Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojan tyttöystävän vanhemmat tarjosivat 16-pojalleni mökillä alkoholia!

Vierailija
31.07.2021 |

Poikani oli viettämässä aikaa tyttöystävänsä ja hänen perheensä kanssa mökillä ja nyt kun tuli kotiin kertoi, että olivat kaikki siellä yhdessä olleet humalassa kun tyttöystävän vanhemmat olivat tarjonneet alaikäisille viiniä, skumppaa, lonkeroa ja boolia.. Poikani on 16-vuotias, ei tuon ikäistä pidä juottaa humalaan! Törkeää käytöstä näiltä vanhemmilta ja poika vain naureskelee, että olen tiukkis ja hänellä oli oikein mukavaa. Itse en juota alaikäistä lastani humalaan.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Äiti!Äiti! Ne tarjosivat minulle alkoholia mökillä! Oli boolia ja…”

Sanoi EI yksikään teinipoika äidilleen mökkireissun jälkeen.

0/5

Keskusteluhan ei mene noin, mutta osassa perheissä teinit kyllä puhuvat vanhemmilleen. Alkoholisoituneet vanhemmat eivät ymmärrä itse miltä se heidän mökkijuominen näyttää. Käytös muuttuu valtavasti ja voi olla teinistä todella vaivaannuttavaa

Vierailija
22/27 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, kenen mielestä tämä on mahdotonta ja provo?

Mun lapsille myös isoisänsä uusi naisystävä juotti kännit kun olivat siellä yökylässä. Kun ensimmäisestä oli mennyt pari vuotta ja asia unohdettu, niin toisen teinin kohdalla sama temppu. Jotkut vain ovat niin viinan perään, että "ostavat" itselleen luvan juoda tarjoamalla myös seuralaisille. On siinä varmaan myös vallanhalua, että eipäs kerrota muille aikuisille.

Mutta niin, minun lapseni kyllä kertoivat kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästit 16-vuotiaan mökille yöksi.

Siellähän on harrastettu seksiä!! Sehän on ihan järkyttävää, olet altistanut lapsesi teiniraskaudelle ja taudeille.

Paljonko sillä tyttöystävällä on ikää?

Vierailija
24/27 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekan poikkikseni vanhemmat oli samantyylisiä. Pidettiin saunailta, karaokea ja tietty juotavaa. Jossain välissä kaivoivat alkometrin esille ja sitten kilpailtiin, kuka puhalsi eniten. Ja kun puhalsin jotain puolen promillen luokkaa, "appiukko" kaivoi minttuviinan esille ja "anoppi" haukkui huonoksi juojaksi. Heillä oli vissiin tarkoitus juottaa mut känniin ja ottaa selvää, mitä olen naisiani. Aika nopeasti tuon jälkeen tulikin ero, en oikein ollut heidän tyyppiään....

Mikä v...un "poikkis" No mikä olit naisasi? 

Vierailija
25/27 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan teinit ihan takuulla kertoo dokaamisistaan äipälle. NOT. 

Ei ainakaan tuollaiselle äidille :D

On mun lapset kertonut ulkomaan reissuista, että on ollut tarjolla alkoholia ja juoneetkin. Ja Tanskassa ja Saksassa se on täysin laillista. 

Pojan parhaan kaverin äiti on portuligalilainen ja ilman muuta 16-vuotiaille tarjosi viiniä ruokapöydässä. Eipä silti ole kenestäkään lapsistani alkoholisitia tullut .Yli kolmikymmpisiä ovat. 

Jotain rajaa nyt tiukkapipoisuudelle, mutta provahan tämä. Asiasta silti voi keskustella. 

Vierailija
26/27 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh, kenen mielestä tämä on mahdotonta ja provo?

Mun lapsille myös isoisänsä uusi naisystävä juotti kännit kun olivat siellä yökylässä. Kun ensimmäisestä oli mennyt pari vuotta ja asia unohdettu, niin toisen teinin kohdalla sama temppu. Jotkut vain ovat niin viinan perään, että "ostavat" itselleen luvan juoda tarjoamalla myös seuralaisille. On siinä varmaan myös vallanhalua, että eipäs kerrota muille aikuisille.

Mutta niin, minun lapseni kyllä kertoivat kotona.

On siinä varmaan myös vallanhalua.. Siis mitä helvetin VALLANHALUA?  Alkaa olla jo överiä, kun kaikki on vallanhalua, vallankäyttöä, alistamista jne. 

Vierailija
27/27 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö ottaa yhteys viranomaisiin? Pelottava tilanne. Hui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme