Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin yksinäinen, että toivoo korona-taruntaa ja kuolemaa

Vierailija
31.07.2021 |

Muita?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet arvokas

Vierailija
2/12 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookko koittanu pelata tietsikkaa ja katsoa animea? Itselläni toiminut jo vuodesta 2010 (yläasteen jälkeen)

M30 neitsyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet arvokas

Sivusta: klishee, tuo ei auta yhtään. Meistä moni on täysin arvoton, lässytyksestä huolimatta. Teot puuttuvat.

Vierailija
4/12 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Minulle on jopa korostettu, että ”mielipiteesi on merkityksetön”. Tällainen mentaliteetti Vaasassa. En osaa auttaa, ihminen on suurimmaksi osaksi demoni.

Vierailija
5/12 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus kaveri, joka väitti olevansa täysin itsetuhoinen. Kuitenkin hän syyspimeällä kävelylle lähtiessään laittoi itseensä jos jonkinmoista heijastinta: valjaat ja molempiin käsivarsiin sellaiset kiepautettavat heijastimet. Se siitä itsetuhosta  :)

Vierailija
6/12 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opi elämään yksin. Se ei ole vaikeaa.

Vierailija
7/12 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon kärsinyt yksinäisyydestä. Tosin etsin uutta kaveria ja löysinkin sellaisen, netin välityksellä. Kannattaa kokeilla, et ole ainut yksinäinen

Vierailija
8/12 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt sentään koronaa toivo. Voi vammauttaa sinut loppuelämäksesi, sitten se elämä vasta kurjaa onkin.

Vierailija
9/12 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on täynnä yksinäisiä ihmisiä ja yksinäisiä eläimiä. Pelastin kauan sitten kaksi kissaa varmalta kuolemalta. Joskus vaikeina hetkinä olen pitänyt heidän tassuista kiinni ja se on auttanut. Tällä hetkellä en edes ole enää niin yksinäinen muutenkaan. Olen löytänyt polun yksinäisten ihmisten luo ja tarjonnut seuraa. Aina seura ei kelpaa, mutta en loukaannu. Taivaan Isään luo olen löytänyt polun myös ja hänelle seurani kelpaa aina.

Vierailija
10/12 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin, että koirapuistossa ottavat ihmiset tosi helposti kontaktia. Siinä mielessä koira voi olla väylä myös ihmisten luo.

Vierailija
11/12 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/12 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

korona ei tappa

rokotte tappaa