Viking Mariella! Onko ihan paska laiva?
Kommentit (22)
Siellä oli ihan jees abiristeily vuonna 1989.
Ootpa vanha! Olin ekaluokalla v 89
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:42"]
[/quote]
Ootpa vanha! Synnyin v 92
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:48"]
[/quote]
[/quote]
Ootpa vanha! Synnyin v 2002
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:48"]
[/quote]
[/quote]
Ootpa vanha! Synnyin v 2002
[/quote]
Olettepa kaikki ikäloppuja. Mun lapsi syntyi viikko sitten, se nauraa tuollaisille vanhuksille, varsinkin sulle joka aloitit muiden morkkaamisen vanhaksi eli olit ekaluokalla v, 89. Sähän olet 32 vuotta vanhempi mun viikko sitten syntynyttä poikaani. Mikä mummo oletkaan hänen silmissään, hyi.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:11"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:48"] [quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:42"] Ootpa vanha! Olin ekaluokalla v 89 [/quote] Ootpa vanha! Synnyin v 92 [/quote] Ootpa vanha! Synnyin v 2002 [/quote] Olettepa kaikki ikäloppuja. Mun lapsi syntyi viikko sitten, se nauraa tuollaisille vanhuksille, varsinkin sulle joka aloitit muiden morkkaamisen vanhaksi eli olit ekaluokalla v, 89. Sähän olet 32 vuotta vanhempi mun viikko sitten syntynyttä poikaani. Mikä mummo oletkaan hänen silmissään, hyi.
[/quote]
Onpa vanha lapsi, mun lapsi syntyi toissapäivänä.
Kumpi on ollut viimeksi remontissa mariella vai Gabriella?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:11"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:48"] [quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:42"] Ootpa vanha! Olin ekaluokalla v 89 [/quote] Ootpa vanha! Synnyin v 92 [/quote] Ootpa vanha! Synnyin v 2002 [/quote] Olettepa kaikki ikäloppuja. Mun lapsi syntyi viikko sitten, se nauraa tuollaisille vanhuksille, varsinkin sulle joka aloitit muiden morkkaamisen vanhaksi eli olit ekaluokalla v, 89. Sähän olet 32 vuotta vanhempi mun viikko sitten syntynyttä poikaani. Mikä mummo oletkaan hänen silmissään, hyi.
[/quote]
Onpa vanha lapsi, mun lapsi syntyi toissapäivänä.
[/quote]
Ihan ikäloppu, mä tässä puserran tota muksua vasta ulos, terveisiä synnyriltä !
Mariella on hieno laiva. Siitäkin on Keulavisiiri joskus 80 luvulla revennyt irti mutta vahvistettu ja Estonian onnettomuuden jälkeen lisätty Kolmas vesitiivis ovi keulaan.. Turvallinen ja mukava laiva matkustaa.
Onko se vielä olemassa? Viking Grace on upea - sinne!!!
On tax free. Ihan ok paatti. Sitä on rempattu.
Todellakin Viking Gracelle kannattaa mennä!
Auttoi Estonian pelastustöissä. Oli paikalla ensimmäisenä. Eli hyvä laiva on!
Hieman nuhjuinen Siljaan verrattuna, mutta ajaa kyllä asiansa. Riippuen tietysti matkustatko poikkeusreitillä Tallinnan lyhyempiä risteilyjä vai Tukholmaan kahden yön matkalla? Kyllä siellä bileet saa aikaiseksi ja taxfree on ihan ok! :)
Viking mariella oli ekana paikalla mutta silja europa johti pelastus töitä ja mariella on varallinen laiva koska keula portti samanlainen kuin estoniassa ja silja line on muuteskin parempi. Ps kannattaa mennä silja serenadelle
Viking Mariella aivan ikäloppu paatti uutta muovimattoa ja polyesteriä vaihdettu pari vuotta sitten. Ns taxfree on niinkuin kaikissa paateissa euroopan kallein😣 en suosittele ainakaan risteilyyn
Itse menen aina Vikingin Gabriellalla Tukholmaan. Suosittelen!
Mariella on vanha, mutta ihan kiva laiva. Henkilökunta on ystävällistä ja ruoka hyvää. Ihan OK taxfree ja lapsille ohjelmaa.
Ei me bileitä tarvita. Lasten kanssa lähdetään.