Espoon yh joka iskit mieheni
Voisitko tästä lähtien iskeä näppisi sinkkumiehiin? Meidänkin tapauksessa perhe hajosi, etkä kuitenkaan saanut miestä joka tuskissaan ei sinua halua.
Luulisi sinun tietävän että varattu perheenisä on vihoviimeinen jota sinun kannattaa alkaa vokottelemaan omille lapsillesi isähahmoksi.
Kommentit (29)
Vika aina naisessa. Viesti olisi osoitettava armaalle miehellesi tyyliin: pidä itsesi erossa kaikista muista naisista paitsi minusta..
Puolet viasta on aloittajan ukossa jonka aivot (ilmeisen pienet sellaiset) sijaitsee mulkussa.... Sitäpaitsi jos ap:n liitto olisi kunnossa, ukkonsa ei vieraita vilkuilisi, mutta ilmeisesti suhde ei ole onnellinen
Ap korostaa että entinen mies!!!
Koska ajatteli munillaan, sai lähteä!
Mutta pointti oli se luuliko naisimmeinen oikeasti saavansa exästäni elämänsä miehen. Hah! Eihän ukkomiehen iskemisestä tule kuin kyyneliä joka suuntaan.
Kyllä vaan moni on saanut ukkomiehestä puolison, vaikka en moraalisesti oikeana tuota pidäkään. Sellaista vaan tapahtuu joskus.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:54"]Ap korostaa että entinen mies!!!
Koska ajatteli munillaan, sai lähteä!
Mutta pointti oli se luuliko naisimmeinen oikeasti saavansa exästäni elämänsä miehen. Hah! Eihän ukkomiehen iskemisestä tule kuin kyyneliä joka suuntaan.
[/quote]
Korosta vain. Katkeralta kuulostat silti ja toista naista syyttävältä.
Tottakai olen katkera! AP
Miksi en olisi.
Voin tulla jakamaan sinulle rakkautta.
kun mies pettää se on miehen vika, ei koskaan naisen.
kun nainen pettää se on miehen vika, ei koskaan naisen. naisessa ei ole vikaa vaan mies oli vääränlainen.
Joo-o, kyllä ukossa oli vikaa mutta niin oli naisessakin. Av:lla näitä toisia naisia pidetään aina syyttöminä uhreina jotka eivät vain mahtaneet millekään mitään. No totta vie mahtoivat.
Se esitti sujuvasti sinkkua Suomi24: lla. :( En esitellyt sitä lapsilleni, pidin kesäkollina vaan. Nyt kun tuli ilmi, että on varattu, niin palautan vaimolle/Suomi24: lle.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:58"]Tottakai olen katkera! AP
Miksi en olisi.
[/quote]
Miksi olisit. Pääsit paskakasasta eroon, kiitos toisen naisen. Jutun pahis on entinen miehesi, vaikket sitä tunnu ymmärtävän.
Ap:n tulisi kiittää, todellinen paska mies paljastui.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:01"]
kun mies pettää se on miehen vika, ei koskaan naisen.
kun nainen pettää se on miehen vika, ei koskaan naisen. naisessa ei ole vikaa vaan mies oli vääränlainen.
[/quote]
yes, darling, yes! Kuka sut on noin hyvin kouluttanut tavoille?
Tämä olisi tapahtunut jossakin vaiheessa joka tapauksessa, joten miksi ap on niin yllättynyt ja katkera asiasta? Ja kun mies lähtee, niin samahan se on siinä vaiheessa minkälainen tapaus toinen osapuoli on, ei sekään asia tätä muuksi muuta. Keskity ap siis olennaiseen, älä märise turhista.
Olkoon ap:n mies todellinen paskakasa mutta kyllähän nyt nainen, jolla on lapsia ja joka sotkee itsensä varattuun, on oikeasti melkoinen lumppu. Siinä sitä annetaan lapsille oikein mallia, että väliin saa tunkea, jos näkee jonkun liiton rakoilevan, mitään moraalia ei tarvitse omata eikä tunnontuskia tuntea, satutetaan muita vaan oikealle ja vasemmalle, jos vain itse siitä jotain hyödytään. Varsinkin teinisuhteissa näkee tarkalleen, kenen vanhemmat ovat opettaneet lapselleen empatiakykyä ja moraalia ja kenen vain näyttäneet esimerkkiä siitä, miten jokaiseen suhteeseen voi mennä tunkemaan ovelalla tavalla kiilaa. Mikään suhde ei ole jatkuvasti ja kaiken aikaa niin vahva, etteikö joku voisi oikealla tavalla ja oikealla hetkellä päästä hämmentämään soppaa.
Tämän lisäksi tämä yh tekee toisesta perheestä samanlaisen kuin omastaan eli eiköhän tässäkin ole jotain kostoa, katkeruutta ja oman paremmuuden todistelua taustalla. Itsetunnoton nainen on toiselle aina susi. Mitään lojaalisuutta ei löydy näistä haaskoista ja on todella surullista, että tälläkin palstalla annetaan kaiken maailman tekosyitä naiselle toimia muita vastaan halpamaisesti ja epäreilusti.
Jos rakastutaan, niin silloin osataan päättää entinen suhde ennen kuin aloitetaan uutta. Ei se ole edes vaikeaa vaan joillekin meistä ihan normaali tilanne. Vain itsekkäät ja kateelliset haluvat rakentaa jotain kokonaisen talon päälle, kun ne edelliset asukkaat vielä siellä asuvat.
Teinimaailmassa toiset naiset ovat kiusaajia ja kiusaajien kavereita. On helppo olla viattoman näköinen, kun itse ei ole jäänyt kiinni kiusaamiseta mutta selän takana kyllä nauretaan ja pilkataan, viedään toiselta itsetunto ja maine ja laitetaan pahaa kiertämään.
Onneksi monessa tapauksessa paha saa palkkansa. Ehkä tämän espoolaisen yh:n tyttäreltä viedään poikaystävä samalla tyylillä. Siinä voi sitten miettiä, tuliko elettyä aivan sellaista elämää kuin piti.
Miksi pitää olla katkera? Mä en ollut, raivona olin MIEHELLE, mutten ikinä ollut katkera.
Kaikki kysyi multa aluksi, että millainen Se "toinen nainen" oli ja että kai mä olin ottanut siihen yhteyttä. Edelleenkään en tiedä, enkä ole ottanut yhteyttä... Ei Se nainen mua pettänyt, vaan mun ex...
No voi voi ap kun etusi katosivat ja jäljelle jäi vain rupinen naama. Ei yhtään yllätä, että mies tuli sänkyyni.
Olen samaa mieltä ap:n kanssa, että varattuihin ei kosketa.
Valitettavasti olen itse törmännyt useaankin "sinkkumieheen", jotka ovat kovin eronneita, naimattomia ja jopa lapsettomia.
Kerran eräs vaimo tuli työpaikalleni huutamaan, että olen huora. Onneksi työpaikallani oli rehti ja reilu työkaveri, joka oli sattumalta tuon vaimon ystävä ja kertoi tälle, että oli todellakin luullut miestä sinkuksi, jolla ei lapsia, ei vaimoa, ei tyttöystävää.
Oletko ap varma, ettei ex-miehesi ole valhdellut?
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:58"]
Tottakai olen katkera! AP
Miksi en olisi.
[/quote]
Olisit ollut parempi vaimo, syytä itseäsi että et miestä saanut pidettyä. Mies löysi parempaa
Ja miehessähän ei taaskaan ollut mitään vikaa... :)