies ja vielä kaksin kappalein.

Olin ihan kiimassa, ja hermostunut kun mies pyysi heitä jatkoille.

Näki kuinka ainakin toinen oli kiinnostunut mitä mun hameen alla on.

Menimme meidän vuokra mökkiin, mies haki lonkeroa ja kaljaa,minulle toi punaviini lasin.

Näki kuinka hermona olin, ja tuntui että mun pitäisi päästä pakoon.

Pillu sanoi jotain muuta.

Kun mies toi kahleet vuoteelle, olin ihan kauhuissani.

Kun mieheni talutti minut vuoteelle olin jo ihan muissa mailmoissa.

Laitoin makaamaan vuoteelle me ja mieheni laittoi kahleen käteen ja heitti toisenkahleen toisella puolella olevalle nuorelle miehelle ja sanoi kiinnitä.

Mietin vaan miten otan vaatteet pois, ja ihan turhaan.

Olin käsistä kiinni, ja lantio teki jo nainti liikettä ihan tahtomatta.

Oli ihan hullu olo mietin vaan että hame nousi ylös ja pikkuhousut näkyi.

Mieheni heitti molemmille nuorelle miehelle jalka kahleet.

Ja sanoi ottakaa pikkuhousut pois.

Rimpuilin vastaan mutta pikkuhousut lähti, pikkuisen kangas risahti, tiesin että se näkyy. Hävetti, jalat sai kahleet ja minulta otettiin liikkuminen pois.

Mieheni sitoi huivin silmilleni.

Ei heövettisain sanottua.

Tunsin kuinka kieli kiusasi pillua.

Vierailija
5/13 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa katsoin, että aika köykäisen näköiset. Mutta hyvä juttu että näitäkin on tarjolla; saattaa olla monille hiukan matalampi kynnys aloittaa jos sitomisleikit kiehtoo. Tuo hihnasysteemi näytti myös hyvältä. Mulla on paksut nahkaiset ranne- ja nilkkakahleet, mutta ei mitään millä ne saisi sänkyyn kiinni. Tuollainen patjan alta pujotettava juttu voisi olla hyvä.

t. Tuo kenelle vastasit

Tässä pitää alkaa varmaan harrastamaan naisten kesken sitomisleikkejä, kun miehet arkailevat. Ei olisi yhtään hullumpaa, jos vibra kiinnitettäisiin jalkoväliin ja vaikka joku vähän dildottaisi ja käyttäisi kieltä, kun olisi noin sänkyyn kiinnitettynä. Alan olla melkoisen kateellinen AP:lle, jote älä AP vain kieltäydy missään nimessä. Jos ei tunnu sinun jutulta, niin toista kertaa ei tarvitse ryhtyä ja eiköhän mies usko jos käsket päästämään irti kesken leikkienkin.

T: 2/....

Vierailija
6/13 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöööööö

Vierailija
7/13 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöööööö

Mikä on ällöö?

Vierailija
8/13 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl varmaan uskaltaisin, mut mun neuvo on että puhu miehelle noista sun ajatuksista. tai ainakin ite kuvittelisin että jos mietiskelisin tollasia asioita ja oisin epävarma, ni sanoisin ennemmi miehelle ku tääl palstalla

Vierailija
9/13 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Tuo kenelle vastasit

Voih.. Tulepa kahleiden kaa tänne pohjoiseen, saisit turvallisesti mahtavan kokeilun.

Ihanaa olis kuulla kunvoihkit ja katsoa ku nautit.

Vierailija
10/13 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Tuo kenelle vastasit

Voih.. Tulepa kahleiden kaa tänne pohjoiseen, saisit turvallisesti mahtavan kokeilun.

Ihanaa olis kuulla kunvoihkit ja katsoa ku nautit.

Ssshh... älä nyt hyvä mies visioi tuollaisia ääneen. Mulla alkoi juuri loma, ja epätoivoa hipova puutostila päällä 😘

t. Se sama

Vierailija
11/13 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskalsitko AP?

Vierailija
12/13 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nyt kokeiltu kahteen kertaan. Ekalla kerralla jännitti sen verran etten orgasmia saanut, mutta toisella kerralla sain. Pitää vain luottaa siihen ettei mitään dramaattista tapahdu.

Vierailija
13/13 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi suurin osa naisista on niin arkoja, etteivät uskalla ehdottaa mitään uutta?