Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otanko hiuksiini tuuhennuksen/pidennyksen vai leikkaan polkan?

Vierailija
31.07.2021 |

Tykkään pitkistä hiuksista mutta myös polkka on ainakin joskus sopinut minulle hyvin.

Hiukseni ovat katkeilleet kun pidän niitä kotona auki ja pieni lapseni (joka kylläkin nyt jo täyttää neljä) on kiipeillyt päälläni ja hiukset aina jossain jalan alla tms.
Ei ne nytkään mitkään ohuet ole mutta latvat eivät ole enää tuuheat. Olen jo leikannut niitä paljon muttei riitä. Nyt lapaluihin asti. Etuosa lyhyempi ja luonnostaankin jo harvempi.

Nyt olen kahden vaiheilla että otanko tuuhennuksen hiuksiini ja samalla tulisi pituuttakin ainakin näennäisesti lisää kun kaikki hiukset olisi tasamitassa vai leikkaanko suosiolla polkan ja aloitan vuosien kasvatusurakan hyväkuntoisten hiusten kanssa?

Hiukseni kasvavat ihan normaalia vauhtia tai ehkä vähän keskimääräistä nopeammin. Ainakin sen 12cm tulee vuodessa mutta siitä huolimatta kasvatukseen meneen vuosia koska haluan kerran pari vuodessa siistiä latvoja parilla sentillä.

Mietin että kadunko jos leikkaan vai kadunko jos en leikkaa jos en saakaan hiuksiani kuntoon ilman leikkaamista?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että katkeilu johtuu hiusten auki pitämisestä. Kuinka usein pidät ne kiinni ja millä?

Vierailija
2/27 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä leikkaisin polkan sinuna. En ottaisi tuuhennoksia. Kalliit ja vaatii jatkuvaa korjaamista,näin ainakin luulen. Ja voi kuluttaa hiuksia. Polkka kasvaa nopeasti ja ei mene kuin 1,5v ja on jo pitkät hiukset.

Mulla itse asiassa varmaan sama tilanne, hiukset latvoista kuluneet, kylläkin vaalennuksien takia. Itsellä vähän lyhyemmät jo nyt hiukset kun leikkasin jo itse malttamattomana. Mutta siis hiuksia paljon mutta ohuita ja luonnostaan edessä vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että katkeilu johtuu hiusten auki pitämisestä. Kuinka usein pidät ne kiinni ja millä?

Entä jos pitää nutturalla sellaisella ohuella pehmustetulla hiuslenksulla? Onko paha?

Eri

Vierailija
4/27 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos pitää nutturalla sellaisella ohuella pehmustetulla hiuslenksulla? Onko paha?

Eri

Minkälainen on se on?

Vierailija
5/27 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeilu ei johdu aukipitämisestä. Älä ainakaan mitään lisäkkeitä laita. En suosittele leikkaamaankaan, jos koet olevasi ns pitkätukkahenkilö. Jos tarvitset virkistystä, niin joku hiushoito ja raitoja ehkä? Ja kulmakarvoihin kestovärjäys ja käy läpi vaatekaappi ja heitä pois rumat vaatteet.

Vierailija
6/27 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkka! On tyylikäs.

Vierailija
7/27 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat hiuksesi kuntoon, niin pidennykset tuskin lopulta tilannetta parantaa. Mullakin on hiukset ohentunut ja hiusten kunto huonontunut lasten saannin jälkeen ja nyt kun kävin testauttamassa niin merkittävä raudanpuutos ilmeni. Nyt toivonkin, että rautalisä kohentaisi hiusteni kuntoa. Ehkä sullekin on jokin syy hiusten ohentumiseen? Raudanpuute ainakin on erittäin yleinen synnyttäneillä naisilla.

Vierailija
8/27 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kampaajalle👵

Vierailija
9/27 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Minkälainen on se on?

Tälläinen

https://glitter.fi/fi/pehmeat-hiuslenkit-5-pakkaus

Vierailija
10/27 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla identiteetti, johon kuuluu pitkä tukka? Se on tärkeä kysymys. Minulla on ja aina, kun olen leikannut lyhyemmäksi, on tullut ruma ja p@ $ka olo. Onko sinulla ollut lyhyttä tukkaa aiemmin?

Vierailija
11/27 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä muuten aiheuttaa että latvat menee vähän aikaa leikkaamisen jälkeen huonoon kuntoon uudestaan? Mulla käy aina noin. Pari kk ja latvat samanlaiset kuin ennenkin. On kyllä vanhaa vaalennusta hiusten latvoissa.

Vierailija
12/27 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidennyksien jälkeen joudut kuitenkin leikkaamaan polkan.

Vierailija
13/27 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Minkälainen on se on?

Tälläinen

https://glitter.fi/fi/pehmeat-hiuslenkit-5-pakkaus

Riippuu siitä kuinka joustavaa tuo pinta on ja jääkö hiukset tuon kudoksen väleihin. Mutta lähtökohtaisesti en käyttäisi muita kuin puhelinjohtoja ja donitseja.

Vierailija
14/27 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki clip on-pidennykset. Eivät vaurioita omaa tukkaa.

Vierailija
15/27 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Ns. Lankapuhelinponnarit, tai miksi niitä sanottiinkaan, ovat parhaimmat koska hius ei kulu aina samasta kohtaa, ja varsinkin jos tekee letit ja pistää vaan latvoihin ponnarit niin se hius kuluu sieltä latvoista eikä päältä.

Vierailija
16/27 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä muuten aiheuttaa että latvat menee vähän aikaa leikkaamisen jälkeen huonoon kuntoon uudestaan? Mulla käy aina noin. Pari kk ja latvat samanlaiset kuin ennenkin. On kyllä vanhaa vaalennusta hiusten latvoissa.

Jos se kampaaja ei leikkaa saksilla naps åoikkisuoraan, vaan latvoja höyläämällä, niin näyttää hetken kivalta, mutta sitten tulee tuho latvoihin. Höyläämistekniikka avaa hiuksen rakenteen auki pitkältä matkalta ja kuivattaa sen korpuksi. Se on niille kai helpompaa, joten olen alkanut erikseen aina sanoa, että ei saa tehdä niin, vaan pitää leikata poikittain normaalisti.

Vierailija
17/27 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset saa katkeamaan varmasti, jos kampaa/harjaa niitä märkänä. Anna kuivua itsekseen ja kampaa takut pois vasta, kun ovat aivan kuivat.

Vierailija
18/27 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki clip on-pidennykset. Eivät vaurioita omaa tukkaa.

Mulla oli jonkun aikaa tuollaiset, ei niitä kehdannut pitää.

Vierailija
19/27 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ritinä käy kun katkeilee eli melko varma olen että johtuu siitä.

Hiukset ovat useimmiten auki. Laitan kiinni siksi aikaa kun teen ruokaa tai siivoan. Ihan tavallisia hiuslenkkejä käytän ja donitseja. Donitseja varmaan useammin. Vai miksi niitä nyt nykyään kutsutaankaan.

Vierailija
20/27 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkka! Varsinkin, jos se sopii kasvoihisi. Minulle ei sovi ja joudun pitämään ikäni pitkää tukkaa, kun se on ainut mikä käy.